Page 1 of 1

грешка за кохеренция на TPS Peugeot 406 2.0 HDI

Posted: Tue Oct 30, 2012 2:36 pm
by nik7dob
Вече на трето пежо ми изписва тази грешка,викам сменяш датчика,но клиента ме опонира с "имах същия проблем преди година,смених с нов но не се оправи и тогава майсторът уви нещо с фолио и замаси за двигателя и проблема се оправи",направо ме закопа.Някой борил ли се е с такъв проблем?

Re: грешка за кохеренция на TPS Peugeot 406 2.0 HDI

Posted: Tue Oct 30, 2012 4:06 pm
by bobolin4o
Ми добре де, нали вече е увито във фолио нещото и замасено... защо търси друг майстор??? Да смени фолиото ли?

Re: грешка за кохеренция на TPS Peugeot 406 2.0 HDI

Posted: Tue Oct 30, 2012 8:42 pm
by ogromnii
на 2.0 хди съм забелязал склонност инсталацията да се протрива от гофрирания шлаух

Re: грешка за кохеренция на TPS Peugeot 406 2.0 HDI

Posted: Tue Oct 30, 2012 10:59 pm
by nik7dob
Аз от опит си знам да не вярвам безпрекусловно на клиентите,той така казва,но кой знае още колко неясни обстоятелства има.При поредното такова пежо сменявам датчика и оттам нататък ще видим.Исках просто да питам дали точно този проблем има някакъв пиниз или не.

Re: грешка за кохеренция на TPS Peugeot 406 2.0 HDI

Posted: Wed Oct 31, 2012 7:41 am
by rockton
ogromnii wrote:на 2.0 хди съм забелязал склонност инсталацията да се протрива от гофрирания шлаух
-Точно така , колегата е прав, само допълвам че не само при 2.0 HDi а при почти всички от "котилото" PSA съм брал ядове с протрита изолация на кабели в инсталацията на моторният отсек. Следствието е или ликажи или вкъсявания или прекъсване.при получаване нарушение на изолацията и проникване на влага вътре под изолацията, жиците се превръщат в "син камък" :mrgreen: :mrgreen:
Явно тая "метаморфоза" се дължи на продължително и задълбочено научно изследване от страна на француцките гении' химико технолози в комбинация с куца инженерна мисъл :lol: ..насочена към селското стопанство и по специално-лозята с цел осигуряване "мат'риал" за пръскане :lol:
Ама да не ги плювам много, те просто толкова си могат-традиционно :lol: , добре че са френч "хАвтунубилите" ......носят добри доходи на сервизите в това число ...и аз :idea: :lol:

Re: грешка за кохеренция на TPS Peugeot 406 2.0 HDI

Posted: Wed Oct 31, 2012 8:05 am
by bobolin4o
Тоя проблем с инсталацията на мотора, положена в гофраж е присъщ не само на PSA групата... Имам достатъчно натрупан опит и с VAG-ините :lol:

Re: грешка за кохеренция на TPS Peugeot 406 2.0 HDI

Posted: Wed Oct 31, 2012 8:17 am
by nik7dob
Синия камък по сноповете го има по доста коли,особено там където захранването е non stop on и има разкъсване на изолацията.Е,значи ще свършим малко гадна работа - ще се поровим по сноповете... :P

Re: грешка за кохеренция на TPS Peugeot 406 2.0 HDI

Posted: Thu Nov 01, 2012 7:11 am
by ogromnii
прави ми впечатление че идиотските проблеми по автомобилите датират от епохата на масово навлизане на компютрите :mrgreen:
ама не в автомобилите :idea: а по бюрата, просто автомобилите сякаш са проектирани от инженери-аутокадисти и икономисти, много фешън са моторетките с тези капаци ама .... нещо жичките много мърдат, някой е трябвало да каже че този двигател вибрира и се нагрява а не седи на чертожната дъска.

след като разплитах окъсила инсталация на мерцедес спрях да обръщам внимание, французи-мранцузи глупости, лай...а са под всички капаци :lol: няма прошка. поне тия с пежата не са олекнали 100 000 :twisted:

Re: грешка за кохеренция на TPS Peugeot 406 2.0 HDI

Posted: Thu Nov 01, 2012 7:27 pm
by rockton
ogromnii wrote:прави ми впечатление че идиотските проблеми по автомобилите датират от епохата на масово навлизане на компютрите :mrgreen:
ама не в автомобилите :idea: а по бюрата, просто автомобилите сякаш са проектирани от инженери-аутокадисти и икономисти, много фешън са моторетките с тези капаци ама .... нещо жичките много мърдат, някой е трябвало да каже че този двигател вибрира и се нагрява а не седи на чертожната дъска.

след като разплитах окъсила инсталация на мерцедес спрях да обръщам внимание, французи-мранцузи глупости, лай...а са под всички капаци :lol: няма прошка. поне тия с пежата не са олекнали 100 000 :twisted:
-Много добре казано, то и аз спрях да обръщам внимание ама не мога все още да спа да го пцуем :mrgreen: ...инж.икономисти и айти спецове...... :lol: :lol:
Що'т ми е останало усещането че някога автомобилите се правеха-сътворяваха, от хора техници-механици и разбирачи! А сега се "изсират" от...-главни счетоводители съ активното СЪучастие на подрастващи и недоучили аутокада штракачи по клавиатурата на компира :lol: :lol:

Re: грешка за кохеренция на TPS Peugeot 406 2.0 HDI

Posted: Sat Nov 10, 2012 9:15 pm
by plamen632
Добре , бе колеги как така давате оценки за конструктори, като никога не сте конструирали и едно болтово съединение много е лесно да ремонтираш нещо което друг е конструирал и да му търсиш кусури след това, ама напънете се вие да го проектирате естествено ако имате съответното образование ( ама то на B.G. ДИАГНОСТИКА МАИ ТОВА НАЙ МНОГО МУ ЛИПСВА) пък тогава давайте оценка за фирми които са създадени повече от век, "и нищо лично". :evil:

Re: грешка за кохеренция на TPS Peugeot 406 2.0 HDI

Posted: Sat Nov 10, 2012 10:14 pm
by ogromnii
колега, моята професия е автомонтьор, а не конструктор или проектант :mrgreen: , както може да прочетеш няколко мнения нагоре не осъждам никого, а дискутирам с колеги възможна причина за проблема с който са се сблъскали, а това че съвременните автомобили ДОСТА ЧЕСТО страдат от недомислици е неоспорим факт :!:
колегата ми им една крилата фраза " голяма работа че си направил 50 тонен непробиваем танк от висококачествена стомана, като си му сложил калпаво чукче и наковалня и не пали, иначе е много як" , една протрита жица може да ти разкаже играта (съвсем наистина, примерно при изпреварване)