Page 1 of 1

метаново берлинго

Posted: Thu Nov 08, 2012 6:53 am
by ogromnii
някой слагал ли е други дюзи на берлинго с фабричен метан? 15 омови са, мисля да пробвам с такива от изиджет, ако не иска ще сменя цялата система. дали оригиналния комп. позволява някакви корекции? и ако да с какъв софтуер??
ще споделя какъв е резултата :mrgreen:

Re: метаново берлинго

Posted: Thu Nov 08, 2012 8:07 am
by bobolin4o
Щом проблемът е в дюзи, защо не ги подмениш с оригинални?

Re: метаново берлинго

Posted: Thu Nov 08, 2012 7:49 pm
by ogromnii
bobolin4o wrote:Щом проблемът е в дюзи, защо не ги подмениш с оригинални?
408.36 лв/брой :shock: , не съм жалостив към клиентите, ама тая цена ми счупи тъпомера, то да бяха някви дюзи да кажеш, а те издържаха няма 100хил.

между другото локализирах проблема, прецакана е само първа дюза (броено по френски :mrgreen: ), откъм съединителя, дюзите са под смукателните колектори, първата се е напълнила с масло от картерните газове :twisted:

дюзите на изиджета са с огромен дебит и не стават за заместник, мисля че от стефанели ще заспят :mrgreen: но така или иначе слагам целия изиджет

Re: метаново берлинго

Posted: Thu Nov 08, 2012 7:58 pm
by ipivan
ogromnii wrote: но така или иначе слагам целия изиджет
Разумно решение!При мен преди време беше дошло едно Кади със заводски метан.Във местния представител на VW му казали че има проблем в редуктора.Смяната на редуктора щяла да му струва около 4000лв.Аз за по малко от половината на тази цена му монтирах друга газова предница! :lol:

Re: метаново берлинго

Posted: Thu Nov 08, 2012 8:08 pm
by ogromnii
аз доста се почесах преди да изкорубя всичко, ама надделя идеята че поне слагам нещо за което има резервни части, между другото изиджета го купих от продавалник нов-350, пича има още един, ако някой има интерес да му свирне, е, няма гаранция естествено ама...

Re: метаново берлинго

Posted: Mon Nov 12, 2012 7:28 pm
by ogromnii
колата заработи прилично, но дюзите са и големи, намалих налягането и е ок ама ме дразни идеята че е на най-бедно :) картата с нули от край до край, и ми се върти идеята да сложа пред дюзите "жигльори" та да намаля дебита, обаче ме притеснява че на изиджета дюзите са без пружина, затварят от налягането, дали няма да им повлияе ограничаването на дебита? някой правил ли го е?

Re: метаново берлинго

Posted: Tue Nov 13, 2012 8:25 am
by bobolin4o
Е защо трябваше да е ИзиДжет? Не можа ли да сложиш нещо друго? И защо не ползваш неговия редуктор?

Re: метаново берлинго

Posted: Tue Nov 13, 2012 7:40 pm
by ogromnii
ползвам си изиджетския редуктор, а избрах да е изиджет по две съображения - цената 8) , и дълготрайността (тип слагаш и забравяш)

Re: метаново берлинго

Posted: Wed Nov 14, 2012 8:56 am
by bobolin4o
Значи най-добре е да сложиш подходящите за тоя мотор дюзи.

Re: метаново берлинго

Posted: Wed Nov 14, 2012 7:21 pm
by ogromnii
това го знам :) чудех се дали някой е пробвал с побългаряване :) иначе корекциите на бензиновото време във всички режими са +10-5% което за тази кола е ок, проблема идваше от там че при натискане на пълна газ колата заключва корекцията на 0.8% и не се води по ламбда, а точно до тоя режим (почти пълна газ) работеше на -10%, т.е. богато, и при натискане до долу се получаваше леко запъване от преобогатяването, с намаляването на налягането отиде на 0 и стана о.к
цената на операцията беше договорена предварително, и нямах толеранс за други дюзи, сега всичко работи добре, ще видим как ще се държи във времето :mrgreen:

Re: метаново берлинго

Posted: Wed Nov 14, 2012 8:14 pm
by ipivan
ogromnii wrote:ползвам си изиджетския редуктор
А как изглежда този редуктор за метан,че не съм виждал?
Виждал съм редуктор на ИзиДжет за пропан-бутан(отделно е изпаритела),ама за метан...............!?

Re: метаново берлинго

Posted: Thu Nov 15, 2012 6:45 am
by ogromnii
втора степен си е същата като на пропан-бутана, вместо изпарителя "тръба в маркуч" има редуктор който сваля налягането на 5атм.
това са първа и втора степен:

http://svvsystems.com/snimki/8_3.jpg
http://svvsystems.com/snimki/8_4.jpg

Re: метаново берлинго

Posted: Thu Nov 15, 2012 9:13 am
by bobolin4o
И каква е цената на тия две устройства, ако не е тайна разбира се?
Може и на лични...
А какво налягане поддържа след втората степен и в какви граници може да се регулира?

Re: метаново берлинго

Posted: Sat Nov 17, 2012 7:37 am
by ogromnii
0.6 атмосфери без вакуум, на празен ход около 0.1 с вакуум
аз го намалих до край - 0.4 без вакуум, -0.1 на празен ход :mrgreen: това и е характерното на тая система - работи на много ниско налягане, а дюзите са с много голям дебит
"преден комплект" купих от продавалник за 350, пича има още един комплект, иначе цената му е над 800 :lol: