Page 1 of 2

пежо боксер 2,2 hdi 120 коня

Posted: Thu Jan 10, 2013 9:44 pm
by llcoola
Бусчето е боксер 3 2007 година. При диагностика с аутоком ми дава грешка C426, непозната грешка (неможах да намеря какво означава). Единственият проблем му е, че като е студен клати много леко обороти и стигне ли 30 градуса се оправя. Гледах му дюзите на 1 и 4 влизат в норми спрямо другите точно като достигне 30 градуса и двигателят заспива. Диагнозата е ясна, но ме мъчи тази непозната грешка. Често аутокома вади такива непознати грешки. Ако някои знае за какво иде реч ще съм благодарен или ако има списък с кодовете за грешки на аутоком. :idea:

Re: пежо боксер 2,2 hdi 120 коня

Posted: Fri Jan 11, 2013 8:41 am
by presko79
llcoola wrote:Бусчето е боксер 3 2007 година. При диагностика с аутоком ми дава грешка C426, непозната грешка (неможах да намеря какво означава). Единственият проблем му е, че като е студен клати много леко обороти и стигне ли 30 градуса се оправя. Гледах му дюзите на 1 и 4 влизат в норми спрямо другите точно като достигне 30 градуса и двигателят заспива. Диагнозата е ясна, но ме мъчи тази непозната грешка. Често аутокома вади такива непознати грешки. Ако някои знае за какво иде реч ще съм благодарен или ако има списък с кодовете за грешки на аутоком. :idea:
Мотора е калпав ,ако те съмняват дюзи вади и ремонтираи,свещи също виж да греят .Имам чувство ,че буталата на тея боклуци са от кашкавал

Re: пежо боксер 2,2 hdi 120 коня

Posted: Fri Jan 11, 2013 10:57 am
by oem
Обърни внимание на налягането в рейла докато клати обороти, даже и след това.

Re: пежо боксер 2,2 hdi 120 коня

Posted: Fri Jan 11, 2013 10:11 pm
by autobo
Сменяш регулатора за високото налягане,обучаваш го и готово.Нов е 160 лева.

Re: пежо боксер 2,2 hdi 120 коня

Posted: Fri Jan 11, 2013 10:33 pm
by llcoola
за бравих да спомена че е датчика и регулатора са сменени в пежо пазарджик проблема ае дюзите на 1 и 4 цилиндри мен ме интересува повече какво означава тази грецка C426

Re: пежо боксер 2,2 hdi 120 коня

Posted: Fri Jan 11, 2013 10:40 pm
by ivanovbg
То си е ясно каква е - непозната. Трие ли се?
Трябва ли да знаем какво са имали предвид китайците и как се опитват да интерпретират неправилно прочетен код? http://www.bba-reman.com/content.aspx?c ... ault_codes

Re: пежо боксер 2,2 hdi 120 коня

Posted: Sat Jan 12, 2013 8:12 am
by llcoola
колега трие се и не винаги излиза от 5 паления студен 1-2 пъти.Мерси за жокера :idea:

Re: пежо боксер 2,2 hdi 120 коня

Posted: Sat Jan 12, 2013 8:56 am
by presko79
llcoola wrote:колега трие се и не винаги излиза от 5 паления студен 1-2 пъти.Мерси за жокера :idea:
Свещ/и ,,,,,?

Re: пежо боксер 2,2 hdi 120 коня

Posted: Sun Jan 13, 2013 7:49 pm
by llcoola
КОЛЕГА грешката идваше от лоша връзка към една от свещите

Re: пежо боксер 2,2 hdi 120 коня

Posted: Mon Jan 14, 2013 11:15 pm
by plamenpenisa
да се стяга собственника скоро ще е за ремонт мотора :))) до скоро с колеги се чудехме от каде се прецаква този мотор ....
и вече почти е ясно :))) малките пишленца които пръскат масло на буталата са монтирани без уплатнения оригинално ! и 4есто спират да мажат... и задираме яко!

Re: пежо боксер 2,2 hdi 120 коня

Posted: Tue Jan 15, 2013 8:17 am
by karamilev
Те по-скоро охлаждата буталата,но така или иначе крайния резултат е един и същ,след малко понастъпване буталата с намазани по цилиндрите :lol:

Re: пежо боксер 2,2 hdi 120 коня

Posted: Tue Jan 22, 2013 10:07 am
by colgate
малките пишленца които пръскат масло на буталата са монтирани без уплатнения оригинално ! и 4есто спират да мажат... и задираме яко!
с тва несъм съгласен :) не е там проблема ..

Re: пежо боксер 2,2 hdi 120 коня

Posted: Wed Jan 23, 2013 9:03 pm
by plamenpenisa
colgate wrote:малките пишленца които пръскат масло на буталата са монтирани без уплатнения оригинално ! и 4есто спират да мажат... и задираме яко!
с тва несъм съгласен :) не е там проблема ..
и каде е тогава? буталата са от сирене ли?

Re: пежо боксер 2,2 hdi 120 коня

Posted: Thu Jan 24, 2013 9:58 am
by NASKO12234
с тва несъм съгласен :) не е там проблема ..[/quote]
Колега, явно не си им сърбал попарата, точно охлаждането на буталата е голям проблем. Преди време правих Паджеро на което за 4 месеца му сменяха 3 пъти бутала щото ги пука, които е правил знае че там буталата са две по две точно заради пръскалките, иначе са абсолютно еднакви. Колегите наврели буталата както дойде, пука бутало, сменят бутало, пак пука, пак сменят докато на собственика не му писна. По темата, предполагам че във буталата е проблема. Преди 4години пак на Паджеро сменях едно бутало, но и аз тогава не обърнах внимание дали е правилното, но 4год. върви та предполагам че е било правилното :mrgreen:

Re: пежо боксер 2,2 hdi 120 коня

Posted: Thu Jan 24, 2013 6:03 pm
by colgate
Колеги, с сигурност нямам опит колкото всички ви но, досега несъм имал такъв случаи с буталата и на колко хиляди км е буса ? , че да пука бутала ?
Охлаждането на буталата става чрез дюзи.
Всяка дюза има клапан, който предотвратява попадането на масло в картера след спиране на двигател.
http://dox.bg/files/dw?a=342763f07a