проблем с личния хюндай
Posted: Mon Mar 18, 2013 6:34 am
за проблема - накратко:
матрикс 1.6, автоматик
двигателя беше неприятно муден до 4000, след това вървеше повече от отлично, разход - безумен за 1.6 кола 13-14, сложих газова с ламбда контрол, естествено го стисна за гушата и над 4000 също върви мудно, т.е. изобщо върви мудно, така или иначе автоматикът държи двигателя между 2500 и 3000, т.е. аха да тръгне и бум - в умрялото
, авансирах смукателния вал с 7-8 градуса и леко се подобри ниския диапазон ама... леко, високия окуця още повече
, оня ден на един як магистрален баир се поизкашля
и въпреки кихалки-мрънкалки филтърната кутия не издържа, та сега му предстои възстановяване в оригиналния вид и смяна на газовата с г.и. , доказах на практика че другояче не става
това дотук - история, чудя се какво може да се направи да тръгне по-добре под 4000, дали е някаква неизправност или модела си е тъп, всичко изглежда перфектно
моля ви ако някой има свежа идея да я сподели
за протокола - еку-то е общо за двг и кутия, говорих с чип-тунерите над хладилника, не смеят да я пипат, свалих 60г.б. хюндай гдс
от нета, има някакви оригинални ъпдейти, ама...не знам как, а и нямам мултиплексор, едва ли ще се справя без него.
матрикс 1.6, автоматик
двигателя беше неприятно муден до 4000, след това вървеше повече от отлично, разход - безумен за 1.6 кола 13-14, сложих газова с ламбда контрол, естествено го стисна за гушата и над 4000 също върви мудно, т.е. изобщо върви мудно, така или иначе автоматикът държи двигателя между 2500 и 3000, т.е. аха да тръгне и бум - в умрялото





това дотук - история, чудя се какво може да се направи да тръгне по-добре под 4000, дали е някаква неизправност или модела си е тъп, всичко изглежда перфектно
моля ви ако някой има свежа идея да я сподели

за протокола - еку-то е общо за двг и кутия, говорих с чип-тунерите над хладилника, не смеят да я пипат, свалих 60г.б. хюндай гдс
