Страница 1 от 1

пежо 307 1.6 16V не пали

Публикувано на: Чет Ное 16, 2006 8:15 am
от komi
Здравейте!Имам следния проблем :колата когато е студена не пали след много мъки по някое време запалва и започват детонации при подаване на газ в смукателния колектор след като загрее на място работи добре но отиташ ли да тръгнеш забива.В предишният сервиз са сменили бензинова помпа и бобини.Грешки не трупа.Това кое то аз забелязах е че няма плюс през контакт на бобините а в същото време за мое учудване дава слаба искра на свещите.Според мен слабата искра е причина за трудното палене но защо не идва плюс на бобините? всички релета щтракат всички механизми които трябва да се задействат при контакт си се задействат.Колегите от предния сервиз споделиха че от както са сменили бензиновата помпа(а тя наистина не качва налягане) е станало така преди време е имала подобни проблеми но незнам какви точно но уж била оправена до смяната на помпата.

Публикувано на: Чет Ное 30, 2006 11:35 am
от gmivanko
Що не попиташ ето ТУКА... туко виж някой ти помогне :roll: :wink:

Публикувано на: Чет Ное 30, 2006 1:09 pm
от hristo
Така на да ли някой ще може да ти каже нещо.Измери налягането на помпата!Измери емисйте на отработените газове!Измери времето на отваряне на дюзите! Като направиш тези неща и сам ще разбереш какъв е проблема, ако не можеш да ги направиш -направи някъде диагностика.

Публикувано на: Пет Дек 01, 2006 8:11 am
от komi
hristo написа:Така на да ли някой ще може да ти каже нещо.Измери налягането на помпата!Измери емисйте на отработените газове!Измери времето на отваряне на дюзите! Като направиш тези неща и сам ще разбереш какъв е проблема, ако не можеш да ги направиш -направи някъде диагностика.

ЗДрасти! Значи пежото е готово и то отдавна но все пак благодаря за вниманието.Второ пишеш ми да измеря налягането на помпата а аз писах че пмпата е била СМЕНЕНА и всичко останало което казваш съм направил и за мое голямо учудване инжекторното време си е внормите окло 3ms настуден мотор и после пада още.А колото да отида на диагностика може но нали аз самия съм диагностик и притежавам необходимото оборудване вече 4 години а с такъв проблем не бях се сблъсквал и затова потърсих помощ тук именно от колеги а преди да пиша се бях консултирал и с други колеги които също бяха доста учудени от проблема.И в крайна сметка извини ме за нещо ако съм те засегнал но ме дразни факта че и тук май става като в другите форуми а уж е за колеги и да си помагаме защото никой не се е родил научен

Публикувано на: Пет Дек 01, 2006 10:45 am
от hristo
Извинявай ако съм те засегнал,но описанието което даваш , не е хич професионално,така предположих че не си колега.
Ако беше написал стоиностите които са много важни за една оценка и отговора щеше да е по-конкретен.(Това, че помпата е сменена в друг сервиз не е аргумент че налягането е в нормата, поне за мен)

Публикувано на: Пет Дек 01, 2006 12:17 pm
от komi
няма проблем но и на помпата съм и мерил налягагането и беше добре а колата дойде от сервиз на Бош а се чудя как там не са могли да оправят проблема с профисионалната си техника.

Публикувано на: Пет Дек 01, 2006 10:33 pm
от Car Test™
Приятелю ......
Компютрите гуми не лепят !!!! Пък били те и Бош ....

А проблема ти е бил слаба връзка .... някъде ...

Ама друг път като питаш ..... пиши какво си мерил, как, колко ....

Друго МНОГО важно е идентификацията на автомобила ...
Номер двигател, (по-скоро букви), вид на системата за управление ...
Христо правилно ти е писал ..... че не питаш професионално ....
Година ????

2000.....2002
NFU (ME 7.4.4)

Ама що ..... да пишеш .....

И не се засягай .... ама си е така !!