Страница 1 от 1

PEJUJOT 206 проблем с комюникациятя

Публикувано на: Вто Май 14, 2013 7:33 pm
от pa4oo
Здравейте ПЕЖО 206 1.4 1999г код мотор TU3JP (KFX) EKU - IAW 1AP.81 MAGNET MARELLI докарано на ход за алтернатор ,при стартиране на двигателя лампа акумолатор гасне ,замерване 11 волта не зарежда, втори опит същата процедура, разкачих буксата на компа за да замеря кабела на динамото 2 пин до компа дали е здрав , връщам буксата обратно и паля за поредна проба и до там , колата спря да пали закечена не си вижда компютара а само BSI-то и в него две грешки 1 : нямя комюникация към управление на двигателя и 2 : постоянна грашка нямя комюникация към управление на двигателя , неизтриваеми , всички напрежения до компа замерени ,има ги, помпа се чува нямя сигнал до дюзи и бобини , на живи данни компа е отключен ,вижда си и ключа,прегледани кабели в снопа от двиг. отсек до купе здрави са, нямя протъркани ,BSI модула напрежение има . Моля за съвет и помощ , между другото BSI модула е отварян и моторолата е смъквана. Благодаря предварително

Re: PEJUJOT 206 проблем с комюникациятя

Публикувано на: Вто Май 14, 2013 8:04 pm
от sinigera
кана как е,мерили го

Re: PEJUJOT 206 проблем с комюникациятя

Публикувано на: Вто Май 14, 2013 8:17 pm
от bobolin4o
sinigera написа:кана как е,мерили го
К'ъв CAN, ве мен?
Тая торба е преди ерата на CAN-а...

Re: PEJUJOT 206 проблем с комюникациятя

Публикувано на: Вто Май 14, 2013 8:26 pm
от bobolin4o
Колега, прегледай си пак кабелтиите... Все пак се е скапала торбата след като си разкопчал буксата, виж нещо окиси да няма...
Прозвъни комуникационния ЕЦУ-БСИ, както и ЕЦУ-диагн. букса...
Виж и онова скапаното двойно реле, че и те правят въртели.
Това си е в сферата на врачуването.
Поздрави!

Re: PEJUJOT 206 проблем с комюникациятя

Публикувано на: Вто Май 14, 2013 8:27 pm
от sinigera
Извинявам се сега допрочетох първия ред.а CAN сам видял още 97г,тогава правих първата ми scania,но кога сее появил незнам

Re: PEJUJOT 206 проблем с комюникациятя

Публикувано на: Вто Май 14, 2013 8:54 pm
от pa4oo
Не писах за релето ,както и за окиси по букси за да не стане ферман , но окиси няма и измерих изходните напрежения от него в ред бяха ,отворих го защото съм имал подобен проблем със студени спойки бяха си наред че и се вманиатчих че му мерих и четиритяхто диода, оставям за утре да прогоня двата кабела за комюникация от EKUTO до BSI-to ( дано не греша ) и ако те с на ред незнам какво остава .(дано не е смяна на ЕKU BSI иммо, пин код ) Благодаря.

Re: PEJUJOT 206 проблем с комюникациятя

Публикувано на: Вто Май 14, 2013 9:54 pm
от vanelino11
същия проблем съм имал,проблема беше в една жица която направо се беше разпаднала.Провери жиците на зелената букса отпред на бушониерата при двигатела дето и викат BM34,минаваше некъде под калника там се беше окислила яко

Re: PEJUJOT 206 проблем с комюникациятя

Публикувано на: Сря Май 15, 2013 7:54 am
от bobolin4o
sinigera написа:Извинявам се сега допрочетох първия ред.а CAN сам видял още 97г,тогава правих първата ми scania,но кога сее появил незнам
Спам... то CAN има и '93-та, ама в пежото - не.

Re: PEJUJOT 206 проблем с комюникациятя

Публикувано на: Сря Май 15, 2013 9:04 am
от pa4oo
двата кабела проверени от компа до BSI здрави ,нямат късо към маса и плюс , същото и с кабели копм. до диаг. букса,таблото разкачено никакво подобрение. някакви идеи.

Re: PEJUJOT 206 проблем с комюникациятя

Публикувано на: Вто Май 28, 2013 11:22 am
от Tqnata83
pa4oo написа:двата кабела проверени от компа до BSI здрави ,нямат късо към маса и плюс , същото и с кабели копм. до диаг. букса,таблото разкачено никакво подобрение. някакви идеи.
Криво краче на буксата на компа.