Page 1 of 1
Citroen Berlingo 2.0 HDI P1668 Проблем
Posted: Thu Jun 13, 2013 8:24 pm
by nik7dob
В темата за атоком от приказка на приказка разказах за един проблем с берлинго (2.0 HDI 90 к.с. 2004 год.),но там не му е мястото.Когато караш,напънеш я малко и пуснеш педала забива муцуна,ограничава се до 2000 оборота и записва P1668,което според аутокома е ECU Fault,да но на други места излиза друго,за датчика на налягането.Сменихме го - проблема остава,в кутията на горивния филтър имаше стружки - ясна работата,сменена помпа за високото налягане (на нея е и запечатан регулатора) - проблема остава.Утре ще го чета с лексията (която не съм ползвал от има няма година),че аутокома е дърво голямо,въпроса е някой имал ли е подобен проблем и къде се крие зайчето,дали наистина има проблем в екуто,което е SID 801,спомням си някога четох тема където беше описано за тези SID-ове са големи боклуци.
Re: Citroen Berlingo 2.0 HDI P1668 Проблем
Posted: Thu Jun 13, 2013 9:37 pm
by ivanovbg
Принципно тази грешка я записва и при проблем/окъсяване с инсталацията към дюзите,датчика на рейла и клапана. Виж за протъркани места по инсталацията, прекалено опънати кабели или букси. По някаква причина не може да влязат в кътофф дюзите след като пуснеш газта. Виж в този момент какво е налягането в рейла. Възможно е клапана да не може да отвори и да остава голямо налягане в рейла или да блокира датчика на 1500бара. Пък чак тогава с екуто. Не че е невъзможно и то да е.
Re: Citroen Berlingo 2.0 HDI P1668 Проблем
Posted: Thu Jun 13, 2013 9:56 pm
by nik7dob
Клапана е сменен заедно с помпата,датчика също.Утре ще огледам за протъркана инсталация.Благодаря,колега Иванов

Re: Citroen Berlingo 2.0 HDI P1668 Проблем
Posted: Fri Jun 14, 2013 2:36 pm
by nik7dob
Дотук: сменена помпа с клапан,сменени датчик на налягането,двата хол датчика,протъркана инсталация на едната дюза,вече изолирана колата дава същите симптоми - като я пуснеш по инерция на обороти над 1500-1600 и след пускането на педала на газта записва грешката.Намерих един документ където е обяснено,че след пускането на педала колата си тества някои компоненти и всъщност не може да влезе в режим cut-off на дюзите,както е описал колегата Иванов.Днес са свалени дюзи и закарани на стенд.Утре повече.
Re: Citroen Berlingo 2.0 HDI P1668 Проблем
Posted: Fri Jun 14, 2013 7:09 pm
by nik7dob
Дюзите са: цитирам "перфектни".Сега вече наистина остава въображението да работи,някой да разполага с SID 801?
Re: Citroen Berlingo 2.0 HDI P1668 Проблем
Posted: Mon Jun 17, 2013 6:27 pm
by nik7dob
Малко развитите по темата: сменен компютър с BSI и цялостно ревизирана инсталация (свален,разплетен сноп,огледани жичка по жичка),изчистени всички маси по мотора - проблема остава.Грешка P1668 или още "Injection supply cut-off Coherence".Утре ще меря захранванията на компютъра,нещо което пропусках до този момент.Ако някой има идеи може на свободна воля да ги сподели.
Re: Citroen Berlingo 2.0 HDI P1668 Проблем
Posted: Mon Jun 17, 2013 9:42 pm
by sagemmyv65
Случвало ми се е от наличие на пяна в маркучите за нафтата регулатора да се побърква. Сложи прозрачен маркуч от филтъра да видиш какво се случва. В моя случай бяха ударили резервоара и малки парчета пластмаса счупени от кошницата на помпата биват засмуквани и се появяваше пяна по маркучите за нафтата.
Re: Citroen Berlingo 2.0 HDI P1668 Проблем
Posted: Mon Jun 17, 2013 11:32 pm
by nik7dob
Е затова със малките парченца пластмаса не бих се сетил,колега.При тази кола проблема е перманентен и се проявява в пасивен режим (по времето на спиране на горивото,над 1500 оборота.Под тези обороти дюзите пръскат и проблем няма).Все още не съм закачал осцилоскоп на дюзите да видим има ли сигнал,когато не трябва...
Re: Citroen Berlingo 2.0 HDI P1668 Проблем
Posted: Sat Jul 06, 2013 12:10 am
by nik7dob
май отиваме на маховик....