Голф 4 2001 г. 1.8Т
на празен ход динамото зарежда 13.7 V при включване на фарове,cd,чистачки пада до 13.5 V
При изключени тези консуматори и пускане единствено на климатика волтажа пада на 12.2 V и изписва alternator workshop
Ремъка и шайбата на динамото са ОК,свалих регулатора на динамото има още малко хляб в четките но ще го сменя.Въпроса ми е нормално ли при включване на компресора зареждането да пада чак с 1.3 V.
Golf 4 alternator workshop
-
- КОЛЕГА
- Posts: 115
- Joined: Sat Apr 11, 2009 8:53 pm
- Location: Сандански
Re: Golf 4 alternator workshop
Още на празен ход 13,7в. е малко.Провери и кабелите и кабелните обувки.
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
0887 91 78 79
Re: Golf 4 alternator workshop
То това не е ли стандартен дефект при това поколение WV ?
Кабела м/у динамото и акумулатора и по-точно пресоването на кабелните обувки.
Кабела м/у динамото и акумулатора и по-точно пресоването на кабелните обувки.
Re: Golf 4 alternator workshop
по моему си се пръдват алтернаторите, след купуване на голям брой регулатори и диодни блокове, къде работещи къде не започнах да ги лекувам с цели работещи алтернатори, по евтино и надеждно е 

-
- КОЛЕГА
- Posts: 115
- Joined: Sat Apr 11, 2009 8:53 pm
- Location: Сандански
Re: Golf 4 alternator workshop
Проблема е решен,не беше в регулатора,оказа се че е нагоряла платката с 3те бушона дето е върху акумулатора,там влиза и плюсовия кабел от динамото.