Nissan Primera 2.2 DCI тресе
Публикувано на: Вто Окт 01, 2013 7:21 pm
Здравейте колеги,
Мъча се с една Primera P12 2.2 DCI. На празен ход тресе мотора много здраво. Особено се усеща тресенето вътре в купето. Това се е случило след като е била в друг сервиз и са пипали турбото. Мисля, че са раздвижили геометрията, понеже преди е пушила черно при ускорение. Сега няма черен пушек. Предположих, че дифтунгите на дюзите са проблемни и ги смених, обаче освен разликата, че вече не хвърчи масло на отворена капачка за маслото друга разлика няма. При ускорение се забелязва шум като от двутактова машина (вартбург). Тази вечер я закачих на аутокома, обаче точно за тази кола няма диагностика и гледам че на X-Trail има същия двигател и взе че я прочете. Единствената грешка е P0301 Correction Cyl3. ? Много странна грешка, предполагам, че аутокома не я чете правилно. Корекции на дюзи също не се показват. Аз съм се насочил към проблемна дюза и утре предполагам ако ми остане време ще ги вадя пак и на проверка или с втора ръка ако намеря за проба. С друга дюза ще работи ли мотора без да вкарвам кода на инжектора ? Маховик предполагам не е понеже с натиснат и пуснат съединител все така си тресе равномерно, а и не се усеща вибрация в педала. Моля споделете ако имате предположения от какво друго може да тресе.
Поздрави
Мъча се с една Primera P12 2.2 DCI. На празен ход тресе мотора много здраво. Особено се усеща тресенето вътре в купето. Това се е случило след като е била в друг сервиз и са пипали турбото. Мисля, че са раздвижили геометрията, понеже преди е пушила черно при ускорение. Сега няма черен пушек. Предположих, че дифтунгите на дюзите са проблемни и ги смених, обаче освен разликата, че вече не хвърчи масло на отворена капачка за маслото друга разлика няма. При ускорение се забелязва шум като от двутактова машина (вартбург). Тази вечер я закачих на аутокома, обаче точно за тази кола няма диагностика и гледам че на X-Trail има същия двигател и взе че я прочете. Единствената грешка е P0301 Correction Cyl3. ? Много странна грешка, предполагам, че аутокома не я чете правилно. Корекции на дюзи също не се показват. Аз съм се насочил към проблемна дюза и утре предполагам ако ми остане време ще ги вадя пак и на проверка или с втора ръка ако намеря за проба. С друга дюза ще работи ли мотора без да вкарвам кода на инжектора ? Маховик предполагам не е понеже с натиснат и пуснат съединител все така си тресе равномерно, а и не се усеща вибрация в педала. Моля споделете ако имате предположения от какво друго може да тресе.
Поздрави