Page 1 of 2

VW Golf 2.0 FSI на газ

Posted: Sun Nov 17, 2013 12:00 pm
by joroboichev
Колеги ,някой монтирал ли е инжекционна система на такъв автомобил и какви са отзивите?BRC,Zavoli,Prins,Romano и др. имат разработки за такива системи,та въпроса по-скоро е как се държат във времето автомобилите?Съсипват ли бензиновите инжектори или решенията са надеждни?

Re: VW Golf 2.0 FSI на газ

Posted: Sun Nov 17, 2013 8:34 pm
by rockton
-Със уговорката че не съм газаджия, макар доста добре да познавам газивите системи не се занимавам със тях,иначе казано "всяка коза за свой крак" :lol: нека има хляб за мен нека да има и за газификаторите!
Та сега конкретно FSI, или още GDI -газолине директ инжекшън, системата е позната на всички колеги под наименованието директно впръскване в цилиндъра няма да изпадам в подробности!
Имам на подръжка три автомобила с газ монтирана в България
Митсубиши спейс стар 1.8 GDI gazowa BRC монтирана преди около 10000км , засега няма проблем. да видим докога??? :D
Митсубиши Карисма 1.8гди газова романо наскоро монтирана има няма 5-6000 км.Мъчих се да убедя собственика да не прави това нооо, ..ще видим последствията!
Мазда СХ-7 2.4 GDI с турбина , след 2000 км на газ(романо)-държеше се много зле..- се премина към подняна на системата със BRC , да видим как ще се държи с него :lol:
-И Една Октавия 2.0 FSi с газова BRC купена нова оттук на фирма на мой приятел от града на Розите и затова нямам преки наблюдения но на около 60000 км на газ, се скапаха и хвърли бензинови инжектори(тотал щета) :D
-Лично мое мнение е и с него не ангажирам никого, -двигател с директно впръскване НЕ Е ЗА ГАЗ!!! Ако искате да имате автомобил на газ не си купувайте FSI-GDI,а автомобил с нормално предкамерно впръскване и си му слагайте каквато си искате газова.
-Иначе начина е ясен на всички колеги, ...на ..образно казано няколко цикъла впръскване на газ(предкамерно) имаме един два цикъла впръскване на бензин в камерата, за да не умрът скоропостижно инжекторите! Е те не че пак няма да умрът ама ще е значително по късно във времето и километрите зад задния номер :lol:
-А и на всичко отгоре гори и от двете горива повечко от газта,,, ихипотетично -по малко от бензина, и къде е тогава "файдата", икономията тоест?!
-Системата директ ижекшън е проектирана да работи с изключително убеднени смеси(погледнете челото на буталото, като "релефа" на стара планина е :mrgreen: ) и вследствие на това се предполага че е икономична ,...та според мен не я съсипвайте с газ!

Re: VW Golf 2.0 FSI на газ

Posted: Sun Nov 17, 2013 9:16 pm
by ipivan
Аз нямам опит и наблюдения по въпроса,затова само от това което съм чел ще кажа!
Виали имат разработена система за тези мотори с течна газ.Газта минава през бензиновите дюзи.Като се има в пред вид качеството на газта у нас,май по-добре на бензин да се кара!А и цените на системите за течна газ са бая солени!

P.S.:Имам познат който скоро си взе джип Митсубиши GDI.Той каза че ще го направи на газ с някаква преработка.Човека се занимава с ремонт на автобуси и е малко "шемет"! :lol: Ако има развитие ще пиша.

Re: VW Golf 2.0 FSI на газ

Posted: Sun Nov 17, 2013 9:34 pm
by joroboichev
По думите на колегата rockton излиза че големите имена в областта произвеждащи такива системи (а те го правят на базата на тестове от повече от 10-тина хиляди км.) го правят просто за да са в играта знаейки за проблема!Дори Prins VSI които може би са корифеят на газовите инжекционни системи ги произвеждат. При всяко едно положение инвестирането в нови инжектори в рамките на 50-60 хил. км обезмисля вложението в газова уредба,тогава ......?

Re: VW Golf 2.0 FSI на газ

Posted: Sun Nov 17, 2013 9:39 pm
by ivanovbg
joroboichev wrote:...,тогава ......?
Забравяш бензина като дойде тоз момент :mrgreen:

Re: VW Golf 2.0 FSI на газ

Posted: Sun Nov 17, 2013 9:41 pm
by joroboichev
ipivan wrote:Аз нямам опит и наблюдения по въпроса,затова само от това което съм чел ще кажа!
Виали имат разработена система за тези мотори с течна газ.Газта минава през бензиновите дюзи.Като се има в пред вид качеството на газта у нас,май по-добре на бензин да се кара!А и цените на системите за течна газ са бая солени!

P.S.:Имам познат който скоро си взе джип Митсубиши GDI.Той каза че ще го направи на газ с някаква преработка.Човека се занимава с ремонт на автобуси и е малко "шемет"! :lol: Ако има развитие ще пиша.
Въпроса по-скоро е да се споделят наблюдения над такива автомобили ако някой има такива!

Re: VW Golf 2.0 FSI на газ

Posted: Mon Nov 18, 2013 1:47 am
by rockton
joroboichev wrote:По думите на колегата rockton излиза че големите имена в областта произвеждащи такива системи (а те го правят на базата на тестове от повече от 10-тина хиляди км.) го правят просто за да са в играта знаейки за проблема!Дори Prins VSI които може би са корифеят на газовите инжекционни системи ги произвеждат. При всяко едно положение инвестирането в нови инжектори в рамките на 50-60 хил. км обезмисля вложението в газова уредба,тогава ......?
-Ами май така излиза, всички искат да са в "играта" , и ако е възможно да отхапят по голямо парченце от "баницата" :lol:
И двете митсубишита бяха "нов внос" от италия, само се замисли защо бе аджеба там не са им турили газ??? В царството на тези системи! От 1996 до 2000 год. работих в северна италия Торино Милано... тоя регион , та им знам чалъмите и похватите :mrgreen:
Маздата е от немско, по понятни причини там не са си и помисляли за газ.
ipivan wrote: Виали имат разработена система за тези мотори с течна газ. Газта минава през бензиновите дюзи..
-Аз също знам за тази система,с течна фаза, но никак ама никак не съм сигурен дали газта минава през бензиновите инжектори?!?? Системата съществува от няколко години, мисля повече от 5, но аз до сега не съм виждал такова животно в действителност монтирано на кола със директно впръскване и през бензиновите инжектори!
ако някой от колегите има снимки или линк, да прати ще е интересно да видим!

Re: VW Golf 2.0 FSI на газ

Posted: Mon Nov 18, 2013 7:03 am
by ogromnii
http://www.vialle.nl/producten/lpdi.html?L=1

ползват си бензиновия тракт за високо налягане и инжектори :)

контакти, има доста партньори в бг:

http://www.vialle.nl/lpg-producten/verk ... n.html?L=3

Re: VW Golf 2.0 FSI на газ

Posted: Mon Nov 18, 2013 9:08 am
by rockton
-Сайта съм го разглеждал отдавна, както и разни форуми с оскъдна информация и проблеми по тази система. Например небезизвестните проблеми със прословутите-"златни" помпи за налягане в газовия балон и краткият им живот ,също и други детски болести! А и цената , колкото една доста добра кола на старо :D ??!
-Мислех си че някой ще е правил снимки на тази система на живо , а дано!

Re: VW Golf 2.0 FSI на газ

Posted: Mon Nov 18, 2013 5:53 pm
by ipivan
Тема със снимки и коментари.
http://www.propan.ru/forum/viewtopic.php?f=8&t=3652

Re: VW Golf 2.0 FSI на газ

Posted: Mon Nov 18, 2013 9:58 pm
by ogromnii
безплатен обяд няма, може и на бензин в крайна сметка
като е толкова скъпо продаваш "гоуфа", взимаш "нубира" (примерно), барабар с газова, и караш ефтино :)
с пръдня боя не става
може да се помисли и за трансформация, глава с моно и комп от тройка, газова с плочка, може да се върже и под 1000 лв.
е, малко ше е мудничка, ма за толкова пари-толкова
а прословутите "златни" помпи с какво са прословути? минеш-не минеш 300 000 и земе че даде проблем?
е верно, спестил си има-няма 30000 от каране на газ, ама да дадеш 1000 за нова помпа не може

Re: VW Golf 2.0 FSI на газ

Posted: Tue Nov 19, 2013 8:13 am
by bobolin4o
ogromnii wrote:а прословутите "златни" помпи с какво са прословути? минеш-не минеш 300 000 и земе че даде проблем?
е верно, спестил си има-няма 30000 от каране на газ, ама да дадеш 1000 за нова помпа не може
Ми тя "колата не струва толкова бе!"
На последния клиент, казал това, му извадих парите веднага и му казах - "айде да ходим да прехвърляме..." Ставаше въпрос за 350 лева дебитомер, Е46 320D.
Повече не го видях.

Re: VW Golf 2.0 FSI на газ

Posted: Tue Nov 19, 2013 11:53 am
by joroboichev
bobolin4o wrote:
ogromnii wrote:а прословутите "златни" помпи с какво са прословути? минеш-не минеш 300 000 и земе че даде проблем?
е верно, спестил си има-няма 30000 от каране на газ, ама да дадеш 1000 за нова помпа не може
Ми тя "колата не струва толкова бе!"
На последния клиент, казал това, му извадих парите веднага и му казах - "айде да ходим да прехвърляме..." Ставаше въпрос за 350 лева дебитомер, Е46 320D.
Повече не го видях.
:lol: :lol: :lol: Това ми хареса!Ще пробвам и аз,че при мен ежедневно такива!

Re: VW Golf 2.0 FSI на газ

Posted: Tue Nov 19, 2013 12:01 pm
by joroboichev
Между другото въпросната златна помпа,даже беше за тороидална бутилка я имаше на обява в e-bay за 200 евра.Незнам може и заради кризата да е,нищо чудно утре вдругиден да е на 100 евра и тогава вече ще се накъсат да си монтират такива системи! :lol:

Re: VW Golf 2.0 FSI на газ

Posted: Tue Nov 19, 2013 8:10 pm
by bobolin4o
joroboichev wrote:
bobolin4o wrote:
ogromnii wrote:а прословутите "златни" помпи с какво са прословути? минеш-не минеш 300 000 и земе че даде проблем?
е верно, спестил си има-няма 30000 от каране на газ, ама да дадеш 1000 за нова помпа не може
Ми тя "колата не струва толкова бе!"
На последния клиент, казал това, му извадих парите веднага и му казах - "айде да ходим да прехвърляме..." Ставаше въпрос за 350 лева дебитомер, Е46 320D.
Повече не го видях.
:lol: :lol: :lol: Това ми хареса!Ще пробвам и аз,че при мен ежедневно такива!
Пробвай, като нищо можеш да се сдобиеш с някоя свестна колица.
Веднага давам за пример колегата "chorni" - в момента кара Астра Ф 1,7 дизел за има-няма 1000 лева и при това е перфектна.
Кво и плащаш?