-Със уговорката че не съм газаджия, макар доста добре да познавам газивите системи не се занимавам със тях,иначе казано "всяка коза за свой крак"

нека има хляб за мен нека да има и за газификаторите!
Та сега конкретно FSI, или още GDI -газолине директ инжекшън, системата е позната на всички колеги под наименованието директно впръскване в цилиндъра няма да изпадам в подробности!
Имам на подръжка три автомобила с газ монтирана в България
Митсубиши спейс стар 1.8 GDI gazowa BRC монтирана преди около 10000км , засега няма проблем. да видим докога???
Митсубиши Карисма 1.8гди газова романо наскоро монтирана има няма 5-6000 км.Мъчих се да убедя собственика да не прави това нооо, ..ще видим последствията!
Мазда СХ-7 2.4 GDI с турбина , след 2000 км на газ(романо)-държеше се много зле..- се премина към подняна на системата със BRC , да видим как ще се държи с него
-И Една Октавия 2.0 FSi с газова BRC купена нова оттук на фирма на мой приятел от града на Розите и затова нямам преки наблюдения но на около 60000 км на газ, се скапаха и хвърли бензинови инжектори(тотал щета)
-Лично мое мнение е и с него не ангажирам никого, -двигател с директно впръскване НЕ Е ЗА ГАЗ!!! Ако искате да имате автомобил на газ не си купувайте FSI-GDI,а автомобил с нормално предкамерно впръскване и си му слагайте каквато си искате газова.
-Иначе начина е ясен на всички колеги, ...на ..образно казано няколко цикъла впръскване на газ(предкамерно) имаме един два цикъла впръскване на бензин в камерата, за да не умрът скоропостижно инжекторите! Е те не че пак няма да умрът ама ще е значително по късно във времето и километрите зад задния номер
-А и на всичко отгоре гори и от двете горива повечко от газта,,, ихипотетично -по малко от бензина, и къде е тогава "файдата", икономията тоест?!
-Системата директ ижекшън е проектирана да работи с изключително убеднени смеси(погледнете челото на буталото, като "релефа" на стара планина е

) и вследствие на това се предполага че е икономична ,...та според мен не я съсипвайте с газ!