каква е процедурата след смяна на АСкК с ръчна на Голф3 ?
Posted: Thu Dec 05, 2013 10:42 pm
Голфа е 3 от 1994г. регнат в Перник и докаран по нашите земи.Оборудван е с Автоматична ск. кутия,задвижвана от мотор 1.6АЕА.Мотора е логнат на мястото на по големия 1.8 ААМ.Автомата гръмва , в една морга му присаждат ръчка и ми го влачат да оправя оборотите на мотора!?направил съм до сега:
-четене и няма грешки на моторя;
- пълно с грешки на автомата
;
- кодирах ръчна Ск К (ядец);
- резнах от ТПС излишните кабели 3,4,5,които подават сигнал на Автомата-нищо;
- замасих 12 и 34 пин на ЕБУ от Автомата на маса -пак нищо;
- сложих ЕБУ от АБУ пак нищо.
Откачам ТПС и оборотите лягат!?ТПС изправен!
От ЕТКА № на ЕБУ отговаря на този който е в колата и е вървяла до сега!
Молба- Търся ЕБУ за ААМ ръчка ! номера на този в коша е 1H0 907 311K по ЕТКА и е оригинала с Автомаt ! Или за АЕА какъвто е мотора в момента.
-четене и няма грешки на моторя;
- пълно с грешки на автомата

- кодирах ръчна Ск К (ядец);
- резнах от ТПС излишните кабели 3,4,5,които подават сигнал на Автомата-нищо;
- замасих 12 и 34 пин на ЕБУ от Автомата на маса -пак нищо;
- сложих ЕБУ от АБУ пак нищо.
Откачам ТПС и оборотите лягат!?ТПС изправен!
От ЕТКА № на ЕБУ отговаря на този който е в колата и е вървяла до сега!
Молба- Търся ЕБУ за ААМ ръчка ! номера на този в коша е 1H0 907 311K по ЕТКА и е оригинала с Автомаt ! Или за АЕА какъвто е мотора в момента.