Страница 1 от 2

ML 270 cdi Р 1189

Публикувано на: Пет Яну 03, 2014 12:46 pm
от dexter
Здравейте, ЧНГ ! Мерцедеса е МЛ 270 цди записва Р1189, проверих дебитомера с осцилоскопа, не ми хареса диаграмата и го сменихме с нов. Налягането в рейката е нормално и варира в границите, имало някъкви клапи по всмукателния колектор? има ли колега който е вадил и чистил такива, за да преценя да връщам ли насам клиента ?

Re: ML 270 cdi Р 1189

Публикувано на: Пет Яну 03, 2014 3:05 pm
от bobolin4o
Или е разкачено моторчето от рейката за клапите, или е дефектно, или има проблем с кабелите до него, или...
Дебитомерът няма нищо общо...
Ако искаш ми се обади.

Re: ML 270 cdi Р 1189

Публикувано на: Пет Яну 03, 2014 7:50 pm
от donkole1
Никога не се оправят с чистене боболинчо е прав,много лесно се трошат пластмасите.С диагнозата можеш да направиш тест на моторчето.

Re: ML 270 cdi Р 1189

Публикувано на: Пет Яну 03, 2014 9:00 pm
от arabiata
Откачи му рамото,да се движи на воля.

Re: ML 270 cdi Р 1189

Публикувано на: Пет Яну 03, 2014 9:46 pm
от oem
А може тотално да изчезне с препрограмиране на софтуера в моторния блок.

Re: ML 270 cdi Р 1189

Публикувано на: Пет Яну 03, 2014 9:53 pm
от KLESHTITE
Аз ги махам като при БМВ

Re: ML 270 cdi Р 1189

Публикувано на: Нед Яну 05, 2014 10:04 pm
от dexter
Проблема е в клапите, едната клапа е много износена и подпира и ограничава движението на рейката, от там и моторчето не прави пълния си ход и го записва като проблем, след като ги размърдах грешката се изтри и двигателят заработи. Демонтирахме колекторите, мисля да махна клапите. Моторчето ще го оставя на място да си бръмчи и да го вижда компютъра. Ще има ли проблем ако е без клапи??? :?: :mrgreen:

Re: ML 270 cdi Р 1189

Публикувано на: Нед Яну 05, 2014 10:22 pm
от bayov
не

Re: ML 270 cdi Р 1189

Публикувано на: Пон Яну 06, 2014 7:47 am
от bobolin4o
Ако клиентът е "кормилджия" ще усети лека загуба на тягата в ниските обороти.
Друг ефект няма.

Re: ML 270 cdi Р 1189

Публикувано на: Пон Яну 06, 2014 9:55 am
от Todio
Не само в ниските обороти, но и в преходните процеси се чувства. Студения старт е по-добър.

Re: ML 270 cdi Р 1189

Публикувано на: Пон Яну 06, 2014 7:17 pm
от donkole1
Карал съм мн такива след механична и софтуерна намеса.Щом аз усещам загуба на мощност,направи сметка какво остава за човек ,който е изминал 80к примерно с тази кола.

Re: ML 270 cdi Р 1189

Публикувано на: Вто Яну 07, 2014 10:12 pm
от oem
Когато софтуерната намеса е коректна разликата е дори към по-добро. Софтуерната намеса не е само отваряне на клапите или изключване на функцията и грешките :) Просто много хора приемат всичко написано в интернет за чиста монета. Същото е и с ЕГР-а. Софтуерното му затваряне не е достатъчно коректно за неговата правилна липса. Би следвало да бъде свързано с коректно авансиране, но много малко хора знаят и могат да го направят както трябва.

Re: ML 270 cdi Р 1189

Публикувано на: Вто Яну 07, 2014 10:39 pm
от rudoni
Градски да смятам ли ,че изключваш ползването на емулатори? Или директно да ги премахваме софтуерно?

Re: ML 270 cdi Р 1189

Публикувано на: Вто Яну 07, 2014 10:50 pm
от dexter
Сигурно ги премахва софтуерно, за жалост клиента неиска и да чува за каквото и да е решение различно от оригинала , и си купи колектори от морга :mrgreen: , иначе му споменах за корекция на софта . Колегата Оем ми е на 100 метра щяхме да разберем как става :D ......

Re: ML 270 cdi Р 1189

Публикувано на: Сря Яну 08, 2014 7:59 am
от bobolin4o
Не искам да навлизам в излишни спорове, но...
Ники, съгласи се с мен, че ако можеше да се постигне поведението в дадените режими на двигателя без наличието на тези клапи, то в завода нямаше да ги монтират и нямаше после да се чудим как да ги елиминираме софтуерно и да настройваме торбата да работи по същия начин без тях...
Може и да перефразирам - в завода са направили перфектния двигател и после са го накичили с разните му там клапи, рънъри и тем подобни, след което се е наложило да го съживят посредством нови настройки за да постигнат първоначалните му параметри... и всичко това е направено, че да има какво повече да дефектира и да се сменя? :lol: