A-160 дебитомер
Posted: Sat Jan 18, 2014 4:44 pm
Здравейте колеги.
Преди коледа ми се случи следния проблем.ДВГ на тази А160 заглъхваше леко при рязко подаване на газ и оборотите бавно се връщаха до нормалните.Дросела показваше стойности от 3.2гр. а дебитомера около 9-10кг.Почистих дросела,но се получи следното:след 70градуса оборотите започнаха да се връщат още по бавно и леко се колебаеха,а дросела падна на 1.2градуса.Предлажих на клиента да отидем при един колега,който има стар диагноза да пробваме с обучение на др.клапа(въпреки,че доста съм чистил и обучение не ми се е налагало).Колегата направи следното:от т.5 от главното меню Control module adaptations се явиха три подточки.
1.Variant coding
2.Corection program
3.Boot strapping
Колегата(занимава се с аларми и имобилайзери) влезе в Variant coding и от втората точка на това меню натисна ентер изкл. вкл. контакт и колата спря да пали.Палеше с резки натискания на газта и аспуха се нагряваше до червено.
Свалих компа и го изпратих на колега във Варна.Оказа се че е изгорял дебитомера.След смяната му колата заработи нормално.
Въпроса ми е, може ли това да се е случило след като колегата изпълни инструкциите от Variant coding ,като дорсела се обучава от Boot strapping (това го разбрах по късно).
Предварително благодаря за вашите мнения.
Преди коледа ми се случи следния проблем.ДВГ на тази А160 заглъхваше леко при рязко подаване на газ и оборотите бавно се връщаха до нормалните.Дросела показваше стойности от 3.2гр. а дебитомера около 9-10кг.Почистих дросела,но се получи следното:след 70градуса оборотите започнаха да се връщат още по бавно и леко се колебаеха,а дросела падна на 1.2градуса.Предлажих на клиента да отидем при един колега,който има стар диагноза да пробваме с обучение на др.клапа(въпреки,че доста съм чистил и обучение не ми се е налагало).Колегата направи следното:от т.5 от главното меню Control module adaptations се явиха три подточки.
1.Variant coding
2.Corection program
3.Boot strapping
Колегата(занимава се с аларми и имобилайзери) влезе в Variant coding и от втората точка на това меню натисна ентер изкл. вкл. контакт и колата спря да пали.Палеше с резки натискания на газта и аспуха се нагряваше до червено.
Свалих компа и го изпратих на колега във Варна.Оказа се че е изгорял дебитомера.След смяната му колата заработи нормално.
Въпроса ми е, може ли това да се е случило след като колегата изпълни инструкциите от Variant coding ,като дорсела се обучава от Boot strapping (това го разбрах по късно).
Предварително благодаря за вашите мнения.