vwпасат 5 краш-дата

- скенери<br>
- осцилоскопи<br>
- газоанализатори<br>
- мултиметри<br>
- други
Post Reply
Stoilkata
КОЛЕГА
Posts: 165
Joined: Wed Mar 17, 2010 8:08 pm
Location: Айтос

vwпасат 5 краш-дата

Post by Stoilkata »

с какво мога да я изтрия от паметта на контролера
занимавам се постоянно с възстановяване на катастрофирали автомобили предимно ваг групата
предната беше jetta 2005 смених айрбеците изчистих грешките с вагком и всичко е ток лампата си гасне
програматор ли ще трябва за този пасат не може ли през буксата обд
zoro1
КОЛЕГА
Posts: 295
Joined: Sun Jun 02, 2013 10:48 am
Location: Видин/София
Contact:

Re: vwпасат 5 краш-дата

Post by zoro1 »

А с какво разполагаш?Таблото какво е?
Малките нации се държат като проститутки,а големите като гангстери...
Stoilkata
КОЛЕГА
Posts: 165
Joined: Wed Mar 17, 2010 8:08 pm
Location: Айтос

Re: vwпасат 5 краш-дата

Post by Stoilkata »

Имам в предвид че възстановявам ударени коли от до не че им възстановявам аирбаг системите .имам ваг ком ,аутоком, ваг тахо. нямам програматор смятам да закупя някакъв не съм се спрял на нищо сигурно ще е нещо да става за ваг групата препоръчаите нещо .Гледах в един саит за ключари аирбаг ресетер но не разбрах ставали за премахване на краш дата . В момента строя нов автосервиз и за сега нямам време да разучавам материята най вероятно ще платя на някои колега за услугата ,но за в бъдеще да си набавя необходимите инструменти ,не знам от къде да започна като за начинаещ .Мога ли за всяка кола да търся колега за помощ
Last edited by Stoilkata on Tue Feb 04, 2014 9:35 pm, edited 1 time in total.
Stoilkata
КОЛЕГА
Posts: 165
Joined: Wed Mar 17, 2010 8:08 pm
Location: Айтос

Re: vwпасат 5 краш-дата

Post by Stoilkata »

таблото утре ще го видя какво е, какво зави си от него
Stoilkata
КОЛЕГА
Posts: 165
Joined: Wed Mar 17, 2010 8:08 pm
Location: Айтос

Re: vwпасат 5 краш-дата

Post by Stoilkata »

с ваг командер ще стане ли
zoro1
КОЛЕГА
Posts: 295
Joined: Sun Jun 02, 2013 10:48 am
Location: Видин/София
Contact:

Re: vwпасат 5 краш-дата

Post by zoro1 »

Ами ако го има в менюто ще стане.Може и с carprog да стане.Гадаенето така без инфо за модула ...
Ето то един калкулатор ,не знам дали смята вярно ,но поне показва кое къде е ,както и снимки на модула.
https://mega.co.nz/#!A9B2FI7I!bL5zBYhps ... oGQEs3rSRM
Малките нации се държат като проститутки,а големите като гангстери...
Stoilkata
КОЛЕГА
Posts: 165
Joined: Wed Mar 17, 2010 8:08 pm
Location: Айтос

Re: vwпасат 5 краш-дата

Post by Stoilkata »

таблото е vdo модула трябва да е 1C0 909 605 гледах ваг командерите из бг саитовете не видях някои да подържа този модул
zoro1
КОЛЕГА
Posts: 295
Joined: Sun Jun 02, 2013 10:48 am
Location: Видин/София
Contact:

Re: vwпасат 5 краш-дата

Post by zoro1 »

Това краша го държи в 68HC908AZ32 май не става през ОБД.
Малките нации се държат като проститутки,а големите като гангстери...
Stoilkata
КОЛЕГА
Posts: 165
Joined: Wed Mar 17, 2010 8:08 pm
Location: Айтос

Re: vwпасат 5 краш-дата

Post by Stoilkata »

трябва да сваля контролера на аирбаците и да се чете , ако взема друг контролер ще стане ли
rockton
КОЛЕГА
Posts: 596
Joined: Tue May 27, 2008 7:29 am
Location: Захарна Фабрика

Re: vwпасат 5 краш-дата

Post by rockton »

Stoilkata wrote:трябва да сваля контролера на аирбаците и да се чете , ако взема друг контролер ще стане ли
-Да , ще трябва да се чете, трие и пише, през диагностичния конектор този тип контролери не стават!
-Друг контролер ще стане ако няма и той вкаран краш, а също и ако съвпада по софт. версия , единствено може да се наложи кодиране, но не във всички случаи.
-Скоро сменях на Голф-5 GTI ,2.0 FSI-T ,2008 год. защото беше наводнен (подводничар) :lol: и стопен- набъбнал като гъба от син камък :lol: , не подлежеше на възстановяване . На всичко отгоре беше гръмнал и двата предни аирбъка(беше с 8 броя) . Новият контролер(втора радост) не поиска кодиране, само ревеше за датчик сблъсък преден ляв. Ударът е бил отпред челно, а датчикът е в шофьорската врата , след удара колата е заебана и наводнена от порой :lol: Та разкостих вратата като "консерва копърка" и що да видя, инсталацията в маншона на сгъвката с прекъснали кабели и то точно тези двата на датчика(щот са най тънки , всички други със напукана изолация и чакащи всеки момент да вкъсят. И това на кола на 6-години- СРАМ?!?! За поредн път се убедих че кухите швабски гении на технологичната мисъл......просто, толкова могат вече. Да беше френска чикия да си кажеш ...еее на тях им е простено :lol: :lol:
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
Stoilkata
КОЛЕГА
Posts: 165
Joined: Wed Mar 17, 2010 8:08 pm
Location: Айтос

Re: vwпасат 5 краш-дата

Post by Stoilkata »

с какво се чете паметта на тези контролери
те хората са казали руска машина с двигател и западна с инсталация няма
zoro1
КОЛЕГА
Posts: 295
Joined: Sun Jun 02, 2013 10:48 am
Location: Видин/София
Contact:

Re: vwпасат 5 краш-дата

Post by zoro1 »

X-progM ,UPA USB,OMEGA или ETL -ите .ЕTL и Омегата четат и заключени мотороли.
Малките нации се държат като проститутки,а големите като гангстери...
rockton
КОЛЕГА
Posts: 596
Joined: Tue May 27, 2008 7:29 am
Location: Захарна Фабрика

Re: vwпасат 5 краш-дата

Post by rockton »

zoro1 wrote:.ЕTL и Омегата четат и заключени мотороли.
-Точно така, омегата "отхлупва" всичко , до сега не ме е подвела нито веднъж. За другите програматори, не знам не съм работил с тях.
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
zoro1
КОЛЕГА
Posts: 295
Joined: Sun Jun 02, 2013 10:48 am
Location: Видин/София
Contact:

Re: vwпасат 5 краш-дата

Post by zoro1 »

Ама много пари бе...тая Омега.ЕТЛ също не е лош ,само дето не е един а няколко различни.И са на COM /LPT порт.И на двата обаче е необходимо разлепване на контролера от платката и слагането на цокъл.
Малките нации се държат като проститутки,а големите като гангстери...
Stoilkata
КОЛЕГА
Posts: 165
Joined: Wed Mar 17, 2010 8:08 pm
Location: Айтос

Re: vwпасат 5 краш-дата

Post by Stoilkata »

за сега ще се обърна към някои колега въобще неми се разглобява пак ,беше катастрофирала с десен волан трябваше да го оправя преди да го обърна
Post Reply