Страница 1 от 1
E46 DRL
Публикувано на: Чет Мар 13, 2014 1:32 pm
от bobolin4o
Преместих мненията в нова тема...
Та става дума за DRL димнати дълги светлини...
Re: Въпрос за клапан за парно с допълнителна помпа на BMW E4
Публикувано на: Чет Мар 13, 2014 7:22 pm
от Countach
bobolin4o написа: Е46, дневни светлини. Единици са колите минали през мен, които могат да си пуснат дългите, да кажем на 60%, като дневни светлини...
На абсолютно всички Е46 се пускат дълги на процент със ncs expert
Re: Въпрос за клапан за парно с допълнителна помпа на BMW E4
Публикувано на: Чет Мар 13, 2014 8:16 pm
от bobolin4o
Countach написа:bobolin4o написа: Е46, дневни светлини. Единици са колите минали през мен, които могат да си пуснат дългите, да кажем на 60%, като дневни светлини...
На абсолютно всички Е46 се пускат дълги на процент със ncs expert
Единиците на които успях да го пусна това, ги правих навремето с "Pa-Soft 1.4"
За мое голямо съжаление открих "силата" на "Експерта" твърде късно. Е, по-добре късно, отколкото никога
Следващото такова, което се появи в сервиза с желание за DRL ще бъде проверено...
Едит: Понеже съм упорито го**до, се разрових и виждам, че тая работа с димнатите дълги на Е46 е възможна при модули LSZ.C31 и нагоре. По-старите не притежават тази функция.
Re: Въпрос за клапан за парно с допълнителна помпа на BMW E4
Публикувано на: Чет Мар 13, 2014 9:11 pm
от Countach
bobolin4o написа:
Едит: Понеже съм упорито го**до, се разрових и виждам, че тая работа с димнатите дълги на Е46 е възможна при модули LSZ.C31 и нагоре. По-старите не притежават тази функция.
При всички е възможно
PROGRAMMPARAMETER_LSZ от 1 до 13 трябва всичките да станат от ece на us.
FERNLICHT_DRL
aktiv
EINZEIT_DRL
wert_02
TAGFAHRLICHT
aktiv
това е за по стари модули от C31
Re: Въпрос за клапан за парно с допълнителна помпа на BMW E4
Публикувано на: Чет Мар 13, 2014 9:15 pm
от bobolin4o
Мислех си го аз т'ва с 13-те пункта като го разглеждах преди малко...
Благодаря за подсказката, като ми се появи такова със сигурност ще го "ощавя"
Поздрави!
Re: Въпрос за клапан за парно с допълнителна помпа на BMW E4
Публикувано на: Съб Мар 15, 2014 1:55 pm
от bobolin4o
Така, пробвах на модул C28, работи, но ме дразнят мигачите, че светят и те наполовина. Играх си и не видях възможност да ги спра...
Re: E46 DRL
Публикувано на: Съб Мар 15, 2014 2:27 pm
от Countach
Няма възможност да бъдат спрени, при по старите модули е така
Re: E46 DRL
Публикувано на: Пон Мар 17, 2014 10:09 am
от Tqnata83
то това не е точно DRL а US стандарт затова и мигачите са така
Re: E46 DRL
Публикувано на: Нед Мар 30, 2014 8:25 am
от donkole1
Темата е стара,но открих силата на аутокома.И вчера пуснах фаровете на Е46 без LSZ.Става за една мин.И там пишеше че моделите с този модул (LSZ) просто пускат на 100 % фаровете при навлизането в тунел примерно.
Re: Въпрос за клапан за парно с допълнителна помпа на BMW E4
Публикувано на: Пон Апр 21, 2014 7:50 pm
от Cho4o
Countach написа:bobolin4o написа:
Едит: Понеже съм упорито го**до, се разрових и виждам, че тая работа с димнатите дълги на Е46 е възможна при модули LSZ.C31 и нагоре. По-старите не притежават тази функция.
При всички е възможно
PROGRAMMPARAMETER_LSZ от 1 до 13 трябва всичките да станат от ece на us.
FERNLICHT_DRL
aktiv
EINZEIT_DRL
wert_02
TAGFAHRLICHT
aktiv
това е за по стари модули от C31
на колко процента са дългите с тези настройки ?
Re: E46 DRL
Публикувано на: Пон Апр 21, 2014 11:10 pm
от Countach
мисля че 25%