Страница 1 от 1

Интересен проблем с МБ-ВИТО

Публикувано на: Съб Май 03, 2014 9:07 pm
от standi48
Автомобила е ВИТО 638-2,2CDI-2000 година. Проблема е,че когато загрее двигателя на температура между 50-60 градуса отказва да пали.При всички други условия пали без проблем.Не записва грешки и при живи данни не се забелязват отклонения.
За съжаление АУТОКОМА няма данни за работата на ЕГР.
Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем да помага.
Поздрави.
Станди.

Re: Интересен проблем с МБ-ВИТО

Публикувано на: Съб Май 03, 2014 9:49 pm
от ivanovbg
Колега ти сериозно ли или се ебаваш? Къф ЕГР те брига като е с вакум и спокойно можеш да го изолираш.

Нищо не казваш за основните неща. Налягане имаш ли и колко става когато не пали? Импулси на дюзите имаш ли? Все пак се отнася за обикновено ЦДИ

И ползвай аутокома в пълната му функционалност. Има графичен режим и вероятно можеш да направиш лог и да го постнеш тук, че боба сега го насадих. Графиките ги прави една по една за по голямо бързодействие.

Re: Интересен проблем с МБ-ВИТО

Публикувано на: Нед Май 04, 2014 10:25 am
от standi48
Благодаря за съвета колега Иванов,но мисля че си закъснял със боба-аз моят го засях преди 15 дни.
Иначе за ВИТОТО-както писах живите данни изглеждат ОК.
-налягане на дюзите около 250 единици на стартер при 55С.
-импулси към дюзите има при 55С.
-ЕГР ме интересува,защото си мисля,че и да е изолиран,ако е заседнал отворен през него влизат газове. А новият е 750 лв.
Имах подобен случай с едно САНТА ФЕ-няма палене при заседнал ЕГР. :mrgreen:
Ако клиента се върне след празниците ще приложа лог...
Поздрави.
Ст.

Re: Интересен проблем с МБ-ВИТО

Публикувано на: Нед Май 04, 2014 11:15 am
от ivanovbg
Никога не е късно. На мен жената ми е казала да не бързам, когато свърша - тогава :lol:

ЕГР-а ако е заседнал отворен няма да палиш винаги. Винаги следи зададено и актуално налягане. Оборотите да не са по ниски. Как видя импулсите? Пробвай да емулираш датчика за температура като не пали, за да се отдели механичен от електрически проблем.

Re: Интересен проблем с МБ-ВИТО

Публикувано на: Вто Май 06, 2014 6:36 pm
от standi48
Е,това с емулирането на температурата ме ме уби.Аз не съм добре с емулаторите и не разбирам какво искаш да кажещ,но като доиде автомобила и загрее до 50С ще откача датчика за температурата у ще видим тогава емулацията :roll: ..
Ст.

Re: Интересен проблем с МБ-ВИТО

Публикувано на: Вто Май 06, 2014 7:16 pm
от ivanovbg
Емулация означава да включиш на мястото на топлия датчик съпротивление със стойност като за студен или като за горещ. Е може и друг студен датчик.

Re: Интересен проблем с МБ-ВИТО

Публикувано на: Пет Юни 06, 2014 12:41 pm
от kateri
Какво е налягането в рейла кагато загрей на стартер?