Page 1 of 1

BMW E46 2002g M47N

Posted: Mon Aug 18, 2014 10:37 am
by vladistia
Колеги дайте жокер за четене.Влизам само в мотора и скоростите.Пробвано с Аутоком и Инпа.Колата е само с една букса ОБД.

Re: BMW E46 2002g M47N

Posted: Mon Aug 18, 2014 1:00 pm
by chorni
Ако километража е изкукуригал,няма да се виждат другите модули.Но ABS-а също е с К линия,така че би следвало и него да качиш

Re: BMW E46 2002g M47N

Posted: Mon Aug 18, 2014 3:33 pm
by vladistia
Километража работи.Нито АБС нито възглавници

Re: BMW E46 2002g M47N

Posted: Tue Aug 19, 2014 2:12 pm
by Cho4o
със заводско радио ли си ? ако не е , изключи го и пак пробвай

Re: BMW E46 2002g M47N

Posted: Tue Aug 19, 2014 5:42 pm
by Countach
Ако има печка изключи и нея

Re: BMW E46 2002g M47N

Posted: Tue Aug 19, 2014 8:48 pm
by vladistia
Има ел.печка,радиото е заводско :(

Re: BMW E46 2002g M47N

Posted: Wed Aug 20, 2014 9:45 pm
by traqnsavov
някой модул да тегли К линията надолу и да спъва комуникацията, малко вероятно но възможно.....

Сложи едно осцилоскопче на комуникациите и виж дали ще шари сигнала К и Л са с размах 12 волта резистивеното състояние на линията е +12 доминантното е 0 тоест всеки модул може да дръпне линията надолу....

нещо от сорта трябва да е
---------____---__-----_-_-__-__-____-_-_-_-_-_----------

Re: BMW E46 2002g M47N

Posted: Wed Aug 20, 2014 9:55 pm
by Cho4o
точно това се случва , въпросът е кой е модула ,не че са много . В БМВ бюлетините пише да се вадят бушон по бушон ,докато се намери. Играл съм си на Х5 да го правя , и пак не стигнах до грешния. Накрая започнах да ги изключвам модул по модул :lol:

Re: BMW E46 2002g M47N

Posted: Wed Aug 20, 2014 9:56 pm
by vladistia
Идната седмица отново ще дойде колата за да продължа ровичкането.Сетих се че имам Карсофт БМВ,ще пробвам и с него.