Проблем с W212 - стопена геометрия ?!
Проблем с W212 - стопена геометрия ?!
Проблема е че колата в движение прекъсва. Прекъсва така- тръгваш караш минава 2500 об и отсича все едно реже горивото след 2 секунди изсипва всичката тяга и те залепя и след 2 секудни пак забива, забива много силно. При четене със стар диагноза - помни управление на турбото. Реших да я видя в движение и хоп, налягането скача и спада със забиването. Набързо проверих за спукан маркуч или кулер, но за здрави. Продължава да помни управлението на турбото (електрическо е от тея с моторчето с електроника с три кабела има (+) (-) и PWM сигнал, - всичко има. Интересното е че на контакт постоянно мести морорчето от горе до долу.
Клиента ми каза че преди 5000км са сменили средна част на турбото в турция.
Тук става интересно реших да разкача лоста с който движи геометрията и хоп- в крайно долно положение на мотора геометрията не стига до долу и на разкачена геометрия се трие грешката и мотора не шава толкова.
Готово- заседнала геометрия- ок свалям.
Ден втори - днес свалих турбото и разглобих геометрията (свалянето на пръв поглед лесно после много псуване) Оказа че се перките са превити много грубо и в краичетата си са леко разтекани все едно са горени с оксижен, за пръв път виждам такова нещо, Идеи на какво се дължи - дюзи са ОК
възможно ли е по време на регенерацията да става нещо?
Клиента ми каза че преди 5000км са сменили средна част на турбото в турция.
Тук става интересно реших да разкача лоста с който движи геометрията и хоп- в крайно долно положение на мотора геометрията не стига до долу и на разкачена геометрия се трие грешката и мотора не шава толкова.
Готово- заседнала геометрия- ок свалям.
Ден втори - днес свалих турбото и разглобих геометрията (свалянето на пръв поглед лесно после много псуване) Оказа че се перките са превити много грубо и в краичетата си са леко разтекани все едно са горени с оксижен, за пръв път виждам такова нещо, Идеи на какво се дължи - дюзи са ОК
възможно ли е по време на регенерацията да става нещо?
Re: Проблем с W212 - стопена геометрия ?!
-Според мен се дължи на това!!,Sofeto wrote: Идеи на какво се дължи
Sofeto wrote: преди 5000км са сменили средна част на турбото в турция.
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
Re: Проблем с W212 - стопена геометрия ?!
Ако искаш някой да ти помогне, поне си задай въпроса правило, защото цял ден се чудя на това W212 какъв мотор има???. Щом четеш със Стар диагноза, трябва да имаш и EPC, а там пише, че управлението и компресора са неразделни части. От тук следва извода, че бъраникането по турбината е само прах в очите на клиента. В Стар диагнозата има процедура за проверка на турбината - там какво става?
Re: Проблем с W212 - стопена геометрия ?!
Колега много добре знам че турбото и управлението се продават заедно.Todio wrote:Ако искаш някой да ти помогне, поне си задай въпроса правило, защото цял ден се чудя на това W212 какъв мотор има???. Щом четеш със Стар диагноза, трябва да имаш и EPC, а там пише, че управлението и компресора са неразделни части. От тук следва извода, че бъраникането по турбината е само прах в очите на клиента. В Стар диагнозата има процедура за проверка на турбината - там какво става?
Дори проверих цена 5500лв. Извинявам се че не споменах с какъв мотор е - 3.5 v6 в момента не ги помня наизуст номерата на мотора. Води се E 350 CDI BlueEFFICIENCY
Другото е че със стандартния софт на стар диагнозата няма W212 И го чета през Xentry.
Да пуснах тест на турбото и по време на теста когато му задам да помпи максилано управлението на турбото постоянно прескача от краино долно до краино горно положение, на разкачена геометрия по време на теста не прескача и държи в краино горно положение (в което се стреми да изгради максимално налягане).
Днес монтирах отново турбото(и изправих лопатките така че да може да стигне до краините си положение актуатора) и първоначално мина теста , правих пътна проба но колата пак прекъсва и помни турбото. Като се върнах отново разкачих лоста на геометрията и отново не достига краино долно положение. Явно като загрее и лопатите се кривят пак.
Кофти работа защото загубих повече от 2 дни , и ме съмнява клиента да си купи турбо.
Re: Проблем с W212 - стопена геометрия ?!
Свали ауспуха и пробвай. Виж колко е задръстен филтъра (PDF). Има ли течност и коректно ли отчита всички тези параметри.
Re: Проблем с W212 - стопена геометрия ?!
Ще пробвам . Иначе диференциалното не е високо... Сажди дава към 1грам че има.
Re: Проблем с W212 - стопена геометрия ?!
Проблема е в турбото колега, докато не се смени геометрията с нова и не се настрои турбината нищо няма да станеSofeto wrote:Ще пробвам . Иначе диференциалното не е високо... Сажди дава към 1грам че има.
Re: Проблем с W212 - стопена геометрия ?!
Аз я настроих но изкара много малко време.
Проблема е решен - клиента си купи чисто ново турбо комплект.
Проблема е решен - клиента си купи чисто ново турбо комплект.
Re: Проблем с W212 - стопена геометрия ?!
Все пак козата си иска ПЪРЧ???
Re: Проблем с W212 - стопена геометрия ?!
+1 От самото начало бях се насочил там ама странични фактори ми размътиха водата
Re: Проблем с W212 - стопена геометрия ?!
Все пак трябваше да провериш изпускателната система, защото подвитите връхчета на геометрията, показват че турбината работи с по-висока температура. Дано новата турбина задържи по-дълго време, Аз имах аналогичен случай и сменихме целия ауспух.
-
- КОЛЕГА
- Posts: 350
- Joined: Wed Jul 22, 2009 5:01 pm
- Location: Варна
Re: Проблем с W212 - стопена геометрия ?!
да, да така е не можеш да ги залъжеш с чеп...Todio wrote:Все пак козата си иска ПЪРЧ???
коза си сака пръч момчета...


Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Re: Проблем с W212 - стопена геометрия ?!
Според мен е възможно да са стопени от пускане на масло в топлата част, заради което първоначално са сменили турбо картидж-аTodio wrote:Все пак трябваше да провериш изпускателната система, защото подвитите връхчета на геометрията, показват че турбината работи с по-висока температура. Дано новата турбина задържи по-дълго време, Аз имах аналогичен случай и сменихме целия ауспух.
Съгласен съм. Но нов катализатор + дпф филтър е над 7000лв другото е да се премахне софтуерно на което не съм фен. Колата е издадена вече.
Re: Проблем с W212 - стопена геометрия ?!
С трици маймуни не става. Не може кола за 80000 евро, да поддържаш с пари за Москвич




Re: Проблем с W212 - стопена геометрия ?!
Todio wrote:С трици маймуни не става. Не може кола за 80000 евро, да поддържаш с пари за Москвич![]()
![]()
Що да не може? Може и още как!
Само че, накрая колата си заприличва на Москвич от всякъде...
TuningMaster 
0887 704 900

0887 704 900