Астра Г 2002 X16XE
записва P0303 - детонации в 3ти цилиндър
Триеш грешката, палиш и колата мърка, ако не я форсираш над 2500-3000 може цял ден да си мърка прекрасно, без грешки. Ако я задържиш за 30тина секунди над 3000 светва чека, записва P0303 и еку-то изключва 3ти цилиндър.
Първо си викам, ясна работата поредния опел с умряла бубина, сменяме - пак същото, айде компресия - ОК е!
Свещи - размених им местата,нямах под ръка нови - пак същото, размених местата на инжекторите - отново 3ти цилиндър.
Откачих детонационния датчик и си викам сега няма как да се усети - да, ама не - пак P0303...
Мерих на буксата на датчика за някакво напрежение от ЕКУ-то ( хибриден мултек и да не би да има прекъсване ) - нулево напрежение, мерих и окабеляване до еку-то - ОК е.
Как е възможно да засича детонации, когато е откачен детонационния датчик? По кранкшафт?
Окъсих и входа на датчика откъм еку-то да не би да има вредни индукции я от бубина, я от друго нещо - пак си е с проблема.
http://www.astraownersclub.com/vb/showt ... omom-fault
Тук този пич говори за разстоянието на свещите... знам, че е глупаво от моя страна, но все още не съм ги сменил, това ще направя утре, че за днес има много друга работа. Ако някой е срещал този проблем да сподели опит, а ако ли не когато се разреши, ще има информация по въпроса завбъдеще.
Поздрави
