Страница 1 от 1

ауди А4 2,0 TFSI

Публикувано на: Съб Яну 31, 2015 10:32 pm
от vesko
Колата е 2009 декември с код на мотора CDNC 211к.с,свети чека и записва грешка,, високо налягане в горовната реика,,кода го непомня, измерено през показанията на датчика около 75-80 бара в празен ход....Не е вакум към помпата за високо налягане,дали някой е попадал на механичен проблем в такава помпа.Свалях я видимо няма нищо дефектирало ексцентриците на раз.вал са ок. А иначе колата не влиза в авариен режим върви си нормлно клиента казва ама светва чека и малко натриса в режим на празен ход...

Re: ауди А4 2,0 TFSI

Публикувано на: Съб Яну 31, 2015 11:39 pm
от ivanovbg
По спомен май нормално беше около 50. Реулатора чисти ли го? Да не е запушен нещо? На колко % е? Връщащото как е? Щом е в повече значи си работи помпата.

Re: ауди А4 2,0 TFSI

Публикувано на: Вто Фев 03, 2015 5:16 pm
от vesko
всичко си дойде на място след презацепване на ангренажа,прескочил един зъб на изпускателния вал и от там се бърка момента на впръскване и налягането бяга на горе.
Бензинов мотор с характер на помпа дюза :D

Re: ауди А4 2,0 TFSI

Публикувано на: Вто Фев 03, 2015 8:44 pm
от KLESHTITE
Е как не ти бие синхронизация

Re: ауди А4 2,0 TFSI

Публикувано на: Сря Фев 04, 2015 8:32 am
от rockton
KLESHTITE написа:Е как не ти бие синхронизация
Не е първи случай, в който не реве за синхронизация, просто "швабските гении'" писали софта са наистина "гениални"!

Re: ауди А4 2,0 TFSI

Публикувано на: Сря Фев 04, 2015 8:40 am
от bobolin4o
Просто може да са оставили лек толеранс, за да не бие "фалшива тревога"...