Страница 2 от 2

Re: Opel Combo 1.4 BiFuel

Публикувано на: Пон Сеп 07, 2015 8:37 pm
от Ilko
Не ги запоявам.
Махам ги и запоявам медни жички :D .
Нямам наблюдения да има проблем след това.
Помпи PSG5 и PSG16 и аналогичните при Форд и Нисан, съм направил повече от 100бр. по този начин и няма грижи, като много са на над 100К км. след ремонта.
ECU-та Симтеци и Делфи, АБС-и бошовски доста съм правил и също не виждам проблем.
Какво ви притеснява, че няма да са оригиналните алумиениеви?

Re: Opel Combo 1.4 BiFuel

Публикувано на: Сря Сеп 09, 2015 9:04 pm
от nik7dob
Колеги, новия комп от линка в ибей дойде, сложих го имаме си вече комуникация, чека свети, нооо...
Имобилайзера не се оказа това, което си мислех. Me 7.6.1 е и не бях обърнал внимание, че в карпрог-а имаме само 7.6.2 и ПИН кода засега е неизвестен. Пробвах да го прочета през карпрога, изважда правилно ВИН номера, но ПИН кода е някаква глупост от порядъка на "EAFF" А какво друго може да се прочете ПИН-а? С АБРИТУС не разполагам :(

Re: Opel Combo 1.4 BiFuel

Публикувано на: Сря Сеп 09, 2015 10:33 pm
от ivanovbg
A бинчето което си прочел защо не го постнеш да го помислим? От 3000км с хвърляне на боб е трудно. Все пак пробвай 5066.

Re: Opel Combo 1.4 BiFuel

Публикувано на: Чет Сеп 10, 2015 12:40 am
от nik7dob
Краси, това е първото което ми хрумна, но за съжаление нямам правилно изчетен бин. В мод на МЕ762 карпрога се опитва да намери някакъв Security byte, но така и не го намира (припомням, че екуто е 7.6.1, а карпрог търси 7.6.2). В мод на 1.5.5 успешно се свързва с екуто и чете нещо, като там изкарва някакъв пин 1723, който не мисля, че е верен (къде е 1.5.5 и къде е 7.6.1) но все пак пробвах с него и ми даде, че екуто се е заключило, може и да е от предните опити, затова сега вечерта съм го оставил на зарядно (само екуто, извън колата, на пълен контакт - 4 пина общо са на +) максималното време за отключване е 21 часа и 20 минути. Качвам и двата бина които съм изчел, за да видите, че от тях за съжаление не става нищо, както и скрийншотове на различните варианти и резултати. Знам, че абритус чете този пин, но аз не разполагам с него засега, други апаратури, за които се сещате вие?

ПС: А откъде, Краси ти хрумна 5066? :mrgreen:

https://mega.nz/#!pJBWXaBK!7_bITWrv66B8 ... ADOSp9FjKI

И още веднъж благодаря много много за помощта!

Re: Opel Combo 1.4 BiFuel

Публикувано на: Чет Сеп 10, 2015 2:20 am
от ivanovbg
Еми ЕАFF като им вземеш последните цифри 15,10,16,16 =5066. Та с боб толкова :wink: :D

Честно казано за Опел почти винаги ползвам такава доставка, защото цената е почти същата и няма главоболия.
Изображение
Мушкаш 3 букси, 4 гайки и 4-5 рапидки, пренареждаш патрона за 10 мин и изпращаш клиента. Парите за труда са горе долу същите, а риска да се обърка нещо е никакъв. По добре е според мен да направиш 3-4 коли за същото време, което ще отделиш за тази икономисвайки имобокса и ключа и едва ли пари на клиента. Така вместо 1 имаш 3-4 доволни клиента, които ще ти доведат други. Често казвам на клиентите - работя бързо за да ви е по евтино, защото ми е скъпа тарифата. :lol:

Re: Opel Combo 1.4 BiFuel

Публикувано на: Чет Сеп 10, 2015 2:56 am
от nik7dob
Ти ме застреля...!
Човек, откъде си събрал толкова информация в главата...?
Евала! Утре ще пробвам с този пин да видим, че както казах съм оставил екуто на контакт да му мине цикъла (security time).

Re: Opel Combo 1.4 BiFuel

Публикувано на: Чет Сеп 10, 2015 3:11 am
от nik7dob
Не се сдържах и пробвах този пин - отново ми даде security time и incorrect security code. Досега не съм правил такова, но предполагам е като при аудио-то, дори да въведеш коректен код, ако е в Lock режим, няма да го отключи, прав ли съм?

Re: Opel Combo 1.4 BiFuel

Публикувано на: Чет Сеп 10, 2015 10:45 am
от ivanovbg
Това с пина беше шегичка. Едва ли е това.Трябва си сериозна техника за тез буклуци, но според мен не си струва. Колко такива правиш на ден?
Съжалявам че те заблудих, но мислех, че ще схванеш шегата.

Re: Opel Combo 1.4 BiFuel

Публикувано на: Чет Сеп 10, 2015 12:01 pm
от rangel1

Re: Opel Combo 1.4 BiFuel

Публикувано на: Чет Сеп 10, 2015 4:12 pm
от nik7dob
Краси, е егати съвпадението на боба с цифрите по-горе... :D
Рангеле, ще изчакам до утре да се отключи еку-то и ще приложа дадената схемичка,но...
Захранващите пинове не съвпадат, a какво остава за бут пина...
Ще се разровя малко в нета да видим :)

Re: Opel Combo 1.4 BiFuel

Публикувано на: Сря Сеп 23, 2015 2:19 am
от nik7dob
Благодаря на всички включили се колеги, както Краси каза по-горе явно най-добрия вариант при тези Упели е цял комплект, освен ако ЕКУ-то не е ресетнато докато е било на донора или продавача не предоставя ПИН кода в продажбата му. Старото еку, както и допълнително сложеното газово от компанията, спомената в предипните постове са изхвърлени и възстановен оригиналния вид на колата.
Поздрави на всички!