Проблем с възела за управление на дроселната клапа SEAT C...
Публикувано на: Сря Мар 28, 2007 8:53 pm
Здравейте, имам проблем с какъвто не съм се сблъсквал до сега.
Seat Cordoba - Vario 1.4l 2001 година с електрическо управление на дроселната клапа. Проблема е, че автомобила не може да се форсира повече от 1800 оборота. KTS-а ми дава ''възел за управление на дроселната клапа: 1 работа с грешки и 2 грешка в адаптацията. Адаптация на дроселната клата към блока за управление не ми позволява да извърша, казва ми, че има повреда. До дросела си идва управление 5V напрежение и двата потенциометъра които са вътре отчитат без проблемно, а на самаия мотор на клапата като му подам 6V си работи и изглежда съвсем безпроблемен.Проверил съм всички връзки м-у блока за управление и клапата. Въпреки,че не ми го дава като проблем съм проверил и датчика за положение на педала на газта идва му захранване и двата потенциометъра в него отчитат правилно.Проверил съм и дали до блока за управление идват всички (+)и (-). И всичко е ОК.
Втора употреба такава дроселна клапа не успях да намеря и съм почръчал нова която ще дойде след около 3 дни и струва над 900лв.
това, което ме притеснява е, че клапата си изглежда съвсем здрава и работеща, но не откривам и друг проблем. И дори и колата да се оправи с новата клапа ми е интересно какъв всъщност е проблема с тази клапа.
Предварително благодаря за всички мнения!
Seat Cordoba - Vario 1.4l 2001 година с електрическо управление на дроселната клапа. Проблема е, че автомобила не може да се форсира повече от 1800 оборота. KTS-а ми дава ''възел за управление на дроселната клапа: 1 работа с грешки и 2 грешка в адаптацията. Адаптация на дроселната клата към блока за управление не ми позволява да извърша, казва ми, че има повреда. До дросела си идва управление 5V напрежение и двата потенциометъра които са вътре отчитат без проблемно, а на самаия мотор на клапата като му подам 6V си работи и изглежда съвсем безпроблемен.Проверил съм всички връзки м-у блока за управление и клапата. Въпреки,че не ми го дава като проблем съм проверил и датчика за положение на педала на газта идва му захранване и двата потенциометъра в него отчитат правилно.Проверил съм и дали до блока за управление идват всички (+)и (-). И всичко е ОК.
Втора употреба такава дроселна клапа не успях да намеря и съм почръчал нова която ще дойде след около 3 дни и струва над 900лв.
това, което ме притеснява е, че клапата си изглежда съвсем здрава и работеща, но не откривам и друг проблем. И дори и колата да се оправи с новата клапа ми е интересно какъв всъщност е проблема с тази клапа.
Предварително благодаря за всички мнения!