Страница 2 от 2

Re: Зафира А

Публикувано на: Вто Юни 07, 2016 6:50 pm
от bobolin4o
Не ми се спори...
Стендоване, имам в предвид калибриране на управлението на количеството и аванса на PSG16 не се предлага, във всеки случай - не и от фирмата майка
Напасване на датчика за обороти, че да докараш +/-10 процента е съвсем друга бира...
Оплаквания естествено че няма - ако има, отговорът ще е - нова помпа.
Това е от мен по този въпрос.

Що се отнася за проблема на колегата... ако тая кола е в моя сервиз, не знам механиците за колко време ще сменят помпата физически, но програмирането на електрониката (от Vectra C на Zafira A) и обучаването на имото ще отнеме точно 1 час.
Къде видя сага?

Re: Зафира А

Публикувано на: Вто Юни 07, 2016 8:21 pm
от ivanovbg
Еми виж от кога се мъчи колегата -11май. Тоя час е доста дълъг май.
И не схващам каква е драмата със смяната само на корпуса. В компа пак ще е същия софт - ако не го объркаш. Единствено аванса, но ако не пипаш датчика компа автоматично ще си го догоди. Според теб как се сменя семеринга отпред на колелото? Нали се сещаш, че нямаш понка? Как се гласи аванса после? Иначе въпроса е само в ШИМ-а да може да покрие диапазона и както казах рядко ми се налага да бъзгам датчика.Принципно съм голям късметлия. Питай Ангел :wink:
Има опции за регулиране количеството на впръскване даже и собкома. Ако аванса си ти е на място оттам може да си регулираш клапана за количеството ако имаш проблем. Буташ само сондата в ауспуха и си го нагласяш. Така че няма стендоване за количество - само за аванс. Да се нагласи прореза отпред да съвпада със щифта.

Re: Зафира А

Публикувано на: Сря Юни 08, 2016 7:50 am
от bobolin4o
Колега, тук става въпрос за напасване на датчика за обороти на помпата към действителното положение на вала, сиреч положението при което тя почва да прави налягане, ако това положение не съвпада с положението, което е било в момента на калибрирането... а и тая помпа вече дефакто е друга, се налага ново калибриране. Със стенд - професионално (няма такъв за PSG16) и без стенд, разчитайки на късмет.
Говоря, не за побутване на порцията с ОпКом в софта на двигателя, а за калибриране на помпата като такава - все едно е PSG5.
Вярвам си сменял само електроника на PSG5, без да си пипвал датчика за обороти и си видял, че нещо с количеството не е като хората. Всеки път е различно - твърде малко, твърде много, някой път е горе-долу... пипваш положението на датчика, става пак горе-долу - празен ход - ок, под товар на пътя - върви добре, ама пуши необяснимо, или грам не пуши, ама и не върви достатъчно, пишеш софт, ефект няма... Мяташ я на стенда и след час-два е както си трябва, с един запис в паметта напред...
А ти ми говориш, че след тотално разпиляване на същата механика и подмяна на компоненти няма нужда да се калибрира и се разчита на късмет... Да, ще работи, но няма да е ЗАВОД.

Що се отнася до Карамилев... отнело му е толкова време до сега, защото просто се учи в движение. Ако го е правил поне веднъж, това упражнение щеше да отнеме 2 дена. Ако си даде зор - един.

Re: Зафира А

Публикувано на: Чет Юни 09, 2016 9:28 am
от karamilev
До няколко дена ще съм готов и със смяната на софта,колата е набутана е в единия ъгъл на сервиза и клиентите ще са още месец поне в Англия,затова не правя всичко възможно да стане много бързо.Пък и възнаграждението като знам че ще се забави....... :D

Re: Зафира А

Публикувано на: Нед Юли 24, 2016 7:23 am
от jachar
включвам се със закаснение.psg16се префлашва за 20минути,поне тека отброява тиса,и още 10-15 за обучение.и аз предпочитам да не пипам датчика,но когато сменям само електрониката тогава е неизбежно.а деиствително няма стенд за калибриране на psg16.много колеги започнаха да ги ремонтират тея електроники,но те нямат нищо общо с psg5.при неправилен ремонт,когато транзистора пробие прегаря един драивер които следи за натоварването на маг-вентила за количествата.по принцип и това се оправя ама :shock: :shock: :shock: :shock:

Re: Зафира А

Публикувано на: Пон Юли 25, 2016 5:18 pm
от karamilev
Зафирата я направих по незадоволителен начин за мен,сложих старата помпа.След голямо теглене от къде ли не нямаше пълна версия на глобалтиса,на началния екран ми излизаха не всички икони а само две или три и те са за сервизна информация.Като имам повече време ще ровя повече да видя защо така намирам само такива орязани версии и ако намеря читава ще пробвам на помпата която остана при мен.Поне вече с инсталацията която си направих мога да ги човъркам и на масата.

Re: Зафира А

Публикувано на: Пон Юли 25, 2016 9:58 pm
от ivanovbg
ivanovbg написа:Kakъв е проблема да размениш електрониката само?
Ako беше ме послушал преди месец...

Re: Зафира А

Публикувано на: Вто Юли 26, 2016 7:34 am
от karamilev
Тези варианти с електрониката и цялата помпа бяха ясни,но исках да го направя както трябва,имах доста време за опити.Препъна ме намирането на читав тис,но както и да е колата вече е в движение макар и не направена по най професионалния начин за мен.