Проблем с Ауди 2.5
Публикувано на: Съб Май 28, 2016 11:12 am
Здравейте колеги,
Изникна ми проблем с колата Ауди А6 2.5 тди 1999. Колата си вървеше перфектно,докато един ден зареждам гориво и както си карах след около 30-40 км колата започна да забива предницата при подаване на газ.Автомат е и натискам газста до долу оборотомера отива до 4000 оборота но никаква реакция на колата да ускорява. Закарах я в сервиз излязоха ми грешките
00575 - Intake menifold pressure
11-10 - Control limit not reached - Interrnittent
00550 - Start of injection regulation
06-00 - Control Limit Surpassed
Момчетата гледаха вакуми всичко смениха някой маркучи и смениха и двата клапана (сивия и черния които оправляват н75 и геометрията до колкото разбрах) от там колата спря да влиза в авариен режим и започна да върви, пред 2-3 дни докато карам пак вкарва в авариен режим,гася паля и пак си тръгва. Има и друго - в самия старт при тръгване до 50 км колата е уникално мудна и препушва.Преди от място като я настъпя лепеше за седалката сега е много мудна до 50 км./иначе след 50км си е пъргава пробвах я щом хваща 220км. Незнам от какво се получава това нещо при старта и това пушене. Дебитомера го сложихме на друга кола работи си супер. Тези двете грешки пак ми излизат,като ги изтрия не се появяват веднага,като карам 2-3 дни и я закача хоп пак се показват,но като ги изтрия пробвам я веднага пак е мудна и пак препушва. Клапата за гасене която е и тръбите към колекторите имаха нагар изчистих ги до блясък,катализаторите изкормиха,чудя се дали да не запуша ЕГР-а (и ако го запуша трябва ли някъква софтуерна настройка да се прави след това на колата) .. Надявам се да не съм изпуснал нещо всичко обясних за да се изясни положението. Надявам се някой от вас да има някъква идея от какво може да е проблема. Благодаря ви предварително !!!
Изникна ми проблем с колата Ауди А6 2.5 тди 1999. Колата си вървеше перфектно,докато един ден зареждам гориво и както си карах след около 30-40 км колата започна да забива предницата при подаване на газ.Автомат е и натискам газста до долу оборотомера отива до 4000 оборота но никаква реакция на колата да ускорява. Закарах я в сервиз излязоха ми грешките
00575 - Intake menifold pressure
11-10 - Control limit not reached - Interrnittent
00550 - Start of injection regulation
06-00 - Control Limit Surpassed
Момчетата гледаха вакуми всичко смениха някой маркучи и смениха и двата клапана (сивия и черния които оправляват н75 и геометрията до колкото разбрах) от там колата спря да влиза в авариен режим и започна да върви, пред 2-3 дни докато карам пак вкарва в авариен режим,гася паля и пак си тръгва. Има и друго - в самия старт при тръгване до 50 км колата е уникално мудна и препушва.Преди от място като я настъпя лепеше за седалката сега е много мудна до 50 км./иначе след 50км си е пъргава пробвах я щом хваща 220км. Незнам от какво се получава това нещо при старта и това пушене. Дебитомера го сложихме на друга кола работи си супер. Тези двете грешки пак ми излизат,като ги изтрия не се появяват веднага,като карам 2-3 дни и я закача хоп пак се показват,но като ги изтрия пробвам я веднага пак е мудна и пак препушва. Клапата за гасене която е и тръбите към колекторите имаха нагар изчистих ги до блясък,катализаторите изкормиха,чудя се дали да не запуша ЕГР-а (и ако го запуша трябва ли някъква софтуерна настройка да се прави след това на колата) .. Надявам се да не съм изпуснал нещо всичко обясних за да се изясни положението. Надявам се някой от вас да има някъква идея от какво може да е проблема. Благодаря ви предварително !!!