Страница 1 от 2

Фиат мултиджет 2004 год.

Публикувано на: Вто Юли 05, 2016 5:22 pm
от presko79
Колата е Фиат Идеа 100к.с .
Пристигна при мен от колега на платформа с оплакване ,че все по и по не е палела докато накрая нито със парфюм ни на въже .
Записаните кодове бяха Р0090 ,Р0191 и някъква за свещ.
Смених регулатора на помпата с нов ,смених и подгрвната,качих колбите ,и докато се повъртам напред назад,колегата я врътна и мотора заработи.
Така ,грешките се затриха,инжекторите перфектни,мотора пали като го потърсиш.
Всичкото хубаво до като не минат 5-6 часа ,палене няма,веднага записва Р0191 ,чека си светва.Като я повторя 7-8 пъти по 10-тина сек.запалва и все едно няма проблем.
По регулатора стружки не открих,пак казвам инжекторите чудни,мощност в движение има,няма чудене,гаснене и т.н.
Сега грешката Р0191 е доста никаква ,някой колега с подобни проблеми или решения ?

Re: Фиат мултиджет 2004 год.

Публикувано на: Вто Юли 05, 2016 6:38 pm
от bobolin4o
И се почна едно гадаене...
Колега, доколкото си спомням се занимаваш предимно с дизели.
Не ти отива да питаш такива неща за кола 2004, масова при това...
Ми то е явно, че няма налягане в рейла в този момент или поне компа си мисли така... не е от дюзи, не е от регулатор, няма и от помпа високо налягане да е...
Е, каквото остана, вземи че го провери.

Re: Фиат мултиджет 2004 год.

Публикувано на: Вто Юли 05, 2016 11:04 pm
от ivanovbg
То дизела иска да види обороти, синхронизация и налягане за да почне да впръсква. Кое ти липсва на живи данни като не пали?

Re: Фиат мултиджет 2004 год.

Публикувано на: Сря Юли 06, 2016 1:01 pm
от stasi
Не разбрах ,топла ли не пали или студена след като преседи . Колко е налягането в рейла на стартер. Проверихте ли за наличие на въздух

Re: Фиат мултиджет 2004 год.

Публикувано на: Сря Юли 06, 2016 6:10 pm
от presko79
Koлата не пали като преседи 5 часа и нагоре.
Обороти на кол.вал има ,налягането в рейла е ниско,то за туй не пали.Лошото е че ту го има налягането,ту го няма.Днес сутринта запали и си пали цяла ден пробвам през 3-4-5 часа .
Мощност има грешки няма ,ако утре сутринта запали я наритвам ,че ми писна от забутани коли ровени и минали през 10 човека.

Re: Фиат мултиджет 2004 год.

Публикувано на: Сря Юли 06, 2016 7:22 pm
от sagemmyv65
Помпата в резервоара може би има наченки да се скапва или релето, което я управлява (Т09 или Т10 беше, отпред в бушониерата до акумулатора). На контакт по спомен правеше 2,5 бара мерено с манометър.

Re: Фиат мултиджет 2004 год.

Публикувано на: Сря Юли 06, 2016 10:11 pm
от rockton
presko79 написа: че ми писна от забутани коли ровени и минали през 10 човека.
Не се коси, и при мен е същата работа, обиколили 2-3 сервиза, 3-4 гаража,и цяла орда квартални майстори и тогава пристигат при мен(последна надежда) на репатрака или на ласото :D , но как да е ...виж да не би да не би да спира транспортната помпа в резервоара или да не вдига налягане, че съм ял такъв кур с някакъв ситроен бус, дори не му помня заглавието на тая френска чикия, преди няколко години! :D

Re: Фиат мултиджет 2004 год.

Публикувано на: Чет Юли 07, 2016 7:53 am
от NASKO12234
Да, и аз съм го ял със Ситроен Берлинго . Подавам му нафта с електрическа помпа от тези които чукат - не пали, подавам с помпа на 3 бара запалва. Не знам в твоя случаи как е.

Re: Фиат мултиджет 2004 год.

Публикувано на: Чет Юли 07, 2016 12:14 pm
от stasi
Мисля че ако проблема е в помпата за ниско налягане ще има проблем във високите обороти. Само предполагам но логиката ме насочва за въздух в системата след престои налягането пада, лесно може да се провери това ако има прозрачен маркуч или при въртене на стартер да се отвие една тръбичка към дюза . След като вече колата е запалила чисто ли работи или притриса мотора известно време

Re: Фиат мултиджет 2004 год.

Публикувано на: Чет Юли 07, 2016 12:38 pm
от rudoni
Същия проблем с Пежо 806 2.0HDI -оказа се помпата в резервоара! Откачам маркуча - хвърля нафта, но не пали .Меря налягането, и - ниско. В коша и готово с нова!

Re: Фиат мултиджет 2004 год.

Публикувано на: Чет Юли 07, 2016 2:14 pm
от Todio
Не че се заяждам, ама май форума е за професионалисти и ако е така, би трябвало въпроса да е зададен професионално. Ако знаехме с каква горивна система е колата, може би предположенията на всички щяха да са по достоверни. Между Bosch и Siemens има голяма разлика - там май е заровено котето.

Re: Фиат мултиджет 2004 год.

Публикувано на: Чет Юли 07, 2016 2:25 pm
от bobolin4o
Както казах вече... почна се едно гадаене...
Да си кажа и моето мнение...
Имах преди време абсолютно същия проблем с един Москвич! Оказа се платното на бензиновата помпа!
Поздрави!

Re: Фиат мултиджет 2004 год.

Публикувано на: Чет Юли 07, 2016 4:41 pm
от ipivan
Аз преди време имах подобен проблем с Тойота Ярис.Беше се протъркал един нафтен маркуч който върви отгоре през мотора.Маркуча беше пластмасов гофриран.Беше се протъркал на гадно невидимо място.Колата ту палеше,ту не палеше.Интересното в случая беше,че като не пали даваше грешка датчик на някой от валовете.Май разпределителен беше по спомени.

Re: Фиат мултиджет 2004 год.

Публикувано на: Чет Юли 07, 2016 6:01 pm
от NASKO12234
bobolin4o написа:Както казах вече... почна се едно гадаене...
Да си кажа и моето мнение...
Имах преди време абсолютно същия проблем с един Москвич! Оказа се платното на бензиновата помпа!
Поздрави!
Ама този проблем с каква диагностична апаратура го хвана, че и тях не може да ги закача всякаква диагностика :D . Наздраве и поздрави

Re: Фиат мултиджет 2004 год.

Публикувано на: Чет Юли 07, 2016 9:28 pm
от presko79
Благодаря на всички включили се в темата.Вероятно проблема е в помпата за ниско в резервоара,но колата просто не иска да повтори проблема.Ще я издам така ,клиента ще каже ако има нещо.
Идеа-та е само с един мотор 100коня мултиджет със Бош горивна уредба .То друг няма и затова не съм уточнил.
Koлегите който така лекичко се подбъзикват,да не забравят ,че не всички са 100% професионалисти,и като такива имаме нужда от време на време от помощ.
Поздрави.