Спринтер 313 СДИ 2003г гасне когато си поиска
Публикувано на: Сря Сеп 28, 2016 9:16 pm
Здравейте колеги
ще пиша за моя проблем,пък може и да ми помогнете за проблема.
А той е следния - преди 3-4 месеца тъкмо го бях натоварил с плоскости,платих,качвам се въртя - ядец - не пали.Въртях суках десетина минути
не става.Обадих се на приятел да идва да ме дърпа и докато заключвах реших да завъртя за последно- и запали от половин оборот.Метнах се и газ.Направи ми впечатление,че не ми работят мигачите и чистачките,но при положение,че бях на другия край на София бях благодарен,че се движа. Прибрах се благополучно и веднага при електричарите на Любляна.На другия ден го взех - проблем с клемореда,отстранили го,но казаха,че от това не би могло да не пали.Както и да е 20-30 дена всичко е о кей буса върви и реших,че нещата вече са наред.Да ама не.Започна да гасне когато си иска - по време на движение,на празен ход на светофари и къде ли не.Загасне и след 5-30 проби пали от половин оборот все едно нищо не е било.Закарах го при едни близки монтьори ,които ми поддържат колите закачиха го и отчело грешки и в четирите дюзи.Свалиха ги, баяха, мериха- били наред.Монтираха ги- 2-3 дена и пак същото.В началото по-рядко ,но после все по често.Решиха,че е компютъра- сваляне- отваряне вътре имало прекъснати писти и т.н абе нищо не ставало от него.Айде нов компютър/втора употреба/припознаха го с ключа и карай.Тоя път 3-4 дена и пак отначало рядко ,но все по често.Къде ли не правихме задръствания и много често в пикови часове,абе ужас.Пак сваляне на компютъра и пак чакане на диагноза,а на мен буса ми трябва ужасно и докато чаках ми писна и отидох в Шерком и купих един 312 - 98г.Върнаха компютъра били му направили профилактика и бил наред.2-3 дена и вчера пак 1път,днес 3 пъти гасне.Много ще съм благодарен,ако някой ме насочи къде бих могъл да реша този проблем.Извинявам се за дългото излияние
ще пиша за моя проблем,пък може и да ми помогнете за проблема.
А той е следния - преди 3-4 месеца тъкмо го бях натоварил с плоскости,платих,качвам се въртя - ядец - не пали.Въртях суках десетина минути
не става.Обадих се на приятел да идва да ме дърпа и докато заключвах реших да завъртя за последно- и запали от половин оборот.Метнах се и газ.Направи ми впечатление,че не ми работят мигачите и чистачките,но при положение,че бях на другия край на София бях благодарен,че се движа. Прибрах се благополучно и веднага при електричарите на Любляна.На другия ден го взех - проблем с клемореда,отстранили го,но казаха,че от това не би могло да не пали.Както и да е 20-30 дена всичко е о кей буса върви и реших,че нещата вече са наред.Да ама не.Започна да гасне когато си иска - по време на движение,на празен ход на светофари и къде ли не.Загасне и след 5-30 проби пали от половин оборот все едно нищо не е било.Закарах го при едни близки монтьори ,които ми поддържат колите закачиха го и отчело грешки и в четирите дюзи.Свалиха ги, баяха, мериха- били наред.Монтираха ги- 2-3 дена и пак същото.В началото по-рядко ,но после все по често.Решиха,че е компютъра- сваляне- отваряне вътре имало прекъснати писти и т.н абе нищо не ставало от него.Айде нов компютър/втора употреба/припознаха го с ключа и карай.Тоя път 3-4 дена и пак отначало рядко ,но все по често.Къде ли не правихме задръствания и много често в пикови часове,абе ужас.Пак сваляне на компютъра и пак чакане на диагноза,а на мен буса ми трябва ужасно и докато чаках ми писна и отидох в Шерком и купих един 312 - 98г.Върнаха компютъра били му направили профилактика и бил наред.2-3 дена и вчера пак 1път,днес 3 пъти гасне.Много ще съм благодарен,ако някой ме насочи къде бих могъл да реша този проблем.Извинявам се за дългото излияние