Page 1 of 1
пежо 307
Posted: Wed Feb 22, 2017 10:50 pm
by vesko
исках да я видя тая кола просто по между другото,струваше ми се познат проблем ама май,ще ссе задълбае та ако някой колега е имал подобен казус да сподели за да не се лутам...
Колата е 2004-2005 2,0 хди 136к.с,угасена от ключ на бензиностания,и след тва няма палене дърпана клатена ама ъъъъ

,на аутокома ми искара всевъзможни грешки,но таз която не се трие е,,p2670,, по спомен(обороти на двг,датчик климатизация,и датчик раз.вал ниско напрежение).Взех датчик колянов вал,монтирах и запали веднага до момента в който я угасих и пак същата работа няма палене,смених и на горния вал,от раз запали пак до първото угасяне.не съм правил друго исках да го операвим в движение ама не стана не съм мерил захранването на датчицит, ама хваща ниско напрежение от каде го губи нз,ако някой се сеща да сподели...
Re: пежо 307
Posted: Thu Feb 23, 2017 12:08 am
by snoopito
След като така пали, опитай да откачиш и закачиш буксата без значение на кой датчик и опитай пак да запалиш. Ако така се получава най вероятно ще е някоя връзка по инсталацията. Разгледай подробно всички кабели защото обикновено при смяна на съединител или някакъв ремонт майсторите откачат снопове с инсталации прикрепени към някоя планка и така нататък и после никой не си прави труда да ги връзва обратно. Та за мен е само от инсталацията ако имаш възможност вземи цяла от някое друго пежо и пробвай с нея
Re: пежо 307
Posted: Thu Feb 23, 2017 9:28 pm
by vesko
днес замерих датчиците, на вала долу си излиза захранвания напрежения по ,,аутодата,,както ги дават,ама на разпредекителния вал датчика където трябва да ми даде 5v ми изкарва 3v дали тва е причината да не пали,мерих директно и на компа едно и също пак малко под 3v.И защо екуто не пуска 5-те волта...
Re: пежо 307
Posted: Thu Feb 23, 2017 9:48 pm
by sagemmyv65
Нещо, което се захранва с 5V товари системата. При мен не на пежо, на Стило даваше същата грешка от окъсил датчик за налягането на фреона отпред на тръбите за климатика където е, защото беше се напълнил с вода и окъсяваше.
Re: пежо 307
Posted: Fri Feb 24, 2017 2:58 pm
by vilivas
Пробвай с откачане буксата на EGR
Re: пежо 307
Posted: Fri Feb 24, 2017 9:51 pm
by vesko
пробвах днес с повечето датчици,ама без успех а като дам байпас от долния и пали веднага демек,че имам ли 5волта пали,ако го оставя така дали ще се товари компа нз,къде са тея 5 волта
Re: пежо 307
Posted: Wed Mar 08, 2017 2:28 am
by gurutu
Здравей колега,провери си зацепването на ангренажа,предполагам знаеш как е долу на кв,ако не е стегнат както трябва при смяната това се получава.
Re: пежо 307
Posted: Wed Mar 08, 2017 9:12 am
by Mitaka12
Откачи датчика за позиция на геометрията на турбото ( ако не си до сега ) и виж как ще реагира.
Поздрави
Re: пежо 307
Posted: Sat Mar 11, 2017 11:05 pm
by vesko
колата си отиде след ремонт на екуто,не бях сигорен в това да я издавам с байпас,и дадох компа за ремонт и всичко си дойде на мястото...
а проблема бе дошъл от датчика за положение на геометрията...
Re: пежо 307
Posted: Sun Mar 12, 2017 8:11 pm
by rudoni
Извинявай не разбрах, как този датчик е повредил ЕБУ?!
Re: пежо 307
Posted: Mon Mar 13, 2017 7:33 pm
by bobolin4o
vesko wrote: Sat Mar 11, 2017 11:05 pm
колата си отиде след ремонт на екуто,не бях сигорен в това да я издавам с байпас,и дадох компа за ремонт и всичко си дойде на мястото...
а проблема бе дошъл от датчика за положение на геометрията...
Класика...
rudoni wrote: Sun Mar 12, 2017 8:11 pm
Извинявай не разбрах, как този датчик е повредил ЕБУ?!
Ми като се преебе, почти винаги окъсява захранващите 5 волта... понякога дръгливият стабилизатор в компа не издържа.
Re: пежо 307
Posted: Mon Mar 13, 2017 8:42 pm
by rudoni
ОК!Благодаря!