Landi Renzo Omegas Plus на дачия K7J 710 двг
Публикувано на: Нед Ное 12, 2017 3:44 pm
Здравейте.
Пиша във форума Ви, тъй като много теми прочетох и прецених че е най - подходящото място за конкретния проблем.
Притежавам сандеро от фабрично ново с уш "фабрична" газ закупено лично от мен в Италия и използвано пак в Италия вече 8г и 130 000км. Миналата зима при температура на околната среда под +10 при преминаване на газ при студен двг загасваше , а след това смърди на газ в купето. След това забелязах че като е студена най вече колата от режим на газ ако върна на бензин двг срива 200 оборота под празен ход и след половин секунда ги въстановява. Снабдих се с елм327(най евтиния начин за "диагностика") и забелязах че прави страшни корекции на около -20 до - 40% . Понеже уредбата се води "вечна" неуспях да се свържа с китайски кабел и пиратски софтуер. В следващите два месеца дългосрочния трим падна до -26 и след запалване студена тресеше първите 2-3 секунди здраво след което уравновесяваше. Тогава вече се престраших и използвах cd plus 4.0.3 от интернет и флашнах екуто с lr202030g24 и от пропан.ру препусах настройките на оригиналния вариант и пак работеше богато и с големи корекции. Спрямо оригиналната настройка в момента таблица е обеднена с 8% за да не прави корекции на празен ход а корекциите по gas temperature от 1.5pgas нагоре са увеличени с около 30% надолу за да не прави големи корекции при натоварване , след тези интервенции успях да овладея корекциите от -10% до +10% на краткосрочен и -8% до +5 на дългосрочен.
Основния ми проблем е това загасване на двигателя при прехвърляне при температура на рейката под + 20градуса . Чрез практически опити настройвах корецкиите по темпретатура на антифриз и успях що годе колкото позволява хардуера на ланди ренцо да напрява така че от +45 до 95градуса загравяйки двигателя на газ да не прави корекции повече от 10% в диапазон, но пусто му и ланди гасне при студена рейка. Опитвах с газ и бензин екстраинжекшън няма ефект, опитвах да прехвърля при 1600оборота тогава за секунда губи всякаква мощносто , overlapping time ot 0-2 секунди неоказва влияние никакво. Докато двигателя достигне 45градуса се чуват как инжекторите раздвижват и работят тази функция работи.
Пример стартирам на +10градуса на двг и +9градуса на рейката , показанията на Pgas са 0.99-1.00 а мап 0.44 за 4-8секудни период Pgas се срива на 0.49 а мап на 0.39 при което си правя извода че раздвижването на инжекторите работи и не са залепнали(поне не всички). Когато достигне 45гр на антифриза разцъкването спира , след 5секунди отварят клапаните и pdiff става 0.95 а pgas 1.33 а след още 2 секунди се чуват газовите инжектори и за по малко от секунда изгасва двигателя , веднага при повторен опит си прехвърля всичко нормално.
Да допълня почиствах инжекторите в разредител с импулс на ръка през 10ватова крушка да ограничи товара и наистина се оцвети разредителя и изпадаха дребни боклуци като трохи , но това нямаше ефект.
Фърмуера lr202030g24 и това сд плус 4.0.3 не ми позволяват да пипам времето за прехвърляне инжектор по инжектор и периода между тях.
Общо взето ми писна да се разправям с великото ланди ренцо , да много хубава уредба НО НЕ СИ СТРУВА ПАРИТЕ . Имам и фиеста 2010г 1.4 но с БРЦ на 128 хил няма такива ядове нито с гаснене нито с корекции , и никога не съм я закачал само се кара в семейството.
Много ви Моля, ако някои има идеи относно проблема да ги сподели.
Знам че е най лесно 4 инжектора , 170 евро са ми с доставката тук в италия, но съм се спрял на 4 баракуди в рейка на 80 евро с доставката , просто валтек аеб и други са доста по скъпи от БГ тук в Италия и варианта е или 4 меда или баракудите като най най добро съотношение цена качество.
Също и съм готов да поема риска че няма да успея да конфигурирам ландито с баракудите първо защото не му работи автоконф и второ незнам дали ще ми издържат нервите отново режим по режим да настройвам, и да ми изпратят от БГ някой фобос или нещо подобно с работещ софтуер с много възможности и да приключим темата с Ланди Ренцо . Да 8години не са малко но за претенциите на официалните дистрибутори в БГ смятам че трябваше да изкарат поне няколко години още докато изтече бутилката която тук е 10г.
Приемам всякакви мнения и коментари включително на хора от ланди ренцо България дори и критични.
Поздрави
Явор Иванов
Пиша във форума Ви, тъй като много теми прочетох и прецених че е най - подходящото място за конкретния проблем.
Притежавам сандеро от фабрично ново с уш "фабрична" газ закупено лично от мен в Италия и използвано пак в Италия вече 8г и 130 000км. Миналата зима при температура на околната среда под +10 при преминаване на газ при студен двг загасваше , а след това смърди на газ в купето. След това забелязах че като е студена най вече колата от режим на газ ако върна на бензин двг срива 200 оборота под празен ход и след половин секунда ги въстановява. Снабдих се с елм327(най евтиния начин за "диагностика") и забелязах че прави страшни корекции на около -20 до - 40% . Понеже уредбата се води "вечна" неуспях да се свържа с китайски кабел и пиратски софтуер. В следващите два месеца дългосрочния трим падна до -26 и след запалване студена тресеше първите 2-3 секунди здраво след което уравновесяваше. Тогава вече се престраших и използвах cd plus 4.0.3 от интернет и флашнах екуто с lr202030g24 и от пропан.ру препусах настройките на оригиналния вариант и пак работеше богато и с големи корекции. Спрямо оригиналната настройка в момента таблица е обеднена с 8% за да не прави корекции на празен ход а корекциите по gas temperature от 1.5pgas нагоре са увеличени с около 30% надолу за да не прави големи корекции при натоварване , след тези интервенции успях да овладея корекциите от -10% до +10% на краткосрочен и -8% до +5 на дългосрочен.
Основния ми проблем е това загасване на двигателя при прехвърляне при температура на рейката под + 20градуса . Чрез практически опити настройвах корецкиите по темпретатура на антифриз и успях що годе колкото позволява хардуера на ланди ренцо да напрява така че от +45 до 95градуса загравяйки двигателя на газ да не прави корекции повече от 10% в диапазон, но пусто му и ланди гасне при студена рейка. Опитвах с газ и бензин екстраинжекшън няма ефект, опитвах да прехвърля при 1600оборота тогава за секунда губи всякаква мощносто , overlapping time ot 0-2 секунди неоказва влияние никакво. Докато двигателя достигне 45градуса се чуват как инжекторите раздвижват и работят тази функция работи.
Пример стартирам на +10градуса на двг и +9градуса на рейката , показанията на Pgas са 0.99-1.00 а мап 0.44 за 4-8секудни период Pgas се срива на 0.49 а мап на 0.39 при което си правя извода че раздвижването на инжекторите работи и не са залепнали(поне не всички). Когато достигне 45гр на антифриза разцъкването спира , след 5секунди отварят клапаните и pdiff става 0.95 а pgas 1.33 а след още 2 секунди се чуват газовите инжектори и за по малко от секунда изгасва двигателя , веднага при повторен опит си прехвърля всичко нормално.
Да допълня почиствах инжекторите в разредител с импулс на ръка през 10ватова крушка да ограничи товара и наистина се оцвети разредителя и изпадаха дребни боклуци като трохи , но това нямаше ефект.
Фърмуера lr202030g24 и това сд плус 4.0.3 не ми позволяват да пипам времето за прехвърляне инжектор по инжектор и периода между тях.
Общо взето ми писна да се разправям с великото ланди ренцо , да много хубава уредба НО НЕ СИ СТРУВА ПАРИТЕ . Имам и фиеста 2010г 1.4 но с БРЦ на 128 хил няма такива ядове нито с гаснене нито с корекции , и никога не съм я закачал само се кара в семейството.
Много ви Моля, ако някои има идеи относно проблема да ги сподели.
Знам че е най лесно 4 инжектора , 170 евро са ми с доставката тук в италия, но съм се спрял на 4 баракуди в рейка на 80 евро с доставката , просто валтек аеб и други са доста по скъпи от БГ тук в Италия и варианта е или 4 меда или баракудите като най най добро съотношение цена качество.
Също и съм готов да поема риска че няма да успея да конфигурирам ландито с баракудите първо защото не му работи автоконф и второ незнам дали ще ми издържат нервите отново режим по режим да настройвам, и да ми изпратят от БГ някой фобос или нещо подобно с работещ софтуер с много възможности и да приключим темата с Ланди Ренцо . Да 8години не са малко но за претенциите на официалните дистрибутори в БГ смятам че трябваше да изкарат поне няколко години още докато изтече бутилката която тук е 10г.
Приемам всякакви мнения и коментари включително на хора от ланди ренцо България дори и критични.
Поздрави
Явор Иванов