Page 1 of 4
audi q7
Posted: Sun Oct 28, 2018 6:18 pm
by vesko
2008 4,2tdi изчезнал е вървежа,колата от доста преди това е със софт за егр,дпф,клапи.Гледах я с ,,vag-com,, хваща грашка,,004441-signals from maf 1 and maf2
p1159- implausible correlation-intermitent.пробвах с други дебитомери ама е същата работа,прави пиково налягане от 0,8 при искано 1,2 и пада на 0.6 при искан 1-бар...мисля си дали едната турбина не здава багажа и за тва да има разлика в дебитомерите.Някой да е имал такъв проблем.
Re: audi q7
Posted: Sun Oct 28, 2018 6:52 pm
by Todio
Какво значи "софт за агр, дпф, клапи"? А случайно софт ECUsafe?
Re: audi q7
Posted: Sun Oct 28, 2018 7:12 pm
by vesko
ами значи,че е спрян дпф-а,егр-а и клапите(с откачени букси е),а за ,,ecu safe,,нз. може ама и с оригинален файл пак я има таз грешка...
Re: audi q7
Posted: Sun Oct 28, 2018 8:06 pm
by Todio
С оригинален софт ще има и куп други грешки, които ще влияят на мощността, втъкни един манометър на мястото на първия температурен сензор на Дпф-а и виж налягането. Може да има пробив в колектори те и тубото да не се развърта нормално.
Re: audi q7
Posted: Mon Oct 29, 2018 8:26 pm
by vesko
Todio wrote: Sun Oct 28, 2018 6:52 pm
Какво значи "софт за агр, дпф, клапи"? А случайно софт ECUsafe?
Ххх как позна найстина е имало такъв софт,и то от реномиран сервиз занимаващ се с тунинг не мога да повярвам
Сега с добре направен файл колата е друга,оригинално на кво налягане върви тва,,ауди,, макс в искано налягане виждам 1,3 а колеги твърдят,че треа е 1,6 тва за налягане без атмосферното говоря...
Re: audi q7
Posted: Tue Oct 30, 2018 12:31 pm
by Todio
Налягане по-високо от 1,4 чупи буталата. Пробвано!!!
Re: audi q7
Posted: Fri Nov 02, 2018 9:00 am
by steich
Явно някой с прословутата програма Swiftec се е намесил ... обикновенно няма грешки, но няма и мощност/пълна мощност ... такива са им решенията ... куци.
Re: audi q7
Posted: Tue Nov 13, 2018 8:54 pm
by vesko
с какво мога да калиброжам дебитомерите тук,,,launch,,прави ли го някой знае ли

Re: audi q7
Posted: Wed Nov 14, 2018 7:48 am
by Todio
Каква калибровка, ти си пипал картите, променял си кривата на въздушния поток и сега калибровка. Калибровка се прави в завода производител, тук се прави ресетване, но едва ли ще помогне.
Re: audi q7
Posted: Fri Nov 16, 2018 11:16 am
by vesko
Todio wrote: Wed Nov 14, 2018 7:48 am
Каква калибровка, ти си пипал картите, променял си кривата на въздушния поток и сега калибровка. Калибровка се прави в завода производител, тук се прави ресетване, но едва ли ще помогне.
да,некоректно изказване от моя страна,за ресет става дума
Re: audi q7
Posted: Fri Nov 16, 2018 12:18 pm
by ivanovbg
С всичко може, от Вагком и Лънч, та чак до Делфито.
Re: audi q7
Posted: Mon Nov 19, 2018 9:43 pm
by vesko
да кажа само,че тук нещата си дойдоха на мястото след като свалихме мотора и видяхме,че катализаторите са си там и тоз от ляво бе на 50% стопен мн.запушен.Явно колеги са земали парите за премахването на ,,дпф,, физически и софтуерно(макар и с грешен софт)а са оставили горе трудното-катализаторите

Re: audi q7
Posted: Wed Nov 21, 2018 5:48 pm
by bobolin4o
vesko wrote: Mon Nov 19, 2018 9:43 pm
...а са оставили горе трудното-катализаторите
Много ясно, че са ги оставили... едно, че е трудно, второ, че е ненужно.
При мен се премахва DPF, само ако е безвъзвратно задръстен и/или клиентът иска това.
Катализаторът обаче остава в колата, ако има техническа възможност за това.
Re: audi q7
Posted: Wed Nov 21, 2018 9:08 pm
by vesko
може би,не е по-добре да остава катализатора говоря от страната на клиентите,а не от гледна точка на екологията.Таз кола е пример за това,намират се на мн.не удобно място няма сензор който да каже,че единия катализатор е почти стопен зареди това че се е запушил
Re: audi q7
Posted: Wed Nov 21, 2018 9:53 pm
by Todio
Има, казва се инфраред термометър.