Citroën C3 проблем

- Пропан-бутан<br>
- Метан
Post Reply
Todio
КОЛЕГА
Posts: 568
Joined: Sun Jun 12, 2005 6:39 pm
Location: Асеновград
Contact:

Citroën C3 проблем

Post by Todio »

Имам проблем с метанова уредба на Ситроен С3 - не работят 2бр. инжектори. Номер на инжектори 242000-003-3. Този инжектор вече не се предлага на пазара (дори и в официално представителство). Въпроса е заменял ли е някой, такъв инжектор с друг вид, който го има на пазара? Какъв е сложил (марка, номер, параметри)? Какво друго се прави? Колата е Ситроен С3 1,4; 75ps; 2008 г с оригинална газова уредба. Благодаря предварително.
ipivan
КОЛЕГА
Posts: 1125
Joined: Wed May 05, 2010 9:03 pm
Location: Плевен

Re: Citroën C3 проблем

Post by ipivan »

Нямам опит ама каква марка е баш тази оригинална газова?
Сменял съм на Опел преди време,бяха някакви американски дюзи за около 300лв. едната.
http://www.kolegi.info/viewtopic.php?f=21&t=5119
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
Todio
КОЛЕГА
Posts: 568
Joined: Sun Jun 12, 2005 6:39 pm
Location: Асеновград
Contact:

Re: Citroën C3 проблем

Post by Todio »

Мисля, че е Ланди но не съм сигурен. Правят ги за PSA и Opel. Дюзата е със съпротивление 19 ома.
hohooo
КОЛЕГА
Posts: 133
Joined: Fri Apr 23, 2010 12:50 pm
Location: България
Contact:

Re: Citroën C3 проблем

Post by hohooo »

Todio wrote: Fri Nov 02, 2018 10:45 pm Мисля, че е Ланди но не съм сигурен. Правят ги за PSA и Opel. Дюзата е със съпротивление 19 ома.
Не е Ланди системата Ви, а е AG SGI или Некам SGI - Холандска система.
Търси си дюзи от чужбина или от някоя свалена система в моргите за коли.

от Полша:
https://www.olx.pl/oferta/necam-gsi-lpg ... lrK9q.html
http://www.AutogasBulgaria.com / http://Projekt-Tech.com/bg/ - Газови уредби и части за тях.

0896 81 24 81
Todio
КОЛЕГА
Posts: 568
Joined: Sun Jun 12, 2005 6:39 pm
Location: Асеновград
Contact:

Re: Citroën C3 проблем

Post by Todio »

Купих две дюзи втора радост - само труда ми отиде на вятъра. Колата заработи по-добре, (но не както трябва) и компа започна да се сърди за пропуск в запалването на всички цилиндри. Прехвърлих целия колектор от работеща кола и всичко е ОК. Този тип дюзи вече не се произвеждат, а се предлага заместващ кит на стойност 420 €. По-добре да я изкормя цялата и заменя с нова. Все още се питам защо му е на 1.4 l мотор 75 коня газ, ама разни хора, разни идеали!
ogromnii
КОЛЕГА
Posts: 727
Joined: Thu Oct 21, 2010 6:04 am
Location: софия, павлово

Re: Citroën C3 проблем

Post by ogromnii »

Доколкото си спомням проблема на тия коли беше че се засираха метанови пътища/инжектори от картерните газове. Проблема винаги е в първи или първи и втори инжектор ( по френски, от маховика). Миене му е майката. И маркуча - по жигулски, или друга рационализация. Гола вода е тая метанова, язък че е фабрична. И е ренцо.

ПП - мисля че имам 2 или 3 годни дюзи.
Post Reply