Страница 1 от 1

Честотата на успешна работа с Delphi адаптерите

Публикувано на: Вто Юли 30, 2019 9:31 pm
от Hrachkata
Заслужава ли си да купя всички преходници за делфито (PSA 30P, PSA-2P, Audi 2P+2P, BENZ-38P, BMW-20P, OPEL-10P, FIAT-3P) и не питам за парите или оригиналите, а в колко от случаите работят защото 2-3 монтьора ми казаха че нищо преди OBD2 не може да се чете или дава непоправими грешки или тоя типичния ерор с преден датчик.

Предварително благодаря.

Re: Честотата на успешна работа с Delphi адаптерите

Публикувано на: Вто Юли 30, 2019 10:08 pm
от ivanovbg
Непоправими грешки няма. Май не си лекар,а монтьор. Или бъркам :wink: Нали се сещаш,че един добър монтьор може спокойно да вземе нещо от моргата и да го накара да заработи като ново,докато това не може да се каже за лекаря. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Та не знам колко си добър за да ти отговоря правилно. А и като слушам какво ти говорят тези 2-3 учителя... по добре си смени учителите или професията. И най скъпия рентгенов апарат да си купиш и да снимаш с него, ако нямаш знания на снимките ще виждаш само кокали, докато един професионалист... сещаш се.

И най важния съвет: На БЪЛГАРСКИ СЕ ПОЛЗВА ДЕЛФИТО САМО ЗА БЪЛГАРСКИ КОЛИ!!! Ако искаш да ползваш преходниците за делфито ИЗТРИЙ българския от компа щот те са за западни коли и българския не им понася.

Re: Честотата на успешна работа с Delphi адаптерите

Публикувано на: Сря Юли 31, 2019 7:01 pm
от ogromnii
Hrachkata написа: Вто Юли 30, 2019 9:31 pm Заслужава ли си да купя всички преходници за делфито ....
Според мен не. 20-годишните коли са с ОБД, не си представям някой да инвестира в ремонт на по-стара. Ако случайно се наложи с малко четене разбираш кой пин за кои модули е и намираш съответния и на делфито. За веднъж на година ... не си струва. Ако "инвестираш" в нещо - по добре се ориентирай към 21-ви век, по се избива "инвестицията" ;)

Re: Честотата на успешна работа с Delphi адаптерите

Публикувано на: Чет Авг 01, 2019 4:52 am
от ivanovbg
Заслужава си колега. Няма месец през който да не ме е навестило някое БМВ с 20 пиновата букса,Мерцедес с 38, а и напоследък много зачестиха Дукато, Боксери и Джъмпери с дву пиновата букса. Браво, Брава и Пунто с 3 пиновите са още в движение. Цената на кабелите е към 50 лева и още с първата диагностика си ги избил, е ако не ти се появяват "неотстранимите" грешки :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Но това както казах е въпрос на език. :wink:

Re: Честотата на успешна работа с Delphi адаптерите

Публикувано на: Чет Авг 01, 2019 6:40 am
от ipivan
Всеки сам си преценява!Аз съм си направил една 16-пинова женска букса с кабели на 4,7,8 и 16 пин.На другия край единични пинове.Този преход става за всичко.Отделно съм си направил преход за Хонда с 3 пиновата букса, че на Хонда буксата е завряна на гадно място.
А като се има в пред вид, че повечето Китайски преходи са объркани и трябва да се преправят, не ги предпочитам!

Re: Честотата на успешна работа с Delphi адаптерите

Публикувано на: Чет Авг 01, 2019 7:07 am
от morski86
При мен с камионите се ползват често и за сега не съм имал проблем с някой от тях.

Re: Честотата на успешна работа с Delphi адаптерите

Публикувано на: Пет Авг 02, 2019 5:35 am
от ogromnii
ipivan написа: Чет Авг 01, 2019 6:40 am Всеки сам си преценява!Аз съм си направил една 16-пинова женска букса с кабели на 4,7,8 и 16 пин.На другия край единични пинове.Този преход става за всичко.Отделно съм си направил преход за Хонда с 3 пиновата букса, че на Хонда буксата е завряна на гадно място.
А като се има в пред вид, че повечето Китайски преходи са объркани и трябва да се преправят, не ги предпочитам!
И аз действам по подобна схема, но 7ми и 8ми пин са крайно недостатъчни. За марките с многопиновите букси в зависимост кой е модула се ползва някой от пиновете на обд-буксата, който трябва да съответства през преходника. Със светодиоден пробник проверявам кой пин "вдига" делфито за съответния модул и свързвам него. Но последните година-две съм "боцкал" само шевролет, но не с делфито, то няма власт :mrgreen:

Re: Честотата на успешна работа с Delphi адаптерите

Публикувано на: Пет Авг 02, 2019 6:45 am
от ivanovbg
Това е инструмент! За някакви си 40-50 лева няма да клеча и да ръчкам по пинчетата.

А и доста хора идват с думите: Може ли на ми направите на колата диагностика, че вече в няколко сервиза ме отпращат с думите - нямаме точно такава букса. Тези преходи са за повишаване на производителността. Дорде ги премеря и набучкам с прехода вече съм приключил с дигностиката.

Все едно да правиш ремонт по колите само с гаечни ключове и лули, не че няма да успееш, но ще си ожулиш доста кокалчетата. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Честотата на успешна работа с Delphi адаптерите

Публикувано на: Пет Авг 02, 2019 11:52 am
от ogromnii
Спор по въпроса няма. Но на сегашния етап да купувам инструмент за изчезващи или изчезнали коли не си струва. Заслужава си за спринтер и ивеко. А за фиат е елементарна за изработка. От стари бмв-та мерцедеси и вагове бягам като дявол от тамян - може да има изключения, но традиционно колите са без катализатори, "тунинговани", безкрайно скъпоценни, а ремонта твърде скъп. не желая да им дишам мизериите а на тях да им е скъпо. Да ходят другаде...

Re: Честотата на успешна работа с Delphi адаптерите

Публикувано на: Съб Авг 03, 2019 10:08 pm
от rudoni
Имам и делфито ,но стои закачено на един пирон! Чака си времето! Вадило ме е яколко пъти когато ултрасите се гърчат! Да си стои закачено, все ще му дойде времето! Не ме подпива , а и хляб не иска!