Страница 1 от 2

Opel Vectra C 2.2 PSG16 - не пали

Публикувано на: Чет Авг 15, 2019 5:39 pm
от androidcho
Здравейте, колеги!
Колата е Vectra C и идва при мен след ремонт на помпата с кодове P0606 и P1632.
Някой ако може да помогне на ЛС или по телефона(ясно ми е, че никой няма да дискутира в публичен форум).

Re: Opel Vectra C 2.2 PSG16 - не пали

Публикувано на: Чет Авг 15, 2019 9:53 pm
от ivanovbg
Какво има за дискусия? Ти ли си я ремонтирал? Пали ли, не пали ли? Какво прави въобще освен да пише грешки?
https://www.ecu-rc.nl/Control/6161/dtc- ... tem/?tid=1 Принципно нова помпа и на пътя.

Re: Opel Vectra C 2.2 PSG16 - не пали

Публикувано на: Чет Авг 15, 2019 10:46 pm
от androidcho
Например как да бъдат ремонтирани масите на платката. Силовите до транзисторите липсват.
И да - не пали!

Re: Opel Vectra C 2.2 PSG16 - не пали

Публикувано на: Пет Авг 16, 2019 7:03 am
от rockton
Какво се е случило с масите? Изпарени, прегорели ли са? При това полужение не си играй и губи времето, Краси правилно ти е казал по горе, "нова помпа и на пътя"! Ако ли не,.... еко метал инженеринг го зове.!

Re: Opel Vectra C 2.2 PSG16 - не пали

Публикувано на: Съб Авг 31, 2019 1:23 pm
от steve
Това с масите не е толкова прост проблем. Токова изгаряне е характерно след предишен ремонт но в около 20-30% си изгарят така и първоначално. Не е достатъчно само да подадеш маса ( може и да припали някак но грешките си остават).
Тези проблеми подлежат на ремонт но ме съмнява да намериш някаква информация по въпроса...

Re: Opel Vectra C 2.2 PSG16 - не пали

Публикувано на: Вто Сеп 03, 2019 5:01 pm
от bobolin4o
steve написа: Съб Авг 31, 2019 1:23 pm Не е достатъчно само да подадеш маса ( може и да припали някак но грешките си остават).
Тези проблеми подлежат на ремонт но ме съмнява да намериш някаква информация по въпроса...
Е аз пък имам информация по въпроса - предоставена ми от самия теб...

Към колегата androidcho... ако искаш мога да те свържа с човека, дето знае как да я оправи тая пущина.

Re: Opel Vectra C 2.2 PSG16 - не пали

Публикувано на: Чет Сеп 05, 2019 6:54 pm
от androidcho
Колата е в историята, но информация се търси за следващи умреляци.
Попринцип винаги оставям слабо място, но може да издъни и масите. Възстановявам едната, но има още някъде нещо, което не правя. P0606 остава.
@bobolin4o - мисля, че съм чувал за този човек.

Re: Opel Vectra C 2.2 PSG16 - не пали

Публикувано на: Пет Сеп 27, 2019 9:09 pm
от rangel1
Ей все още ли има мазохисти да се борят с тия помпи :D Е така е и ние като бяхме млади тъсихме да е..м дявола в въздуха но видяхме че не става :D Голям майстор се става не с ниска цена и всеки ден клиента да е при теб а със сериозна сума и повече да не го виждаш :D
До това прозрение стигнах аз дано го разберете навреме :D

Re: Opel Vectra C 2.2 PSG16 - не пали

Публикувано на: Съб Сеп 28, 2019 8:47 am
от androidcho
rangel1 написа: Пет Сеп 27, 2019 9:09 pm Ей все още ли има мазохисти да се борят с тия помпи :D Е така е и ние като бяхме млади тъсихме да е..м дявола в въздуха но видяхме че не става :D Голям майстор се става не с ниска цена и всеки ден клиента да е при теб а със сериозна сума и повече да не го виждаш :D
До това прозрение стигнах аз дано го разберете навреме :D
Има, има.. умреляци колкото искаш.
Тук не коментираме цена на ремонта, а начин. А също така не става въпрос за личен автомобил.
Разбира се както всичко в авто ел. ремонтите, и тук не се издава нищо, което е нормално. :D

Re: Opel Vectra C 2.2 PSG16 - не пали

Публикувано на: Сря Окт 02, 2019 8:37 pm
от rangel1
Виж колега с псг16 нямам опит но с псг15 съм се заигравал доста и от там съм стигнал до извода че ако не искаш клиента утре да е при теб и да ти мърмори на главата щото ти си решил да лашкаш дявола и да се правиш на селски тарикат от науеното по форумите,правилното решение е нова помпа или втора употреба сменяш прибираш си труда и не се главоболиш повече.
За да не съм голословен ще ти кажа пример за прочутия транзистор който клати клапана на псг15 много гори дейба що щото бил боклук няма такова нещо (малко съм се занимавал с електроника и знам е транзистора в нормални работни условия е вечен)просто транзистора се претоварва от механични проблеми в помпата и затова се дъни и съответно гении дето мислят че са по умни от инженерите на бош слагат по мощен транзистор и той държи на скапаната помпа но до кога господ знае някой вадят късмет и бутат доста други идвад на другия ден.
Молим някой друг дърт колега да потвърди мнението ми че да не страдаш и ти :idea:

Re: Opel Vectra C 2.2 PSG16 - не пали

Публикувано на: Сря Окт 02, 2019 10:32 pm
от ivanovbg
rangel1 написа: Сря Окт 02, 2019 8:37 pm транзистор и той държи на скапаната помпа но до кога господ знае някой вадят късмет и бутат доста други идвад на другия ден.
Молим някой друг дърт колега да потвърди мнението ми че да не страдаш и ти :idea:
ivanovbg написа: Чет Авг 15, 2019 9:53 pm Какво има за дискусия? Ти ли си я ремонтирал? Пали ли, не пали ли? Какво прави въобще освен да пише грешки?
https://www.ecu-rc.nl/Control/6161/dtc- ... tem/?tid=1 Принципно нова помпа и на пътя.
Аз същото по горе го казах,но не съм толкова дърт :wink:

Re: Opel Vectra C 2.2 PSG16 - не пали

Публикувано на: Чет Окт 03, 2019 5:47 pm
от steve
Моето обобщение по въпроса (на база повече от 1к псг-та) е че транзистора гори най вече от километри. С времето(километрите) от температурните разлики между кристала и охлаждането му се отлепя . Остане ли без охлаждане изгаря . В поне 1% от случаите пък транзистора остава здрав но е отлепен единствено от подложката . Клапана който се управлява от този транзистор никога не гори първоначално и не е причина за изгарянето му. Клапана гори при повторно изгаряне на транзистора след некадърен ремонт. Дори и клапана да е стопен/окъсил няма да изгори повторно здрава електроника - тока се ограничава вътрешно до няма 20А .
При качествен ремонт на електрониката помпата може да изкара още доволно много км!

Re: Opel Vectra C 2.2 PSG16 - не пали

Публикувано на: Съб Окт 05, 2019 1:00 pm
от androidcho
rangel1 написа: Сря Окт 02, 2019 8:37 pm Виж колега с псг16 нямам опит но с псг15 съм се заигравал доста и от там съм стигнал до извода че ако не искаш клиента утре да е при теб и да ти мърмори на главата щото ти си решил да лашкаш дявола и да се правиш на селски тарикат от науеното по форумите,правилното решение е нова помпа или втора употреба сменяш прибираш си труда и не се главоболиш повече.
За да не съм голословен ще ти кажа пример за прочутия транзистор който клати клапана на псг15 много гори дейба що щото бил боклук няма такова нещо (малко съм се занимавал с електроника и знам е транзистора в нормални работни условия е вечен)просто транзистора се претоварва от механични проблеми в помпата и затова се дъни и съответно гении дето мислят че са по умни от инженерите на бош слагат по мощен транзистор и той държи на скапаната помпа но до кога господ знае някой вадят късмет и бутат доста други идвад на другия ден.
Молим някой друг дърт колега да потвърди мнението ми че да не страдаш и ти :idea:
Значи да разбирам че аз, ти и всички дето се занимават с това се мислим за по-умни от инженерите на бош? Или може би ти слагаш "по-слаб" транзистор? Не искам да се заяждам, но типичните за БГ форумите акъли се почват веднага..
Отгоре на всичко, колата се кара в различни режими преди да я издам, за да сведа риска клиента да ми мрънка на другия ден!

Re: Opel Vectra C 2.2 PSG16 - не пали

Публикувано на: Съб Окт 05, 2019 7:11 pm
от rangel1
Ти си знаеш колега.Извинявай ако не ти е харесало мнението ми .

Re: Opel Vectra C 2.2 PSG16 - не пали

Публикувано на: Съб Окт 05, 2019 7:16 pm
от rudoni
Мисля ,че не схвана иронията на Рангел.
За 20г. съм разбрал едно- с гледане от Тубата специалист не се става! "Кучето с гледане не е станало касапин"! нар.поговойрка