Страница 2 от 2

Re: Ситроен Немо 1,4HDI странен проблем с ECU?

Публикувано на: Пон Ное 11, 2019 10:09 am
от gosheto12
ivanovbg написа: Нед Ное 10, 2019 6:13 am Имах предвид синхронизация с имото
Ааа, да. Но при даване на контакт лампата за имото си гасне? Не е ли признак, че се разбират?
ogromnii написа: Пон Ное 11, 2019 5:53 am
Инсталацията сигурен ли си че е проверена напълно? Щото е най-честата беля. Датчик колянов и разпределителен...
Датчик колянов, ще се провери пак , но на живи вижда оборотите на стартера. Разпределителен ще се провери, общо взето ще се провери всичко критично за запалване. Това, което ме озадачава е всъщност написаното в първия пост, а именно, че почти всички датчици са откачени в един момент, а еку-то не реагира, че ги няма. Ама изобщо. За това се усъмних в еку-то.
gergesevlievo написа: Нед Ное 10, 2019 7:54 am За правилната диагностика на този Фиат , колегата Иванов е прав . Относно грешката по датчика за налягане в рейла - често срещан дефект при 1,4 и 1,6ХДИ . Скапват се и датчиците и буксата също , видимо лъщи , а кофти контакт . При заключен от иммото комп , грешки не записва и не се трият . Успех !
Ако това е вярно, значи няма да се запишат грешки дори при откачени датчици. Днес ще се поръчва въпросния преходник за тях, но някакъв друг начин за проверка на иммо-то? Или лампата е добър показател?

P.S. Доколкото чета в Digital Каоs, въпросния преходник не е ли, само за прочитане на другите модули по колата?

Re: Ситроен Немо 1,4HDI странен проблем с ECU?

Публикувано на: Пон Ное 11, 2019 2:41 pm
от Todio
На контакт, може и да не записва грешки. Трябва да завъртиш на стартер минимум 6сек. и тогава ще ти запише грешки.

Re: Ситроен Немо 1,4HDI странен проблем с ECU?

Публикувано на: Пон Ное 11, 2019 5:32 pm
от gosheto12
Todio написа: Пон Ное 11, 2019 2:41 pm На контакт, може и да не записва грешки. Трябва да завъртиш на стартер минимум 6сек. и тогава ще ти запише грешки.
Правено е...

Re: Ситроен Немо 1,4HDI странен проблем с ECU?

Публикувано на: Пон Ное 11, 2019 8:28 pm
от ivanovbg
Като мери инсталацията колко волта показваше на изхода датчика за налягане на рейла?

Re: Ситроен Немо 1,4HDI странен проблем с ECU?

Публикувано на: Вто Ное 12, 2019 2:56 pm
от gosheto12
Момчета, колата запали!

Сега разясняване на ситуацията, може да помогне на някого. Та трябва си правилната диагностика, демек DiagBox-a. Колата имаше прекъсната маса на датчика за високо, м/у щекера на инсталацията и еку-то. Не я споменах, защото още в началото при откриването на прекъснатия проводник, беше възтановен, но колата не искаше да изтрива грешката и да показва признаци на нормално четене със всички странности за които писах. При закачане с DiagBox-а(без преходник, той е за отделните модули, тя се справя без него с мотора и ABS-a)и веднага на живи данни даде температура на охлаждащата течност 15градуса, демек реално. Изтриване на грешката за отворен кръг на датчика за високо налягане и веднага нормализиране на живите данни, а именно 0 бара налягане в рейла. Колата пали. Не знам преди мен, кой какво е ровил(тая кола е без история, реално човека, който знае го няма), така че общо взето това е. Лънч-а и Делфи-то не се справят с нея. Благодаря на всички за насоките и предположенията.

Поздрави

Re: Ситроен Немо 1,4HDI странен проблем с ECU?

Публикувано на: Вто Ное 12, 2019 3:26 pm
от androidcho
Launch хич не се справя с тези французи, това съм забелязал. Бих казал, че Делфи-то е по-добро там (за някои неща).

Re: Ситроен Немо 1,4HDI странен проблем с ECU?

Публикувано на: Вто Ное 12, 2019 8:06 pm
от gosheto12
androidcho написа: Вто Ное 12, 2019 3:26 pm Launch хич не се справя с тези французи, това съм забелязал. Бих казал, че Делфи-то е по-добро там (за някои неща).
Да, и аз имам такива наблюдения, ама с тази и то не се справя, същите не реални данни, като лънч-а.

Re: Ситроен Немо 1,4HDI странен проблем с ECU?

Публикувано на: Вто Ное 12, 2019 9:04 pm
от ogromnii
Хммм, и и лънч и делфи се справят добре, да не казвам отлично. Делфито има някои забележки с рено, ама за без пари идеално щастие няма.