Page 1 of 1

E90 2.0 N46 129 ps

Posted: Mon Sep 28, 2020 4:57 pm
by pistons
...здравейте , може ли на колата от заглавието, да се направи тест на двата клапана за геометрията на разпред. валове.....и с какво само с инпа ли....

Re: E90 2.0 N46 129 ps

Posted: Mon Sep 28, 2020 11:02 pm
by ivanovbg
С всяка БМВ дилърска диагностика, с лънч и дори май и с делфито ставаше.

Re: E90 2.0 N46 129 ps

Posted: Tue Sep 29, 2020 8:51 am
by pistons
.....благодаря за отговора ще пробвам с лънча..

Re: E90 2.0 N46 129 ps

Posted: Sun Oct 04, 2020 12:43 pm
by pistons
.....проблема е решен , мотора на валвтроника след смяна на сегменти беше зацепен на на мкс отворени клапани , след правилно зацепване и калибриране , /което направих с лънча/ вече всичко е ок и не набива грешки....

Re: E90 2.0 N46 129 ps

Posted: Sun Oct 04, 2020 1:26 pm
by NASKO12234
pistons wrote: Sun Oct 04, 2020 12:43 pm .....проблема е решен , мотора на валвтроника след смяна на сегменти беше зацепен на на мкс отворени клапани , след правилно зацепване и калибриране , /което направих с лънча/ вече всичко е ок и не набива грешки....
Нещо не те разбрах, аз винаги мотора съм го слагал как дойде. След първото даване на контакт компа си го наглася където трябва а той го следи по сензора отпред. Какво ще рече неправилно зацепен ?

Re: E90 2.0 N46 129 ps

Posted: Mon Oct 05, 2020 8:22 am
by pistons
....ще рече , че ексцентриковия вал беше завъртян на макс по посока на часовника гледан отпред , при калибрирането мотора тръгва да го върти
най напред точно в тази посока и до там , не може да се предвижи...и калибриране не се извършва.....вала остава в това положение...

Re: E90 2.0 N46 129 ps

Posted: Tue Oct 06, 2020 3:08 pm
by NASKO12234
Ясно, казвам че го слагам както дойде но гледам горе долу в средата да бъде. Никога не съм го оставял в един от двата края.