Страница 1 от 1

за подкачващите помпи на дизелите

Публикувано на: Нед Апр 18, 2021 12:17 am
от civitanove
Защо някои дизели като Ауди А4 2,7 или БМВ 325 имат 2 горивоподкачващи помпи,едната е в резервоара другата отвън?

Re: за подкачващите помпи на дизелите

Публикувано на: Нед Апр 18, 2021 6:18 am
от androidcho
Почти си отговорил сам на въпроса си, остава да прочетеш как работи потопяемата помпа и как - външната.

Re: за подкачващите помпи на дизелите

Публикувано на: Нед Апр 18, 2021 11:11 am
от gergesevlievo
Заради кардана според мен .

Re: за подкачващите помпи на дизелите

Публикувано на: Нед Апр 18, 2021 6:24 pm
от civitanove
не е за прехвърляне от едната страна в другата на резервоара,при подаване на контакт се включват и двете едновременно в интернет не можах да намеря информация затова и питам тук

Re: за подкачващите помпи на дизелите

Публикувано на: Нед Апр 18, 2021 6:35 pm
от ivanovbg
Щото външната не е засмукваща. Изключвай ги една по една, пали и виж какъв ще е ефекта. Така ще разбереш най добре как да диагностицираш проблемите от тях.

Re: за подкачващите помпи на дизелите

Публикувано на: Чет Апр 22, 2021 10:42 pm
от civitanove
обадихме се на бош понеже не можахме да намерим надеждна информация и ни казаха,че двете помпи работят едновременн и са последователно свързани като причината за тази странна схема била,че по този начин се избягвало проникването на въздух в системата за ВИСОКО налягане ако влезнело даже минимално количество въздух в нагнетателната помпа той се свивал и пътувал към дюзата и после при впръскването се разширявал и можел да причини силни увреждания на разпръсквача за да не се случи това слагали две помпи една след друга

Re: за подкачващите помпи на дизелите

Публикувано на: Пет Апр 23, 2021 12:24 am
от ivanovbg
Много надежна информация. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: При мен са идвали доста коли с едната или другата помпа не работеща. Непалещи, без мощност, трудно палещи на първо палене... и други подобни проблеми случващи се когато някоя от помпите изгори или не дава нужното налягане. Някои хората са ги карали доста дълго, а и по доста сервизи обикаляли преди това с проблема (щот грешки не записват за това), ама не съм видял от повреда в някоя от тези помпи да са заминали дюзите.

А и нали знаеш, че има коли с помпи в резервоара и такива без, с една и съща тандем помпа? А не си ли виждал въздух как минава по прозрачните тръбички с нафтата, а колата си върви без проблем? Е като е по студено малко по трудно пали, но ако не си манджия може да си я караш с години така.


Иначе инфото е от "надежден" източник :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: за подкачващите помпи на дизелите

Публикувано на: Пет Апр 23, 2021 7:17 am
от rockton
Обяснението което са дали от "Бош-и-ту" е меко казано смехотворно.
Питам се как ли не повреждат дюзи и помпи онези автомобили които нямат никаква електрическа транспортна или подкачваща помпа? :mrgreen: :mrgreen:
Направо се чудя кат въобще палят и се движат дори.... :mrgreen: :mrgreen:

Re: за подкачващите помпи на дизелите

Публикувано на: Съб Апр 24, 2021 2:55 am
от civitanove
Коментарите са ви напълно уместни,но пак ще уточня,че това е информация СВЕДЕНА МИ ОТ БОШ! За немските простотии отговарят немските инженери,ние тук си блъскаме главите. Направих опит да изключа една от помпите и двигателя работи само дето се чува един особен шум.Явно горивото циркулира със затруднение.Това,че не отчита грешка при повреда на една от помпите не е съвсем вярно.Човека затова беше дошъл в сервиза понеже даваше грешка на релето на потопяемата помпа прекъсната верига и на таблото започва да мига жълт реотан(не символа на мотора) и Аудито влиза в ограничен режим и не може да вдига повече от 3000 оборота.

Re: за подкачващите помпи на дизелите

Публикувано на: Съб Апр 24, 2021 6:31 am
от ivanovbg
Точно това ти казах - няма грешка помпа! А и проблема най вероятно е бил в релето или в захранванията му.

Re: за подкачващите помпи на дизелите

Публикувано на: Съб Апр 24, 2021 6:59 pm
от rudoni
Лампата със жълтото пеотанче мига и при изгоряла Стоп лампа! :lol:

Re: за подкачващите помпи на дизелите

Публикувано на: Вто Май 18, 2021 5:37 am
от ogromnii
Лампата "чек" по закон трябва да светне при проблем, водещ до увеличаване на емисиите. При други проблеми на VAG светва/мига реотана, реното светка "сервиз", БМВ си мълчи ако не е критично... Въпрос на организация.
Причината помпите да са 2 мога да гадая - догатката ми е че удавената е унифициран модул, отговарящ за доставяне на гориво, а когато е нужно по-високо налягане - втора. Вероятно имат съображения да не сложат в кошницата по-силна, дали за пожарна безопасност, дали други...