Помощ за FORD

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
Post Reply
venelek
КОЛЕГА
Posts: 535
Joined: Tue Jan 30, 2007 5:20 pm
Location: Исперих

Помощ за FORD

Post by venelek »

Здравейте колеги.Имам проблем с FORD Escort 1.8i(RDA-zetec).Автомобила работи сравнително добре на тихи обороти.При подаване на газ започва да прекъсва,като постепенно успява да вдигне оборотите.Проблама е много по осезаем при рязко отваряна на дроселовата клапа.При диагностика с кодочетец изкарва грешка 552.Не можах да открия този клапан :( .Измерих му газовете.Стойностите са много близки до посочените в autodata.Пробивното напрежение на искрите е около25kV.Утре ще смениме кабели и свещи.Дебитомера,TPS и ландисондата работят.ECT също.
Къде бъркам и какво пропускам???
Благодаря предварително.
Пропуснах да спомена че проблема се е появил след гърмеж във всмукателния тракт естествено при каране на газ.Ако се сетя за още нещо ще пиша.
cougar
КОЛЕГА
Posts: 52
Joined: Sat Sep 22, 2007 2:55 am

Re: Помощ за FORD

Post by cougar »

Според мен колега смуче въздух от някъде по колектора
cardiag
КОЛЕГА
Posts: 47
Joined: Sat Jul 22, 2006 8:29 pm
Contact:

Post by cardiag »

kabel
mitko
КОЛЕГА
Posts: 603
Joined: Sat Dec 10, 2005 4:35 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Post by mitko »

Нищо от тия две неща . На смукателя до филтъра има MAF sensor .Щом е гръмнала сменяи го и си готов . Откачи го и провери без него и ще видиш как вдига оборотите без проблем . Това е слабо място на Форда.
venelek
КОЛЕГА
Posts: 535
Joined: Tue Jan 30, 2007 5:20 pm
Location: Исперих

Post by venelek »

Проблема е решен отдавна.Извинявам се че пропуснах да спомена за това навреме.
След смяна на кабелите,всичко си дойде на мястото.
Благодаря на всички.
VOLUMAX
КОЛЕГА
Posts: 222
Joined: Thu Jan 19, 2006 9:25 pm
Location: РУСЕ
Contact:

Post by VOLUMAX »

[quote="mitko"]Нищо от тия две неща . На смукателя до филтъра има MAF sensor .Щом е гръмнала сменяи го и си готов . Откачи го и провери без него и ще видиш как вдига оборотите без проблем . Това е слабо място на Форда.[/quote]

Oт моя опит съм стигнал до извода ,че тия МАФ-ове на тоз модел фордове са "железни" много рядко ми се е налагало да ги подменям.
А самия измерител е доста стабилен и почти неможе да се повреди от гърменето.
По често се налага само почистване .
Post Reply