Page 1 of 1
Смяна на код на Ситроен ZX
Posted: Sat Dec 08, 2007 3:56 am
by VOLUMAX
Ще се радвам ако някой колега сподели как става смяната на четирицифрения код на тия Ситроени .
Благодаря предварително !
Posted: Sat Dec 08, 2007 11:03 am
by САКСО
.......
Posted: Sat Dec 08, 2007 12:54 pm
by mitko
Елементарно става .
Набираш кода който е в момента работещ. Веднага когато светне зелената лампа задържаш бутон C ,клавиатурата писва след което въвеждаш новия код.А ако не знаеш кода прочети ор клавиатурат Моторолата която трябва да е 05 и ми прати бин фаила да ти кажа кода.
Posted: Sun Dec 09, 2007 12:33 am
by VOLUMAX
Благодаря ви колеги стана !
Проблема се изразяваше в това,че бутоните за досегашния код бяха толкова амортизирани,че едвам се въвеждаше кода .
Re: Смяна на код на Ситроен ZX
Posted: Sat Nov 01, 2008 8:01 pm
by mirix
Предполагам че имобилайзера е като на Xantia. при мен светват червената и зелената лампи едновременно и не приема ниаккъв код. От какво може да е това и как се отстранява ? Благодаря предварително
Re: Смяна на код на Ситроен ZX
Posted: Sat Nov 01, 2008 10:25 pm
by mitko
Нарушена комуникация имо бокс (в случая клавиатура) Управляваш блок . Имал съм подобни случаи няма захранване на управляващия блок или клавиатурата има проблем.
Re: Смяна на код на Ситроен ZX
Posted: Sun Nov 16, 2008 8:19 pm
by giudurov
а има ли вариант да се изключи легално след като знаем кода , защото в градски условия много дразни....
Re: Смяна на код на Ситроен ZX
Posted: Fri Nov 21, 2008 5:48 pm
by vankopestera
Някой ми беше казал, че ако набереш кода и след като се активира компа изключиш клавиатурката и после компа не си търси код а веданаг пали. Не съм го пробвал и не знам дали не е поредната глупост. Ако ти се занимава пробвай и пиши дали става.
Re: Смяна на код на Ситроен ZX
Posted: Fri Nov 21, 2008 9:17 pm
by rober4o
vankopestera wrote:Някой ми беше казал, че ако набереш кода и след като се активира компа изключиш клавиатурката и после компа не си търси код а веданаг пали. Не съм го пробвал и не знам дали не е поредната глупост. Ако ти се занимава пробвай и пиши дали става.
Зависи от модела.Най-старите "клавиатури" управляваха отворено реле на клема 15 на ECU-то.После започнаха да си "говорят" с него като истинско имо.Обаче с въвеждането на кода и зелена индикация с последващо откачване на клавиатурата при първите модели номера минаваше.Мисля от 96 година нагоре това не се получава.Но има така наречения Valet или Service режим.Въвежда се първо деблокиращия код последван от сервизния(също 4 цифрен).От тук нататък винаги свети само зелено и никога не изчаква код.Идеята е когато автомобила е на сервиз,автомивка или просто ни дразни въвеждането на код всеки път.Връщането в обратен режим става по същият начин.Поздрави.