Страница 1 от 1

combo x14sz

Публикувано на: Пет Дек 28, 2007 8:50 pm
от tnikolov
При включване на контакт не се включва горивната помпа/която обикновенно се включва и после изключва ако не се даде на стартер/. Има само едно реле което е до самото еку. Иначе двигателя си пали, макар и по бавно/докато се качи налягането на горивото/. Това проблем с ЕКУ-то ли е, някое реле или този модел са така?

Публикувано на: Пон Дек 31, 2007 5:42 am
от bobolin4o
Този модел са така...
Ако смяташ, че проблема е в липсата на предварително подаване на напрежение на горивната помпа, експериментирай с ръчно такова! Ако има положителен ефект, направи го автоматично...
Според мен има някакъв проблем, защото както казах този модел си е така, а далеч не всички екземпляри палят лошо :wink: