форд куриер 1.3 94г

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
Post Reply
tnikolov
КОЛЕГА
Posts: 81
Joined: Tue Nov 06, 2007 11:58 pm

форд куриер 1.3 94г

Post by tnikolov »

Липсва сигнал при замерване напрежението на ламбда сондата . Подгряването е наред.Същото е и при разкачен куплонг на сондата. това проблем в ЕКУ-то ли е или бъркам нещо. Замервам с осцилоскоп и волтмер. Работата на ламбда сондата зависи ли от температурата на д-ля и ако да как?/д-ля си загрява нормално/
hristo
КОЛЕГА
Posts: 121
Joined: Sun Jun 05, 2005 6:43 pm
Location: София, Картроник ЕООД
Contact:

Post by hristo »

Зависи от загряването. След като загрее до 300 градуса по целзй, започва да работи.
А иначе подай напрежение около 1в и гледай какво става със сместа, дали обеднева, и към маса и съответно дали обогатява.
Картроник ЕООД - BOSCH Модул
тел.: 832 11 67
tnikolov
КОЛЕГА
Posts: 81
Joined: Tue Nov 06, 2007 11:58 pm

Post by tnikolov »

Ako си променя работата -сондата не е в ред. Ако не реагира, е ЕКУ-то.
Така да го разбирам? / не е от кабели проверих ги/
hristo
КОЛЕГА
Posts: 121
Joined: Sun Jun 05, 2005 6:43 pm
Location: София, Картроник ЕООД
Contact:

Post by hristo »

Ако сместа се променя, проблема е в сондата, ако не- в ECU-то
Картроник ЕООД - BOSCH Модул
тел.: 832 11 67
gt40
КОЛЕГА
Posts: 388
Joined: Mon Oct 13, 2008 7:06 pm
Location: София

Re: форд куриер 1.3 94г

Post by gt40 »

За разлика от повечето инжекциони, на Форд на входа за сондата няма опорно напрежение от 0.45В. Тъй че проблема ти е : гръмнала сонда !
Post Reply