Е46 320Д зацепване на ГНП-е
Публикувано на: Сря Яну 20, 2010 7:58 pm
Колеги,как да зацепя ГНП-то? ГНП-то е VP 44 и се прави с индикатор какви са стоиностите при ГМТ??
Работата е много зор,имаше тука тема в която в краина сметка нищо не се каза като хората,Кьде АДЖЕБА се туря тоя индикатор даго е..аtps написа:Колеги,как да зацепя ГНП-то? ГНП-то е VP 44 и се прави с индикатор какви са стоиностите при ГМТ??
В Аутодата ги има стойностите,а за подробно обяснение може да се обърнеш към колегата milennyc .В някоя от темите беше писал че се е справял с такава операцияtps написа:Колеги,как да зацепя ГНП-то? ГНП-то е VP 44 и се прави с индикатор какви са стоиностите при ГМТ??
vp44.колега там има клапан[магнет вентил].320d не сам зацепвал,но на vp44 требва да има стопорdyni написа:Индикатора се монтира в средата между тръбите за високо налягане,след като се развие тапата.
А точно затова става вьпрос,щото индикатор няма кьде да се навие.Които измькне помпата без да навие стопорния болт яде намазания после.Аз достигнах до един близьк вариянт което свежда зацепването до макс,2 вадения на ГНП.mitko написа:Зацепването на фланеца към помпата е само по един начин НА СТЕНД и след това се застопорява оста със станчния болт . Няма място за старите бабешки методи с индикатори и тем подобни . Без стенда на рака може да стане с 10 презацепвания .
regards
Идята не е лоша ще я пробвам , иначе и предния път бях писал че варианта е само стенд индикаторо не върши работа и опитите са излишни .presko79 написа:А точно затова става вьпрос,щото индикатор няма кьде да се навие.Които измькне помпата без да навие стопорния болт яде намазания после.Аз достигнах до един близьк вариянт което свежда зацепването до макс,2 вадения на ГНП.mitko написа:Зацепването на фланеца към помпата е само по един начин НА СТЕНД и след това се застопорява оста със станчния болт . Няма място за старите бабешки методи с индикатори и тем подобни . Без стенда на рака може да стане с 10 презацепвания .
regards
сваля се управлението при пьлна с гориво помпа,превьрта се на рька внимателно докьто от щуцера за 1 цил прокапе гориво,вьтре в ГНП има венец и датчик обороти .Тоя датчик чете на 2,3 или 4 места (зависи 4 или 6 цил. е помпата) кьдето е прикапало от щуцера се докарва до мястото от което чете датчика.В това положение се застопорява и се качва на колата.
Аз направих така 2 пьти при смяна на помпи извадени в морги без да са стопирани.И 2-та пьти стана с малка донастроика.
А като ти докарат някоя кола с извадено ГНП,без навит стопорен болт ?ivanovbg написа:От лявата страна на гнпто има болт който се отвива и в него се пъха Spacer(5)-(болт който отпред се празпробива на струг мисля че беше 6 мм)пъхаш пръчка 6 мм и завърташ помпата докато не я застопориш да не мърда наляво надясно и си готов.В аутодатата си го пише,до сега когато е сменяна верига или сме сваляли глава за ремонт все така сме правили и не е имало проблем ,а всеки път си го правим наново,че стария го губим някъде.
Еми аз си го навивам-при свалянето може и да не го слагаш-това ти трябва за монтажа.Друго е ако са ти я докарали на части помпата -тогава ти трябва индикатор.presko79 написа:А като ти докарат някоя кола с извадено ГНП,без навит стопорен болт ?ivanovbg написа:От лявата страна на гнпто има болт който се отвива и в него се пъха Spacer(5)-(болт който отпред се празпробива на струг мисля че беше 6 мм)пъхаш пръчка 6 мм и завърташ помпата докато не я застопориш да не мърда наляво надясно и си готов.В аутодатата си го пише,до сега когато е сменяна верига или сме сваляли глава за ремонт все така сме правили и не е имало проблем ,а всеки път си го правим наново,че стария го губим някъде.