Страница 1 от 1

живот на дюзите като функция на налягането

Публикувано на: Пет Мар 01, 2013 6:47 am
от ogromnii
сравнително отскоро се занимавам с г.и. и нямам опит, не монтирам, само ремонтирам на редовни клиенти, но сякаш забелязвам тенденция колкото е по ниско работното налягане толкова по дълго да работят инжекторните рейки правилно. забелязвали ли сте нещо подобно?
първоначално ми направи впечатление че системите измислени да работят с ниско налягане са много стабилни във времето (изиджет, ланди), колите навъртат по 150-200 хиляди преди да се наложи смяна на компоненти, докато при другите рейките работят поносимо 30-60к.
последните две коли които правих настроих на диф.налягане около 1бар, с чувствително по дълги инжекторни времена и работят чудесно, дюзите работят по-меко (не щракат толкова шумно) :)
има ли някой подобни наблюдения или си внушавам?

Re: живот на дюзите като функция на налягането

Публикувано на: Пет Мар 01, 2013 11:21 am
от emzo
Aми то си го пише в спецификациите.
Работно налягане от 0,5 до 2 бара - валтекоподобни

Re: живот на дюзите като функция на налягането

Публикувано на: Съб Мар 02, 2013 2:32 pm
от mafiota
Може и да си прав колега, но според мен разлика от около 0,2..0,3бар. (dP) нагоре надоло не е фрапираща. Истината е, че , малко газаджии се заиграват с размера на дюзите при DdP=const за да получат определено газово време на ПХ. По-лесно е да врътнеш шестограма :)
Може би при Валтекоподобните инжектори по-голямо значение върху увелучаването на пробега оказва скъсяването на хода на буталцата.

Re: живот на дюзите като функция на налягането

Публикувано на: Съб Мар 02, 2013 8:39 pm
от ipivan
Живота на дюзите зависи от качеството на изработка и от качеството на газта.
Скоро сменях Раил Апач на едно такси на метан.Изкарали са 100 000км.Налягането беше 1,8 бара диференциално.