живот на дюзите като функция на налягането

- Пропан-бутан<br>
- Метан
Post Reply
ogromnii
КОЛЕГА
Posts: 727
Joined: Thu Oct 21, 2010 6:04 am
Location: софия, павлово

живот на дюзите като функция на налягането

Post by ogromnii »

сравнително отскоро се занимавам с г.и. и нямам опит, не монтирам, само ремонтирам на редовни клиенти, но сякаш забелязвам тенденция колкото е по ниско работното налягане толкова по дълго да работят инжекторните рейки правилно. забелязвали ли сте нещо подобно?
първоначално ми направи впечатление че системите измислени да работят с ниско налягане са много стабилни във времето (изиджет, ланди), колите навъртат по 150-200 хиляди преди да се наложи смяна на компоненти, докато при другите рейките работят поносимо 30-60к.
последните две коли които правих настроих на диф.налягане около 1бар, с чувствително по дълги инжекторни времена и работят чудесно, дюзите работят по-меко (не щракат толкова шумно) :)
има ли някой подобни наблюдения или си внушавам?
emzo
КОЛЕГА
Posts: 109
Joined: Thu Nov 06, 2008 11:49 am
Location: Стара Загора

Re: живот на дюзите като функция на налягането

Post by emzo »

Aми то си го пише в спецификациите.
Работно налягане от 0,5 до 2 бара - валтекоподобни
mafiota
КОЛЕГА
Posts: 145
Joined: Fri Aug 29, 2008 9:59 pm
Location: Козлодуй

Re: живот на дюзите като функция на налягането

Post by mafiota »

Може и да си прав колега, но според мен разлика от около 0,2..0,3бар. (dP) нагоре надоло не е фрапираща. Истината е, че , малко газаджии се заиграват с размера на дюзите при DdP=const за да получат определено газово време на ПХ. По-лесно е да врътнеш шестограма :)
Може би при Валтекоподобните инжектори по-голямо значение върху увелучаването на пробега оказва скъсяването на хода на буталцата.
Image
ipivan
КОЛЕГА
Posts: 1124
Joined: Wed May 05, 2010 9:03 pm
Location: Плевен

Re: живот на дюзите като функция на налягането

Post by ipivan »

Живота на дюзите зависи от качеството на изработка и от качеството на газта.
Скоро сменях Раил Апач на едно такси на метан.Изкарали са 100 000км.Налягането беше 1,8 бара диференциално.
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
Post Reply