Зов за помощ
Публикувано на: Съб Яну 12, 2008 2:32 am
Здравейте колеги,
Аз съм само на 23 години и съм решил активно да се занимавам с диагностика и диагностични проблеми. Имам под ръка FSA740 с KTS540. Понеже съм още прохождащ в тази област, а съм доста амбициран да се понауча на това-онова и къде с ваша помощ, къде с помоща на други колеги се надявам да постигна някакъв успех.
Мисля да започна с 2 проблема или по точно с 2 въпроса
1. Дойде едно Пежо 306 1.8 бензин за диагностика. Причините са - като е студена пали няма проблеми, загрее ли трудно пали, продължително въртене с подаване на газ запалва, но доста прекъсва. KTS-a показа грешка в датчика за температурата на охладителната течност. Логично. Смених го с нов който го дават по каталог и запалих. Старта беше добър без подаване на газ запали от раз.Поработи малко на място изгасих и реших пак да запаля,но уви върти и не пали. Пак закачих на KTS-a и пак същата грешка. На опцията "действителни стойности" на Температура на охлаждащата течност показва "-40" градуса. Та въпроса ми е може ли датчика да е прецакан, какви стойности на Ом-метъра трябва да показва при студен и топъл двигател и с какво съпротивление мога да симулирам на буксата, че двигателя е топъл за да видя дали ще запали без проблеми.
И втория ми въпрос е Как се мери датчик на ABS дали е читав или не?
Найстина ще съм много благодарен на отзовалите се да помогнат на един кандидат ентусиаст диагностик
Аз съм само на 23 години и съм решил активно да се занимавам с диагностика и диагностични проблеми. Имам под ръка FSA740 с KTS540. Понеже съм още прохождащ в тази област, а съм доста амбициран да се понауча на това-онова и къде с ваша помощ, къде с помоща на други колеги се надявам да постигна някакъв успех.
Мисля да започна с 2 проблема или по точно с 2 въпроса
1. Дойде едно Пежо 306 1.8 бензин за диагностика. Причините са - като е студена пали няма проблеми, загрее ли трудно пали, продължително въртене с подаване на газ запалва, но доста прекъсва. KTS-a показа грешка в датчика за температурата на охладителната течност. Логично. Смених го с нов който го дават по каталог и запалих. Старта беше добър без подаване на газ запали от раз.Поработи малко на място изгасих и реших пак да запаля,но уви върти и не пали. Пак закачих на KTS-a и пак същата грешка. На опцията "действителни стойности" на Температура на охлаждащата течност показва "-40" градуса. Та въпроса ми е може ли датчика да е прецакан, какви стойности на Ом-метъра трябва да показва при студен и топъл двигател и с какво съпротивление мога да симулирам на буксата, че двигателя е топъл за да видя дали ще запали без проблеми.
И втория ми въпрос е Как се мери датчик на ABS дали е читав или не?
Найстина ще съм много благодарен на отзовалите се да помогнат на един кандидат ентусиаст диагностик