Страница 1 от 2

Зов за помощ

Публикувано на: Съб Яну 12, 2008 2:32 am
от BaHka
Здравейте колеги,
Аз съм само на 23 години и съм решил активно да се занимавам с диагностика и диагностични проблеми. Имам под ръка FSA740 с KTS540. Понеже съм още прохождащ в тази област, а съм доста амбициран да се понауча на това-онова и къде с ваша помощ, къде с помоща на други колеги се надявам да постигна някакъв успех. :D

Мисля да започна с 2 проблема или по точно с 2 въпроса

1. Дойде едно Пежо 306 1.8 бензин за диагностика. Причините са - като е студена пали няма проблеми, загрее ли трудно пали, продължително въртене с подаване на газ запалва, но доста прекъсва. KTS-a показа грешка в датчика за температурата на охладителната течност. Логично. Смених го с нов който го дават по каталог и запалих. Старта беше добър без подаване на газ запали от раз.Поработи малко на място изгасих и реших пак да запаля,но уви върти и не пали. Пак закачих на KTS-a и пак същата грешка. На опцията "действителни стойности" на Температура на охлаждащата течност показва "-40" градуса. Та въпроса ми е може ли датчика да е прецакан, какви стойности на Ом-метъра трябва да показва при студен и топъл двигател и с какво съпротивление мога да симулирам на буксата, че двигателя е топъл за да видя дали ще запали без проблеми.

И втория ми въпрос е Как се мери датчик на ABS дали е читав или не?

Найстина ще съм много благодарен на отзовалите се да помогнат на един кандидат ентусиаст диагностик :)

Публикувано на: Съб Яну 12, 2008 3:29 am
от venelek
Провери кабелите до ЕКУ-то.
Ползвай някоя програма като АУТОДАТА например,там ги пише тия работи за съпротивления и т.н.
Успех.

Re: Зов за помощ

Публикувано на: Нед Яну 13, 2008 12:05 am
от cougar
Колега датчик ABS се мери с осцилоскоп, а съпротивлението на датчика е променливо според температурата колкото загрява съпротивлението намаля, точни стойност изкарай от аутодата или някоя друга програма която имаш, и без да се обиждаш ама нямаш грам основа откъм диагностика за сега , от кои град си колега???

Re: :)

Публикувано на: Нед Яну 13, 2008 2:26 am
от BaHka
Колега cougar аз съм си казал, че съм доста бос в тая област, но имам голямо желание да се науча и къде с ваша помощ къде с на някой друг мисля да постигна някви резултати. Аз съм от Силистра. Проблема с Пежото е решен. Оказа се, че е имало още един датчик за температурата,който е няма да казвам къде наврян и който е за лампата на таблото. Буксата му се беше откачила и оттам тия феноменални стойности. Сега всичко е добре и това ми беше първата поправена кола в тази област :). От Силистра съм

П.С. Колега нали затова е този форум за да си помагаме?

Re: :)

Публикувано на: Нед Яну 13, 2008 3:08 am
от cougar
Естествено ,че е за това форума колега :) , скоро ли си купи техниката , FSA-то на какви пари ти излезе ? иначе добре си се насочил към БОШ като техника, има справочници за всички датчици и примерните осцилограми как трябва да изглеждат и начина на измерване ,вземи един такъв ще ти помогне в началото

Re: Зов за помощ

Публикувано на: Пет Яну 18, 2008 11:23 pm
от stefan
Имам спомен, че някои ECU -та "на контакт" не показват реалните стойности , а фабрично зададени стартови стойности

Re: Зов за помощ

Публикувано на: Съб Яну 19, 2008 1:40 am
от Dago
Така е.Като например Алфа 156. При подаден контакт показва -33 градуса,като запали всичко си идва на мястото.

Re: Зов за помощ

Публикувано на: Съб Яну 19, 2008 10:55 am
от Aleksandrov
Да но при пежо на контакт стойностите са си реални

Re: Зов за помощ

Публикувано на: Сря Яну 23, 2008 11:40 pm
от Dago
Aleksandrov написа:Да но при пежо на контакт стойностите са си реални
При почти всички автомобили,когато си на контакт и се свържеш с компа,ти показва реални стойности.Алфа 156 за температура на водата показва -33 градуса(май и за въздуха),когато си на контакт.След като запали си показва реални стойности.Давам я като пример за изключение.

Re: Зов за помощ

Публикувано на: Чет Яну 24, 2008 7:37 pm
от BaHka
Днес дойде една Лагуна за диагностика на АБС-а. Закачам я уж както трябва, прочетох грешките на двг-то и като се опитах АБС-а неможах да го прочета. Изписва "Не е намерена система" и отдолу още 3 системи "ревервни", но като се опитам да вляза в тях и изписва, че връзката се е разпаднала.И да е на контакт пробвах и да не е на контакт пробвах но безуспешно. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем? Благодаря на отзовалите се!!!

Re: Зов за помощ

Публикувано на: Пет Яну 25, 2008 7:53 am
от YuliGeorgiev
В пакета ти на KTS-а отключен ли ти е ABS-а?
А и все пак KTS-а не е всесилен. :(

Re: Зов за помощ

Публикувано на: Пет Яну 25, 2008 4:09 pm
от hristo
В Рено много често ми се случва да има проблем с комуникацията с блока на АВС.Първото нещо което правя е да почистя куплунга на АБС, ако и след това не става опитвам да се свържа дирекно от куплунга на АВС през К-линията.
На лагуната са избрали много подходящо място за АБС :lol: :lol: :lol:

Re: Зов за помощ

Публикувано на: Пет Яну 25, 2008 6:19 pm
от VOLUMAX
hristo написа: На лагуната са избрали много подходящо място за АБС :lol: :lol: :lol:
Да стига да нямаш проблеми с челните стойки :lol: :lol: :lol:

Re: Зов за помощ

Публикувано на: Пон Фев 11, 2008 11:12 pm
от BaHka
Колеги, днес дойде при мен една Корса Б 2000 година 1.2 16V за диагностика. Даде ми грешка "Р1405 Електроагнитен клапан за рециркулация на отработените газове" (дано да не греша). Доколкото ми е известно трябва да го отворя и да го почистя от нагар-а тоя клапан или греша? Има ли някаква особеност и дали е от него проблема? Приемам всякакви насоки. Благодаря ви предварително!!!

Re: Зов за помощ

Публикувано на: Вто Фев 12, 2008 2:48 am
от automax
почисти.