Ауди 100 проблем със ниските...

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
Post Reply
traqnsavov
КОЛЕГА
Posts: 350
Joined: Wed Jul 22, 2009 5:01 pm
Location: Варна

Ауди 100 проблем със ниските...

Post by traqnsavov »

Дойде едно ауди дърто :? :shock: механична инжекция с компютър за управление..

Та има един клапан за ниските обороти като я закача за осцилоскопа една минута работи и импулсите се губят колата почва да вдига обороти, като рестартираш компа се оправя пак за малко..

Мисля че е от компа направо съм без идея чесно.. :cry: :cry:

Тея клапани със ШИМ модулатор ли са някой има ли представа..
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
bobigas
КОЛЕГА
Posts: 123
Joined: Sun Oct 19, 2008 10:04 am
Location: гр.Самоков

Re: Ауди 100 проблем със ниските...

Post by bobigas »

Колега само това успях да изровя като сигнал за управление на клапана за празен ход.
http://prikachi.com/files/1384428S.jpg
Провери също и превключватела за празен ход който е отдолу на дроселовата клапа,доста често и той създава проблеми.
traqnsavov
КОЛЕГА
Posts: 350
Joined: Wed Jul 22, 2009 5:01 pm
Location: Варна

Re: Ауди 100 проблем със ниските...

Post by traqnsavov »

Точно такъв е 5 секунди и колата работи идеално....
После става права черта __________________________________ и колата спира да работи..
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
gt40
КОЛЕГА
Posts: 388
Joined: Mon Oct 13, 2008 7:06 pm
Location: София

Re: Ауди 100 проблем със ниските...

Post by gt40 »

Тия KE-Jetronic имат и кодове за грешки. Вярно, че повечето са мигащи, ама е нещо. Освен, ако не е много старо (не си дал код на мотора). TP е с два ключа: затворен дросел и напълно отворен. Другото, което създава проблем, е потенциометъра на дебитомера.
Успех!
VOLUMAX
КОЛЕГА
Posts: 222
Joined: Thu Jan 19, 2006 9:25 pm
Location: РУСЕ
Contact:

Re: Ауди 100 проблем със ниските...

Post by VOLUMAX »

Управлението на клапана за празен ход спира заради отклонение в напрежението на потенциометъра на дебитомерната клапа !
Това спиране е един вид сервизен режим ... ако дросела ти е настроен адекватно то при спиране на управлението на моторчето оборотите на
празен ход трябва да бъдат аколо 1100 rpm .
За да имаш активен контрол на празния ход трябва първо да регулираш адекватна смес на празен ход и след това да докараш напрежение от потенциометъра
от 0.4 до 0.6 волта ! Разбирасе провери дали потенциометъра е изряден защото това им е слабо място (изтриват се пътечките )
Всички тия настройки трябва да бъдат извършени на горещ мотор и на разкачена ламбда сонда ( ако има такава ) :?:

Ехх спомени спомени :D
КТМ is the BEST fuck the rest !
niki
КОЛЕГА
Posts: 61
Joined: Fri Jan 20, 2006 12:04 pm
Location: София

Re: Ауди 100 проблем със ниските...

Post by niki »

На КЕ на Мерцедес при тотално дефектен потенциометър (счупени пера) - регулатора на пр. ход продължава да работи, т.е. не се влияе директно от положението на пот. на дебитомера. Аз бих пробвал дали при откачен пот. на дебитомера пак не държи обороти за да съм сигурен, че няма общо. Дебитомерът според мен е по-важен за работата на електрохиравличния регулатор. Ключът на пр. ход трябва да е затворен за да работи коректно тоя регулатор на пр. ход. Възможно е наистина компа да се шашка..
rangel1
КОЛЕГА
Posts: 630
Joined: Mon Apr 20, 2009 6:36 pm
Location: Русе

Re: Ауди 100 проблем със ниските...

Post by rangel1 »

:roll:
Last edited by rangel1 on Sun Mar 14, 2010 10:19 pm, edited 1 time in total.
Aspar
КОЛЕГА
Posts: 148
Joined: Mon Feb 09, 2009 7:57 pm
Contact:

Re: Ауди 100 проблем със ниските...

Post by Aspar »

VOLUMAX wrote:Управлението на клапана за празен ход спира заради отклонение в напрежението на потенциометъра на дебитомерната клапа !
Това спиране е един вид сервизен режим ... ако дросела ти е настроен адекватно то при спиране на управлението на моторчето оборотите на
празен ход трябва да бъдат аколо 1100 rpm .
За да имаш активен контрол на празния ход трябва първо да регулираш адекватна смес на празен ход и след това да докараш напрежение от потенциометъра
от 0.4 до 0.6 волта ! Разбирасе провери дали потенциометъра е изряден защото това им е слабо място (изтриват се пътечките )
Всички тия настройки трябва да бъдат извършени на горещ мотор и на разкачена ламбда сонда ( ако има такава ) :?:

Ехх спомени спомени :D
100% Това е проблема
traqnsavov
КОЛЕГА
Posts: 350
Joined: Wed Jul 22, 2009 5:01 pm
Location: Варна

Re: Ауди 100 проблем със ниските...

Post by traqnsavov »

На клапата няма потенчиометър тоест TPS липсва..
Има само две кючета работят и това е..
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
bobigas
КОЛЕГА
Posts: 123
Joined: Sun Oct 19, 2008 10:04 am
Location: гр.Самоков

Re: Ауди 100 проблем със ниските...

Post by bobigas »

Колега колегата VOLUMAX пише за потенциометъра за клапата на инжекциона(дебитомерната клапа)
http://prikachi.com/files/1386382t.jpg
traqnsavov
КОЛЕГА
Posts: 350
Joined: Wed Jul 22, 2009 5:01 pm
Location: Варна

Re: Ауди 100 проблем със ниските...

Post by traqnsavov »

аха :wink: :)
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
sporttech
КОЛЕГА
Posts: 77
Joined: Tue May 05, 2009 12:56 pm
Location: Прага
Contact:

Re: Ауди 100 проблем със ниските...

Post by sporttech »

.... колко е дърто това ауди ? .... код на мотора ?
.... повечето от 100-тиците с КЕ могат да се четат с вагком и има даже живи данни в ADC вид в група 000 , а ако е KE мотроник има даже и интерпретирани стойности в 001
.... отвори ELSA там е описана цялата проверка и официалните варианти за настройки
.... изключването на ламбда сондата не ти гарантира 0 ток през клапана за управляващо налягане .... за да изключиш ламбда контрола трябва освен сондата , да изключиш и захранването на компютъра за няколко секунди , като преди това си проверил датчици за тампература , ключетата на дросела , аванс , маси и т.н. ..... след това трябва да си направиш механичните настройки на дебитомера от двата шестограма .... и чак след това се настройва потенциометъра , като и той обикновено има две настройки ...
.... тази права линия на управлението на клапана за ПХ , на 0 или 12V стои ?
.... ако не си представяш как работи тази система , по-добре прочети внимателно литературата по въпроса , защото като я разчовъркаш само по съвети от форумите има голяма вероятност да стане по-зле на финала .....
traqnsavov
КОЛЕГА
Posts: 350
Joined: Wed Jul 22, 2009 5:01 pm
Location: Варна

Re: Ауди 100 проблем със ниските...

Post by traqnsavov »

На 12 волта стои мерено от към линията на компютъра, тоест от към комутацията..

Ето поиграх си да направя едно гифче, това са стойностите който ги дава измерено от към клапана за въздух за ниските..
Image
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
veli
КОЛЕГА
Posts: 58
Joined: Wed Apr 09, 2008 12:42 am
Location: Хасково

Re: Ауди 100 проблем със ниските...

Post by veli »

Отвори ЕКУ,провери управлението на тр.,провери масата на тр.!
traqnsavov
КОЛЕГА
Posts: 350
Joined: Wed Jul 22, 2009 5:01 pm
Location: Варна

Re: Ауди 100 проблем със ниските...

Post by traqnsavov »

Тя там е горяла инсталацията компа е постопен, казах му че не мога да я оправя не съм му взел пари естественно..
Някой друг да се занимава с нея.. :?
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Post Reply