Ауди 100 проблем със ниските...
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 350
- Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
- Местоположение: Варна
Ауди 100 проблем със ниските...
Дойде едно ауди дърто механична инжекция с компютър за управление..
Та има един клапан за ниските обороти като я закача за осцилоскопа една минута работи и импулсите се губят колата почва да вдига обороти, като рестартираш компа се оправя пак за малко..
Мисля че е от компа направо съм без идея чесно..
Тея клапани със ШИМ модулатор ли са някой има ли представа..
Та има един клапан за ниските обороти като я закача за осцилоскопа една минута работи и импулсите се губят колата почва да вдига обороти, като рестартираш компа се оправя пак за малко..
Мисля че е от компа направо съм без идея чесно..
Тея клапани със ШИМ модулатор ли са някой има ли представа..
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Re: Ауди 100 проблем със ниските...
Колега само това успях да изровя като сигнал за управление на клапана за празен ход.
http://prikachi.com/files/1384428S.jpg
Провери също и превключватела за празен ход който е отдолу на дроселовата клапа,доста често и той създава проблеми.
http://prikachi.com/files/1384428S.jpg
Провери също и превключватела за празен ход който е отдолу на дроселовата клапа,доста често и той създава проблеми.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 350
- Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
- Местоположение: Варна
Re: Ауди 100 проблем със ниските...
Точно такъв е 5 секунди и колата работи идеално....
После става права черта __________________________________ и колата спира да работи..
После става права черта __________________________________ и колата спира да работи..
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Re: Ауди 100 проблем със ниските...
Тия KE-Jetronic имат и кодове за грешки. Вярно, че повечето са мигащи, ама е нещо. Освен, ако не е много старо (не си дал код на мотора). TP е с два ключа: затворен дросел и напълно отворен. Другото, което създава проблем, е потенциометъра на дебитомера.
Успех!
Успех!
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 222
- Регистриран на: Чет Яну 19, 2006 9:25 pm
- Местоположение: РУСЕ
- Обратна връзка:
Re: Ауди 100 проблем със ниските...
Управлението на клапана за празен ход спира заради отклонение в напрежението на потенциометъра на дебитомерната клапа !
Това спиране е един вид сервизен режим ... ако дросела ти е настроен адекватно то при спиране на управлението на моторчето оборотите на
празен ход трябва да бъдат аколо 1100 rpm .
За да имаш активен контрол на празния ход трябва първо да регулираш адекватна смес на празен ход и след това да докараш напрежение от потенциометъра
от 0.4 до 0.6 волта ! Разбирасе провери дали потенциометъра е изряден защото това им е слабо място (изтриват се пътечките )
Всички тия настройки трябва да бъдат извършени на горещ мотор и на разкачена ламбда сонда ( ако има такава )
Ехх спомени спомени
Това спиране е един вид сервизен режим ... ако дросела ти е настроен адекватно то при спиране на управлението на моторчето оборотите на
празен ход трябва да бъдат аколо 1100 rpm .
За да имаш активен контрол на празния ход трябва първо да регулираш адекватна смес на празен ход и след това да докараш напрежение от потенциометъра
от 0.4 до 0.6 волта ! Разбирасе провери дали потенциометъра е изряден защото това им е слабо място (изтриват се пътечките )
Всички тия настройки трябва да бъдат извършени на горещ мотор и на разкачена ламбда сонда ( ако има такава )
Ехх спомени спомени
КТМ is the BEST fuck the rest !
Re: Ауди 100 проблем със ниските...
На КЕ на Мерцедес при тотално дефектен потенциометър (счупени пера) - регулатора на пр. ход продължава да работи, т.е. не се влияе директно от положението на пот. на дебитомера. Аз бих пробвал дали при откачен пот. на дебитомера пак не държи обороти за да съм сигурен, че няма общо. Дебитомерът според мен е по-важен за работата на електрохиравличния регулатор. Ключът на пр. ход трябва да е затворен за да работи коректно тоя регулатор на пр. ход. Възможно е наистина компа да се шашка..
Re: Ауди 100 проблем със ниските...
Последно промяна от rangel1 на Нед Мар 14, 2010 10:19 pm, променено общо 1 път.
Re: Ауди 100 проблем със ниските...
100% Това е проблемаVOLUMAX написа:Управлението на клапана за празен ход спира заради отклонение в напрежението на потенциометъра на дебитомерната клапа !
Това спиране е един вид сервизен режим ... ако дросела ти е настроен адекватно то при спиране на управлението на моторчето оборотите на
празен ход трябва да бъдат аколо 1100 rpm .
За да имаш активен контрол на празния ход трябва първо да регулираш адекватна смес на празен ход и след това да докараш напрежение от потенциометъра
от 0.4 до 0.6 волта ! Разбирасе провери дали потенциометъра е изряден защото това им е слабо място (изтриват се пътечките )
Всички тия настройки трябва да бъдат извършени на горещ мотор и на разкачена ламбда сонда ( ако има такава )
Ехх спомени спомени
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 350
- Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
- Местоположение: Варна
Re: Ауди 100 проблем със ниските...
На клапата няма потенчиометър тоест TPS липсва..
Има само две кючета работят и това е..
Има само две кючета работят и това е..
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Re: Ауди 100 проблем със ниските...
Колега колегата VOLUMAX пише за потенциометъра за клапата на инжекциона(дебитомерната клапа)
http://prikachi.com/files/1386382t.jpg
http://prikachi.com/files/1386382t.jpg
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 350
- Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
- Местоположение: Варна
Re: Ауди 100 проблем със ниските...
аха
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 77
- Регистриран на: Вто Май 05, 2009 12:56 pm
- Местоположение: Прага
- Обратна връзка:
Re: Ауди 100 проблем със ниските...
.... колко е дърто това ауди ? .... код на мотора ?
.... повечето от 100-тиците с КЕ могат да се четат с вагком и има даже живи данни в ADC вид в група 000 , а ако е KE мотроник има даже и интерпретирани стойности в 001
.... отвори ELSA там е описана цялата проверка и официалните варианти за настройки
.... изключването на ламбда сондата не ти гарантира 0 ток през клапана за управляващо налягане .... за да изключиш ламбда контрола трябва освен сондата , да изключиш и захранването на компютъра за няколко секунди , като преди това си проверил датчици за тампература , ключетата на дросела , аванс , маси и т.н. ..... след това трябва да си направиш механичните настройки на дебитомера от двата шестограма .... и чак след това се настройва потенциометъра , като и той обикновено има две настройки ...
.... тази права линия на управлението на клапана за ПХ , на 0 или 12V стои ?
.... ако не си представяш как работи тази система , по-добре прочети внимателно литературата по въпроса , защото като я разчовъркаш само по съвети от форумите има голяма вероятност да стане по-зле на финала .....
.... повечето от 100-тиците с КЕ могат да се четат с вагком и има даже живи данни в ADC вид в група 000 , а ако е KE мотроник има даже и интерпретирани стойности в 001
.... отвори ELSA там е описана цялата проверка и официалните варианти за настройки
.... изключването на ламбда сондата не ти гарантира 0 ток през клапана за управляващо налягане .... за да изключиш ламбда контрола трябва освен сондата , да изключиш и захранването на компютъра за няколко секунди , като преди това си проверил датчици за тампература , ключетата на дросела , аванс , маси и т.н. ..... след това трябва да си направиш механичните настройки на дебитомера от двата шестограма .... и чак след това се настройва потенциометъра , като и той обикновено има две настройки ...
.... тази права линия на управлението на клапана за ПХ , на 0 или 12V стои ?
.... ако не си представяш как работи тази система , по-добре прочети внимателно литературата по въпроса , защото като я разчовъркаш само по съвети от форумите има голяма вероятност да стане по-зле на финала .....
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 350
- Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
- Местоположение: Варна
Re: Ауди 100 проблем със ниските...
На 12 волта стои мерено от към линията на компютъра, тоест от към комутацията..
Ето поиграх си да направя едно гифче, това са стойностите който ги дава измерено от към клапана за въздух за ниските..
Ето поиграх си да направя едно гифче, това са стойностите който ги дава измерено от към клапана за въздух за ниските..
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Re: Ауди 100 проблем със ниските...
Отвори ЕКУ,провери управлението на тр.,провери масата на тр.!
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 350
- Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
- Местоположение: Варна
Re: Ауди 100 проблем със ниските...
Тя там е горяла инсталацията компа е постопен, казах му че не мога да я оправя не съм му взел пари естественно..
Някой друг да се занимава с нея..
Някой друг да се занимава с нея..
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.