Пежо 806-много трудно пали студена

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
venelek
КОЛЕГА
Мнения: 535
Регистриран на: Вто Яну 30, 2007 5:20 pm
Местоположение: Исперих

Пежо 806-много трудно пали студена

Мнение от venelek »

Мотора е RGX 2.0 турбо производство 1999г.С монтиран газов инжекцион.

Нова бенз.помпа и филтър.Запалването е отлично.При въртене на стартер отначало впръсква 10м.сек после пада на около 4 и след като загрее на 2.Дюзите са мити на ултразвук.
На контакт,на актуални стойности показва -33 градуса на водата и на въздуха,а след като запали стойностите си ги показва нормално.Това дали е още един от бъговете на КТС.
След като запали веднъж и загрее малко няма никакви проблеми ,работи перфектно а паленето става на четвърт оборот.
Помагайте че нещо изтървам.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1719
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: Пежо 806-много трудно пали студена

Мнение от bobolin4o »

1. Миенето на дюзите на ултразвук не е 100% гаранция, че те са О'к.
2. Че помпата е сменена стана ясно, какво е фактически налягането в рейла и като стои дълго угасена държи ли го?
3. Регулирани клапани?
4. Не е бъг на КТС, а на ЕКУ на двигателя, и не само на това Пежо...
TuningMaster Изображение
0887 704 900
ivangas11
Мнения: 19
Регистриран на: Пон Ное 02, 2009 8:26 pm

Re: Пежо 806-много трудно пали студена

Мнение от ivangas11 »

лоша регулировка на г.и. в ниски обороти
ivangas11
Мнения: 19
Регистриран на: Пон Ное 02, 2009 8:26 pm

Re: Пежо 806-много трудно пали студена

Мнение от ivangas11 »

разгледаи корекцията по о2 сензор в ниски ивисоки обороти
oem
КОЛЕГА
Мнения: 290
Регистриран на: Пет Юли 23, 2010 11:53 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Пежо 806-много трудно пали студена

Мнение от oem »

Като запали какво прави? Тресе ли? Падат оборотите на 500 - 600? Дай повече инфо. Като подадеш газ мъчи ли се да гасне? Мотора буботи ли?
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
gt40
КОЛЕГА
Мнения: 387
Регистриран на: Пон Окт 13, 2008 7:06 pm
Местоположение: София

Re: Пежо 806-много трудно пали студена

Мнение от gt40 »

Провери състоянието на клапана завентилация на резорвоара. Какво е състоянието на мотора, че турботата има пада компресията и хич не палят?
venelek
КОЛЕГА
Мнения: 535
Регистриран на: Вто Яну 30, 2007 5:20 pm
Местоположение: Исперих

Re: Пежо 806-много трудно пали студена

Мнение от venelek »

След смяна на новата помпа с нова помпа,проблема е отстранен. :oops:
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
gt40
КОЛЕГА
Мнения: 387
Регистриран на: Пон Окт 13, 2008 7:06 pm
Местоположение: София

Re: Пежо 806-много трудно пали студена

Мнение от gt40 »

Тази гадна помпа да не е китайче? Не показваше ли занижено налягане?
На един Крайслер Стратус сменях помпа, човека си якупи пакетирана като испанска: 3 месеца и изчезна налягане и дебит. Носи ми от друг магазин италянска като вътре се оказа същия пакетаж. Сваля се резорвоара на този китук за смяна и новата помпата не дава налягане?! Пак долу варела. За 100 лв токоз. Намерих му втора употреба и засега работи. Поне до морето издържа и се върна.
venelek
КОЛЕГА
Мнения: 535
Регистриран на: Вто Яну 30, 2007 5:20 pm
Местоположение: Исперих

Re: Пежо 806-много трудно пали студена

Мнение от venelek »

Уж няква испанска помпата.А налягане прави но след дълаг престой го изтърва обратно.
За пореден път се убедих че и на новото не може да се вярва.
Забравих да благодаря на всички отзовали се.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
Публикувай отговор