Мотора е RGX 2.0 турбо производство 1999г.С монтиран газов инжекцион.
Нова бенз.помпа и филтър.Запалването е отлично.При въртене на стартер отначало впръсква 10м.сек после пада на около 4 и след като загрее на 2.Дюзите са мити на ултразвук.
На контакт,на актуални стойности показва -33 градуса на водата и на въздуха,а след като запали стойностите си ги показва нормално.Това дали е още един от бъговете на КТС.
След като запали веднъж и загрее малко няма никакви проблеми ,работи перфектно а паленето става на четвърт оборот.
Помагайте че нещо изтървам.
Пежо 806-много трудно пали студена
Пежо 806-много трудно пали студена
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Пежо 806-много трудно пали студена
1. Миенето на дюзите на ултразвук не е 100% гаранция, че те са О'к.
2. Че помпата е сменена стана ясно, какво е фактически налягането в рейла и като стои дълго угасена държи ли го?
3. Регулирани клапани?
4. Не е бъг на КТС, а на ЕКУ на двигателя, и не само на това Пежо...
2. Че помпата е сменена стана ясно, какво е фактически налягането в рейла и като стои дълго угасена държи ли го?
3. Регулирани клапани?
4. Не е бъг на КТС, а на ЕКУ на двигателя, и не само на това Пежо...
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: Пежо 806-много трудно пали студена
лоша регулировка на г.и. в ниски обороти
Re: Пежо 806-много трудно пали студена
разгледаи корекцията по о2 сензор в ниски ивисоки обороти
Re: Пежо 806-много трудно пали студена
Като запали какво прави? Тресе ли? Падат оборотите на 500 - 600? Дай повече инфо. Като подадеш газ мъчи ли се да гасне? Мотора буботи ли?
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
O.E.Motorsport - tuning & innovation
Re: Пежо 806-много трудно пали студена
Провери състоянието на клапана завентилация на резорвоара. Какво е състоянието на мотора, че турботата има пада компресията и хич не палят?
Re: Пежо 806-много трудно пали студена
След смяна на новата помпа с нова помпа,проблема е отстранен.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
Re: Пежо 806-много трудно пали студена
Тази гадна помпа да не е китайче? Не показваше ли занижено налягане?
На един Крайслер Стратус сменях помпа, човека си якупи пакетирана като испанска: 3 месеца и изчезна налягане и дебит. Носи ми от друг магазин италянска като вътре се оказа същия пакетаж. Сваля се резорвоара на този китук за смяна и новата помпата не дава налягане?! Пак долу варела. За 100 лв токоз. Намерих му втора употреба и засега работи. Поне до морето издържа и се върна.
На един Крайслер Стратус сменях помпа, човека си якупи пакетирана като испанска: 3 месеца и изчезна налягане и дебит. Носи ми от друг магазин италянска като вътре се оказа същия пакетаж. Сваля се резорвоара на този китук за смяна и новата помпата не дава налягане?! Пак долу варела. За 100 лв токоз. Намерих му втора употреба и засега работи. Поне до морето издържа и се върна.
Re: Пежо 806-много трудно пали студена
Уж няква испанска помпата.А налягане прави но след дълаг престой го изтърва обратно.
За пореден път се убедих че и на новото не може да се вярва.
Забравих да благодаря на всички отзовали се.
За пореден път се убедих че и на новото не може да се вярва.
Забравих да благодаря на всички отзовали се.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!