Ама тук не става въпрос за коли с газово и емулирани сонди...
Тук става въпрос за коли на бензин без газова уредба, кола дето не е помирисвала газ и с неработещо нещо по системата я сонди я катализатор..
Колеги трябва ми графика на работещи ламбди сонди..
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 350
- Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
- Местоположение: Варна
Re: Колеги трябва ми графика на работещи ламбди сонди..
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Колеги трябва ми графика на работещи ламбди сонди..
А за какво тогава са ти тези графики?
Ако има проблем с катализатора или сондите колата си го пише -проверяваш жиците,сменяш и си готов.Нищо от трите не може да се ремонтира
Ако искаш да разбереш как работят -доста трябва да ти обяснявам и трябва да си добър в математиката.
Ако има проблем с катализатора или сондите колата си го пише -проверяваш жиците,сменяш и си готов.Нищо от трите не може да се ремонтира
Ако искаш да разбереш как работят -доста трябва да ти обяснявам и трябва да си добър в математиката.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: Колеги трябва ми графика на работещи ламбди сонди..
Ето линк http://alflash.com.ua/ - сайта е много подробен и професионален за диагностика
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Колеги трябва ми графика на работещи ламбди сонди..
Да сайта е доста подробен,макар и само за сондите малко автомобили.
Въпросът е ,че неразбрах защо колегата търси графики на 1-ва и 2-ра сонда
Диагностицирането им е елементарно А ако е за емулация :
Този сайт прочетен внимателно също го доказва,цитирам: когато компа не вижда адекватна реакция от страна на ламбда сондата спрямо неговите опити за регулировка на горивото,и без да записва никаква грешка колата невърви и харчи повече.Не гарантирам за точноста на превода но смисъла е 100% този.
Аз много рядко ги меря.Повече трябва да се обръща внимание на изходящите газове и актуалните показания в компа.
Като пример мога да кажа за едно сеатче BBY двигател с оплакване че след 10-тина километра нормално каране светва чека и става мудна и не държи оборотите.Грешките бяха ламда сонда преди катализатора и потока на егра,някъде бяха сменили и двете безрезултатно и изчистили дросела.Катализаторите бяха на място.1-вата сонда е широколентова, а втората се движеше м/у 0,1-0,8 волта.Останалите данни бяха в норма.Газовете също.
След няколко часа анализ на реалните стойности отворихме катализаторите -втория беше перфектен ,а първия-в изпускателния колектор от горната страна(метален)беше 50 % постопен.Виждаше се само през дупката за ламбда сондата,иначе отдолу си беше перфектен.С помоща на една бургия му направихме 5-6 дупки за нормална проходимост без да го отстраняваме напълно а втория си го оставихме.След тази интервенция тези грешки изчезнаха и се появи 17953 или P1545, сменихме наглед(по актуални стойности,замервания и обучения) здрава дроселна клапа,обучихме я пак и проблема се реши.
Въпросът е ,че неразбрах защо колегата търси графики на 1-ва и 2-ра сонда
Диагностицирането им е елементарно А ако е за емулация :
Този сайт прочетен внимателно също го доказва,цитирам: когато компа не вижда адекватна реакция от страна на ламбда сондата спрямо неговите опити за регулировка на горивото,и без да записва никаква грешка колата невърви и харчи повече.Не гарантирам за точноста на превода но смисъла е 100% този.
Аз много рядко ги меря.Повече трябва да се обръща внимание на изходящите газове и актуалните показания в компа.
Като пример мога да кажа за едно сеатче BBY двигател с оплакване че след 10-тина километра нормално каране светва чека и става мудна и не държи оборотите.Грешките бяха ламда сонда преди катализатора и потока на егра,някъде бяха сменили и двете безрезултатно и изчистили дросела.Катализаторите бяха на място.1-вата сонда е широколентова, а втората се движеше м/у 0,1-0,8 волта.Останалите данни бяха в норма.Газовете също.
След няколко часа анализ на реалните стойности отворихме катализаторите -втория беше перфектен ,а първия-в изпускателния колектор от горната страна(метален)беше 50 % постопен.Виждаше се само през дупката за ламбда сондата,иначе отдолу си беше перфектен.С помоща на една бургия му направихме 5-6 дупки за нормална проходимост без да го отстраняваме напълно а втория си го оставихме.След тази интервенция тези грешки изчезнаха и се появи 17953 или P1545, сменихме наглед(по актуални стойности,замервания и обучения) здрава дроселна клапа,обучихме я пак и проблема се реши.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67