Колеги трябва ми графика на работещи ламбди сонди..

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
traqnsavov
КОЛЕГА
Мнения: 350
Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
Местоположение: Варна

Re: Колеги трябва ми графика на работещи ламбди сонди..

Мнение от traqnsavov »

Ама тук не става въпрос за коли с газово и емулирани сонди...

Тук става въпрос за коли на бензин без газова уредба, кола дето не е помирисвала газ и с неработещо нещо по системата я сонди я катализатор..
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 2273
Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Колеги трябва ми графика на работещи ламбди сонди..

Мнение от ivanovbg »

А за какво тогава са ти тези графики?
Ако има проблем с катализатора или сондите колата си го пише -проверяваш жиците,сменяш и си готов.Нищо от трите не може да се ремонтира :lol:
Ако искаш да разбереш как работят -доста трябва да ти обяснявам и трябва да си добър в математиката.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
tzwetomir
Мнения: 3
Регистриран на: Пет Май 18, 2007 8:10 pm

Re: Колеги трябва ми графика на работещи ламбди сонди..

Мнение от tzwetomir »

Ето линк http://alflash.com.ua/ - сайта е много подробен и професионален за диагностика
ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 2273
Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Колеги трябва ми графика на работещи ламбди сонди..

Мнение от ivanovbg »

Да сайта е доста подробен,макар и само за сондите малко автомобили.
Въпросът е ,че неразбрах защо колегата търси графики на 1-ва и 2-ра сонда :cry:
Диагностицирането им е елементарно :lol: А ако е за емулация :
Този сайт прочетен внимателно също го доказва,цитирам: когато компа не вижда адекватна реакция от страна на ламбда сондата спрямо неговите опити за регулировка на горивото,и без да записва никаква грешка колата невърви и харчи повече.Не гарантирам за точноста на превода но смисъла е 100% този.
Аз много рядко ги меря.Повече трябва да се обръща внимание на изходящите газове и актуалните показания в компа.
Като пример мога да кажа за едно сеатче BBY двигател с оплакване че след 10-тина километра нормално каране светва чека и става мудна и не държи оборотите.Грешките бяха ламда сонда преди катализатора и потока на егра,някъде бяха сменили и двете безрезултатно и изчистили дросела.Катализаторите бяха на място.1-вата сонда е широколентова, а втората се движеше м/у 0,1-0,8 волта.Останалите данни бяха в норма.Газовете също.
След няколко часа анализ на реалните стойности отворихме катализаторите -втория беше перфектен ,а първия-в изпускателния колектор от горната страна(метален)беше 50 % постопен.Виждаше се само през дупката за ламбда сондата,иначе отдолу си беше перфектен.С помоща на една бургия му направихме 5-6 дупки за нормална проходимост без да го отстраняваме напълно :lol: а втория си го оставихме.След тази интервенция тези грешки изчезнаха и се появи 17953 или P1545, сменихме наглед(по актуални стойности,замервания и обучения) здрава дроселна клапа,обучихме я пак и проблема се реши.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Публикувай отговор