Здравейте колеги от известно време имам порблем с едно пежо 306 турбо дизел с колер, проблема е следния:
При студен старт колата държи високи обороти между 1500 и 2000 и ги мени падат надоло и се качват нагоре като по често остават в горната граница,като стигне работната температура тия проблеми изчезват. До тук съм сменил обогатител оплътненията на помпата нагорния капак и вчера не се сдържах и изолирах горивният филтър като го заобиколих. Тая сутрин колата запали без проблеми и това с оборотите го няма лъвчето мърка. Ако някой има представа какво се случва или е имал подобен проблем да помогне.
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!
306 td
Re: 306 td
случай от вчера същото такова пежо пълнеше кулера с нафта и студено държеше 1200-1500 оборота и пушеше леко сутрин като запалеше и известно време пушеше повече докато изгори съблралата се нафта
Никога не карай по-бързо от колкото може да лети твоят ангел пазител
http://delservice.bg/
http://delservice.bg/
-
- КОЛЕГА
- Posts: 236
- Joined: Mon Apr 06, 2009 9:10 pm
- Location: Германия
Re: 306 td
Колега би ли споделил от къде пълнеше кулера с нафта.delio wrote:случай от вчера същото такова пежо пълнеше кулера с нафта и студено държеше 1200-1500 оборота и пушеше леко сутрин като запалеше и известно време пушеше повече докато изгори съблралата се нафта
Re: 306 td
спукана мембрана за допълнително гориво при високи обороти маркуча за налягане от кулера към помпата
Никога не карай по-бързо от колкото може да лети твоят ангел пазител
http://delservice.bg/
http://delservice.bg/
Re: 306 td
Как става тая работа ?delio wrote:спукана мембрана за допълнително гориво при високи обороти маркуча за налягане от кулера към помпата
Бензина е за измиване на дизелови части.
Re: 306 td
не е от мембрната на помпата там е сухичко като бебешко дупенце а за колегата дето му е чудно как се пълни кулера с нафта от тая мебрана ще му кажа да го приеме на доверие ако неиска нека извади клпанчето на помпата и пробие мембраната след тая манипулация вътрешното налягане на помпата пълни мъркучето до кулера което се спомага и от по ниското налягане (тн вакум).
Колеги проблема си остава а аз се изчерпах остана ми само да сменя тялото на горивният филтър и да се моля да се оправи. Благодаря на отзовалите се!!!
Колеги проблема си остава а аз се изчерпах остана ми само да сменя тялото на горивният филтър и да се моля да се оправи. Благодаря на отзовалите се!!!