306 td

Всичко което ви вълнува за автомобилите.
Post Reply
maevata
Posts: 5
Joined: Tue Dec 22, 2009 11:27 am

306 td

Post by maevata »

Здравейте колеги от известно време имам порблем с едно пежо 306 турбо дизел с колер, проблема е следния:
При студен старт колата държи високи обороти между 1500 и 2000 и ги мени падат надоло и се качват нагоре като по често остават в горната граница,като стигне работната температура тия проблеми изчезват. До тук съм сменил обогатител оплътненията на помпата нагорния капак и вчера не се сдържах и изолирах горивният филтър като го заобиколих. Тая сутрин колата запали без проблеми и това с оборотите го няма лъвчето мърка. Ако някой има представа какво се случва или е имал подобен проблем да помогне.
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!
delio
КОЛЕГА
Posts: 252
Joined: Tue May 08, 2007 7:51 pm
Location: on the road
Contact:

Re: 306 td

Post by delio »

случай от вчера същото такова пежо пълнеше кулера с нафта и студено държеше 1200-1500 оборота и пушеше леко сутрин като запалеше и известно време пушеше повече докато изгори съблралата се нафта
Никога не карай по-бързо от колкото може да лети твоят ангел пазител
http://delservice.bg/
NASKO12234
КОЛЕГА
Posts: 236
Joined: Mon Apr 06, 2009 9:10 pm
Location: Германия

Re: 306 td

Post by NASKO12234 »

delio wrote:случай от вчера същото такова пежо пълнеше кулера с нафта и студено държеше 1200-1500 оборота и пушеше леко сутрин като запалеше и известно време пушеше повече докато изгори съблралата се нафта
Колега би ли споделил от къде пълнеше кулера с нафта.
delio
КОЛЕГА
Posts: 252
Joined: Tue May 08, 2007 7:51 pm
Location: on the road
Contact:

Re: 306 td

Post by delio »

спукана мембрана за допълнително гориво при високи обороти маркуча за налягане от кулера към помпата
Никога не карай по-бързо от колкото може да лети твоят ангел пазител
http://delservice.bg/
presko79
КОЛЕГА
Posts: 528
Joined: Mon Mar 02, 2009 9:08 pm
Location: gabrovo

Re: 306 td

Post by presko79 »

delio wrote:спукана мембрана за допълнително гориво при високи обороти маркуча за налягане от кулера към помпата
Как става тая работа ?
Бензина е за измиване на дизелови части.
maevata
Posts: 5
Joined: Tue Dec 22, 2009 11:27 am

Re: 306 td

Post by maevata »

не е от мембрната на помпата там е сухичко като бебешко дупенце а за колегата дето му е чудно как се пълни кулера с нафта от тая мебрана ще му кажа да го приеме на доверие ако неиска нека извади клпанчето на помпата и пробие мембраната след тая манипулация вътрешното налягане на помпата пълни мъркучето до кулера което се спомага и от по ниското налягане (тн вакум).
Колеги проблема си остава а аз се изчерпах остана ми само да сменя тялото на горивният филтър и да се моля да се оправи. Благодаря на отзовалите се!!!
Post Reply